Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämä on ollut ihana päivä...  (Luettu 4197 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kepu, Kepu, Kepu...  ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
=
Hallituspuolueista kokoomuksen suosio on noussut yli 24 prosentin ja SDP:n kannatus on pudonnut jo alle 18 prosentin ja Oppositiossa perussuomalaiset kerää lähes 22 prosentin kannatuksen, ja keskustan syöksy alaspäin näyttää tasaantuvan vajaan 13 prosentin lukemiin.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Nyt alkaakin sitten kyykkyponnistus josta on vain yksi suunta. Ylös. :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Nyt alkaakin sitten kyykkyponnistus josta on vain yksi suunta. Ylös. :P

suosta  on vaikea ponnistaa,,,,,pikemminkin  vajoaminen kiihtyy  kun liikehtii ;D ;D ;D

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kyllä mää ainakin uskon kepun olevan vielä päähallituspuolue ja kanki on tuleva pressa. 8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kyllä mää ainakin uskon kepun olevan vielä päähallituspuolue ja kanki on tuleva pressa. 8)

ei  kai  maamme asiat  niin  huonosti  koskaan  ole  ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Eduskunnan paikkajako...
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Eduskunnan paikkajako...
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

MTK on tehnyt hyvää kepun kannatukselle   :D :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Tekijät...
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
MTK on tehnyt hyvää kepun kannatukselle   :D :D :D :D

...ja etenkin kepulaiset itse  :P :P :P   ;D ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Ymmärrys
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
MTK on tehnyt hyvää kepun kannatukselle   :D :D :D :D

...ja etenkin kepulaiset itse  :P :P :P   ;D ;D ;D


Tuota tuota Aulis.

Muistatko silloin kun käytiin niitä matematiikan kursseja, niin ymmärsinkö minä jotakin väärin, vai ymmärsitkö sinä, tai käytiinkö me edes samoja kursseja. ;)
No kuitenkin. Jos joku, tai jotkut toimijat tekemisellään aiheuttavat jonkun yhteisön, esim. tässä yhteydessä kepun kannatuksen merkittävää alenemista. Niin.
 
   -Onko tämä mainitsemasi MTK tehnyt toiminnallaan kepun kannatukselle hyvää. Vai

   -Olenko minä ymmärtänyt matematiikan rakenteet väärin.


ps. Älä vastaa tähän;

                             Täyttä roskaa...


                                                    ...taas kerran. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Ymmärrys
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
MTK on tehnyt hyvää kepun kannatukselle   :D :D :D :D

...ja etenkin kepulaiset itse  :P :P :P   ;D ;D ;D
Tuota tuota Aulis.
Muistatko silloin kun käytiin niitä matematiikan kursseja, niin ymmärsinkö minä jotakin väärin, vai ymmärsitkö sinä, tai käytiinkö me edes samoja kursseja. ;)
No kuitenkin. Jos joku, tai jotkut toimijat tekemisellään aiheuttavat jonkun yhteisön, esim. tässä yhteydessä kepun kannatuksen merkittävää alenemista. Niin.
   -Onko tämä mainitsemasi MTK tehnyt toiminnallaan kepun kannatukselle hyvää. Vai
   -Olenko minä ymmärtänyt matematiikan rakenteet väärin.
ps. Älä vastaa tähän;
                             Täyttä roskaa...taas kerran. ;D

Kyl mä vastaan... MTK:n osuus Kepun kannatuksessa ei oo matematiikkaa... ei ees aritmetiikkaa... se on kelvotonta edunvalvontaa ja lopputulos on pettynyt kepulainen joka loikkaa persuihin   :P :P :P

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ymmärrys
Ylen mittauksen toteutuessa kansanedustajapaikat jakautuisivat seuraavasti (sulussa muutos 4/2011 vaaleista):

KOK 52 (+8)
PS 51 (+12)
SDP 38 (-4)
KESK 24 (-11)
VAS 11 (-3)
VIHR 13 (+3)
RKP 9 (-)
KD 1 (-4)
Ahvenanmaa 1
+
On tää vaa ihana päivä   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
MTK on tehnyt hyvää kepun kannatukselle   :D :D :D :D

