Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki  (Luettu 43781 kertaa)

Darksmoke

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Miksi pohojalaisille kelpaa vanhempikin romu? Viekö tulva aina kaluston? Kun Tulkkikin siitä aina laulaa  :o 8) ::) :P

vatanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Pohjois--suomeen ne niitä vanhoja ja pienempiä koneita ainakin on myyny paljon.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei mulla oo ainakaan moittimista Ylijäämätuotteesta. Kvernen Väderin äkeet oon sieltä ostanu ja auraan muovisiivet. Kummassakaan ei oo ollu valittamista kestossa. Hinta oli huomattavasti halvempi kun muualla, niin kyllä sen jäykän palvelun kestää. Vanhoista äkeistä ei luvattu kun kilohinta, mutta se siinä onkin mistä tykkään, ei pidetä keinotekoisesti hintoja ylhäällä. Jossain ketjun kaupassa olis vanhoista luvattu vielä monta tonnia ja väliraha olis silti ollu paljon kovempi.

Eihän se mikään Siwa ole, missä joka päivä pitäis juosta, niin sama kai se minkälaista palvelua saa, kunhan homma pelaa?

Viimeksi muokattu: 11.02.14 - klo:15:00 kirjoittanut Jerry

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9830
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Chieftainin lavetti tuolta ostettiin naapurin kans. Mulla ei ollut edes kuumetta eikä oikein tarvettakaan, mutta tuolla se pihalla seisoo. Kauhea menekki niillä ainakin oli tai sitten saanti vaikeuksia. Päivä oli aikaa miettiä  ottiko vai ei - seuraava varaaja listalta sai sitten mahdollisuuden. Naapuri oli kerran jo aiemmin empinyt (toisen naapurinsa kans) ja sillä kertaa jäivät ilman. Mun mielestä ainakin oli myyjä joka ei kravateilla pröystäillyt ;D Jotenkin mukavempi mun ainakin on viljelijältä ostaa kuin dresmannin mannekiineiltä 8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.

Mikäs Ilma Joessa arveluttaa  :D

ana111

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.

Mikäs Ilma Joessa arveluttaa  :D
Kaikki mikä on Säkylän yläpuolel,arveluttaa ::) ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.

Mikäs Ilma Joessa arveluttaa  :D

Se on sukua Joe Seinälle.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.

Mikäs Ilma Joessa arveluttaa  :D
Kaikki mikä on Säkylän yläpuolel,arveluttaa ::) ::)

Lajitoveri osti lautasmuokkarin nettikuvien perusteella muistaakseni Oulusta, joka lienee Pohjois-Moommalaa. Ilmoituksessa oli työleveys 5 metriä, pihaan tuotu kone oli 4 metrinen. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Kansanperinteeseen sielläpäin kuuluu liioittelu, kuten täällä on huomattu.

Ensi kerralla muistaa varmaan suorittaa moommalisän miinustuksen. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

fiiatin mies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Chieftainin lavetti tuolta ostettiin naapurin kans. Mulla ei ollut edes kuumetta eikä oikein tarvettakaan, mutta tuolla se pihalla seisoo. Kauhea menekki niillä ainakin oli tai sitten saanti vaikeuksia. Päivä oli aikaa miettiä  ottiko vai ei - seuraava varaaja listalta sai sitten mahdollisuuden. Naapuri oli kerran jo aiemmin empinyt (toisen naapurinsa kans) ja sillä kertaa jäivät ilman. Mun mielestä ainakin oli myyjä joka ei kravateilla pröystäillyt ;D Jotenkin mukavempi mun ainakin on viljelijältä ostaa kuin dresmannin mannekiineiltä 8)
Kyllä näiltä poijilta uskaltaa ostaa,ovat sanansa mittaasia miehiä.Lavetiis on varmasti jonotuslista,kun hinta on suomen kilpailukykyisin.Ei oo pantu kravatti ja klasipalatsi lisää hintoohin.

ana111

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei niissä ukoissa tai puodissa itsessään vikaa ole. Sijainti vaan kyseenalainen.

Mulle maksoivat heti romuista käypäsen hinnan. Ihan jees.

Mikäs Ilma Joessa arveluttaa  :D
Kaikki mikä on Säkylän yläpuolel,arveluttaa ::) ::)

Lajitoveri osti lautasmuokkarin nettikuvien perusteella muistaakseni Oulusta, joka lienee Pohjois-Moommalaa. Ilmoituksessa oli työleveys 5 metriä, pihaan tuotu kone oli 4 metrinen. ;D
;D ;D ;D   

(Naurattaa niin et savi tursuu varpaitten välist :) :) )

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Chieftainin lavetti tuolta ostettiin naapurin kans. Mulla ei ollut edes kuumetta eikä oikein tarvettakaan, mutta tuolla se pihalla seisoo. Kauhea menekki niillä ainakin oli tai sitten saanti vaikeuksia. Päivä oli aikaa miettiä  ottiko vai ei - seuraava varaaja listalta sai sitten mahdollisuuden. Naapuri oli kerran jo aiemmin empinyt (toisen naapurinsa kans) ja sillä kertaa jäivät ilman. Mun mielestä ainakin oli myyjä joka ei kravateilla pröystäillyt ;D Jotenkin mukavempi mun ainakin on viljelijältä ostaa kuin dresmannin mannekiineiltä 8)
Kyllä näiltä poijilta uskaltaa ostaa,ovat sanansa mittaasia miehiä.Lavetiis on varmasti jonotuslista,kun hinta on suomen kilpailukykyisin.Ei oo pantu kravatti ja klasipalatsi lisää hintoohin.

Ei tässä ketään jamppoja oo huijareiks haukkunu, päin vastoin. Itsekin olin tyytyväinen euronippuun.

Yleisesti moommalassa koneiden käyttöikä on lyhyt mittarissa mutta sisältä kymmeniä tuhansia tunteja. Notts ryskähommis... Rasvausasennos....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ei mulla oo ainakaan moittimista Ylijäämätuotteesta. Kvernen äkeet oon sieltä ostanu ja auraan muovisiivet. Kummassakaan ei oo ollu valittamista kestossa. Hinta oli huomattavasti halvempi kun muualla, niin kyllä sen jäykän palvelun kestää. Vanhoista äkeistä ei luvattu kun kilohinta, mutta se siinä onkin mistä tykkään, ei pidetä keinotekoisesti hintoja ylhäällä. Jossain ketjun kaupassa olis vanhoista luvattu vielä monta tonnia ja väliraha olis silti ollu paljon kovempi.

Eihän se mikään Siwa ole, missä joka päivä pitäis juosta, niin sama kai se minkälaista palvelua saa, kunhan homma pelaa?

Ostin myös ylijämältä muovisiivet, kuorimet ja uudet kulutusosat kverneihin. En voi kyllä palvelua moittia milläänlailla. Hinta oli huomattavasti halvempi kun muualla. En kylläkään huomannut kaupata vanhoja äkeitä ja niittokoneita.
vielä viisi

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ostin viime syksynä muovisiivet vaihdossa meni ehjät siivet ja rintapalat.
Se mikä ei tapa, se vituttaa