...ja etenkin kepulaiset itse  :P :P :P   ;D ;D ;D
Tuota tuota Aulis.
Muistatko silloin kun käytiin niitä matematiikan kursseja, niin ymmärsinkö minä jotakin väärin, vai ymmärsitkö sinä, tai käytiinkö me edes samoja kursseja. ;)
No kuitenkin. Jos joku, tai jotkut toimijat tekemisellään aiheuttavat jonkun yhteisön, esim. tässä yhteydessä kepun kannatuksen merkittävää alenemista. Niin.
   -Onko tämä mainitsemasi MTK tehnyt toiminnallaan kepun kannatukselle hyvää. Vai
   -Olenko minä ymmärtänyt matematiikan rakenteet väärin.
ps. Älä vastaa tähän;
                             Täyttä roskaa...taas kerran. ;D

Kyl mä vastaan... MTK:n osuus Kepun kannatuksessa ei oo matematiikkaa... ei ees aritmetiikkaa... se on kelvotonta edunvalvontaa ja lopputulos on pettynyt kepulainen joka loikkaa persuihin   :P :P :P

Näin on käynyt. Kepukaksikon Korkeaojan-Anttilan aika oli todellista maatalouden alasajoa...lukuunottamatta C-alueen maidontuotantoa.

Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo:09:36 kirjoittanut minä-itte

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1077
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kepu, Kepu, Kepu...  ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
=
Hallituspuolueista kokoomuksen suosio on noussut yli 24 prosentin ja SDP:n kannatus on pudonnut jo alle 18 prosentin ja Oppositiossa perussuomalaiset kerää lähes 22 prosentin kannatuksen, ja keskustan syöksy alaspäin näyttää tasaantuvan vajaan 13 prosentin lukemiin.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Kovasti ihmettelen tällaista yhteen puolueeseen, oli mikä puolue tahansa, kohdistuvaa kyltymätöntä kaunaa.
Jos tuollaisesta kaunasta tulee koko elämän sisältö niin eikö siinä itse kärsi eniten?
Makasaako vaivan. Vai maksetaanko vaivasta?

horsetail

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kovasti epäilen että Aulis Anttila ja minä-itte ovat kokoomuksen palkkaamia akitaattoreita, joille maksetaan siitä että pitävät tällä palstalla yllä tämäntyyppistä viestintää.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kepu, Kepu, Kepu...  ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
=
Hallituspuolueista kokoomuksen suosio on noussut yli 24 prosentin ja SDP:n kannatus on pudonnut jo alle 18 prosentin ja Oppositiossa perussuomalaiset kerää lähes 22 prosentin kannatuksen, ja keskustan syöksy alaspäin näyttää tasaantuvan vajaan 13 prosentin lukemiin.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Kovasti ihmettelen tällaista yhteen puolueeseen, oli mikä puolue tahansa, kohdistuvaa kyltymätöntä kaunaa.
Jos tuollaisesta kaunasta tulee koko elämän sisältö niin eikö siinä itse kärsi eniten?
Makasaako vaivan. Vai maksetaanko vaivasta?

Maatalouden pahin ongelma on ollut ja on kepulainen aluemaatalouspolitiikka. Nyt se on tullut tiensä päähän, kepu on seuraavat 50 vuotta oppositiossa.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tämä on ollut ihana päivä...
Kovasti epäilen että Aulis Anttila ja minä-itte ovat kokoomuksen palkkaamia akitaattoreita, joille maksetaan siitä että pitävät tällä palstalla yllä tämäntyyppistä viestintää.

Väärässä olet.

Moni isäntä on kyllästynyt MTK/kepulaiseen C-alueen maidontuottajia hyysäävään maatalouspolitiikkaan ja vaihtanut kepusta muihin puolueisiin...... kepun tämänhetkinen 12% kertoo paljon.  

Nytkin MTK esittää C-alueen maidon leikkausosuudeksi karkean rehun käyttötuen poistoa...sellaista tukea ei ole edes olemassa.

Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo:11:22 kirjoittanut minä-itte