Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...  (Luettu 11776 kertaa)

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
-> Ja koska maatalouteen tulee sama raja... Saako traktorilla ajella tiellä kello 15 jälkeen jos on laatukäsikirjaan merkinnyt että herätys on kello 05:00  :o

Olihan semmoinen "tärinädirektiivi" tulossa, tratorikuskille olisi tullut tärinät kahdessa tunnissa täyteen.

Direktiivi lienee haudattu jo.

Epäilemättä Suomi palkkaa valtavan virkamieskoneiston syynäämään yksityisten autokuskien työmääriä.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Euroopalle on taloudessa käymässä samalla tavalla kuin jalkapallossa: muut jyräävät mennen tullen yli.

On selvää, että nämä työnteon vaikeuttamiset ja vihreitten terrorismit joudutaan lopettamaan. Lisäksi suuri joutilaitten "virkamiesten"  olemassaolo kyseenalaistetaan. Yhtenä esimerkkinä Suomen Ympäristöministeriö.

Nyt esim. Suomessa telakat ovat korealaisten hallussa, sieltä tullaan tänne opettamaan, kuinka töitä pitää tehdä.

Suomi joutuu lopettamaan kalliiksi käyneen aluepolitiikkansa, myös maatalouden osalta. On ihan järjetöntä, että etelän maataloutta ajetaan alas ja samalla pohjoisessa lisätään. Hulluuden huippu on MTK:n ajama "uudet pohjoisen raiviot tukien piiriin".

"On totuuden aika", väyrystelijöillekin.

Taitaa näitten "tärinä" direktiivien ja työaika sertivikaatien takia hävitä kohta kaikki mahdollinen työ suomesta.
Rekka-kuski kun käy Helsingistä Rovaniemelle lenkin niin viikon työtunnit taitaa tulla jo sillä keikalla täyteen, tämän johdosta pitäisi autoa kohti olla kohta 10 kuskia että pyörät pyörisi taukoamatta.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Euroopalle on taloudessa käymässä samalla tavalla kuin jalkapallossa: muut jyräävät mennen tullen yli.

On selvää, että nämä työnteon vaikeuttamiset ja vihreitten terrorismit joudutaan lopettamaan. Lisäksi suuri joutilaitten "virkamiesten"  olemassaolo kyseenalaistetaan. Yhtenä esimerkkinä Suomen Ympäristöministeriö.

Nyt esim. Suomessa telakat ovat korealaisten hallussa, sieltä tullaan tänne opettamaan, kuinka töitä pitää tehdä.

Suomi joutuu lopettamaan kalliiksi käyneen aluepolitiikkansa, myös maatalouden osalta. On ihan järjetöntä, että etelän maataloutta ajetaan alas ja samalla pohjoisessa lisätään. Hulluuden huippu on MTK:n ajama "uudet pohjoisen raiviot tukien piiriin".

"On totuuden aika", väyrystelijöillekin.

Taitaa näitten "tärinä" direktiivien ja työaika sertivikaatien takia hävitä kohta kaikki mahdollinen työ suomesta.
Rekka-kuski kun käy Helsingistä Rovaniemelle lenkin niin viikon työtunnit taitaa tulla jo sillä keikalla täyteen, tämän johdosta pitäisi autoa kohti olla kohta 10 kuskia että pyörät pyörisi taukoamatta.

Euroopan taloudelle käy kuten jalkapallolle: muut maat jyräävät yli mennentullen-

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Mistä lähtien kepulaisia on alkanut kiinnostaa, rikotaanko lakia vai ei.

Kannattaisi kuitenkin ensimmäiseksi sivistää itseään ja perehtyä Suomenkielen sanaan laki ja mitä se tarkoittaa, edes niin kuin periaatteessa.
jos laissa ei ole määritelty rangaistusta, ei sitä tarvitse noudattaa, sanoo edustaja kalli kepusta ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.

Ei sillä kuskilla ole sen enempää rahaa käytössä autonsa huoltoon oli direktiivi tai ei.

Saattaa kuljetusyrittäjistä tulla kohta pula kun pitää 48 tunnin työviikkoon sovittaa ajot ja huollot.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.

Ei sillä kuskilla ole sen enempää rahaa käytössä autonsa huoltoon oli direktiivi tai ei.
Saattaa kuljetusyrittäjistä tulla kohta pula kun pitää 48 tunnin työviikkoon sovittaa ajot ja huollot.

Nää on tietenkin tapauskohtaisia mutta mahtaako tän kuljetusyrittäjän talous olla paljon huonompi jos se pelkästään ajaa sen 48 tuntia viikossa eli 4 päivänä 10 h ja yhtenä 8 tuntia ja sitten vie auton kerran viikossa pestäväksi ja huollattaa tarvittaessa ja vuosihuollot merkkiliikkeessä. 2 kuskilla saa auton jo liikkuu melkein 100 tuntia viikossa. kun vaihtoehtona tosiaan on se väsynyt kuski joka kiukuspäissään ja väsyneenä rikkoo vehkeitä ja koittaa iltasin ja öisin sitten korjata ja pestä niitä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Juu...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.
Ei sillä kuskilla ole sen enempää rahaa käytössä autonsa huoltoon oli direktiivi tai ei. Saattaa kuljetusyrittäjistä tulla kohta pula kun pitää 48 tunnin työviikkoon sovittaa ajot ja huollot.

Juu... tulee tulee... ainakin 148 tunnin työviikko on sallittava  ::) ::) ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Juu...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.
Ei sillä kuskilla ole sen enempää rahaa käytössä autonsa huoltoon oli direktiivi tai ei. Saattaa kuljetusyrittäjistä tulla kohta pula kun pitää 48 tunnin työviikkoon sovittaa ajot ja huollot.

Juu... tulee tulee... ainakin 148 tunnin työviikko on sallittava  ::) ::) ::)

  Ihmettelen mistä löytyy viranomaisia lisää valvomaan näitä direktiivejä. Eihän nykyisiäkään kukaan pysty valvomaan. Tutkimuksen mukaan harmaa talous suomessa on 7% bruttokansantuotteesta ja se on paljon. ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Juu...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.
Ei sillä kuskilla ole sen enempää rahaa käytössä autonsa huoltoon oli direktiivi tai ei. Saattaa kuljetusyrittäjistä tulla kohta pula kun pitää 48 tunnin työviikkoon sovittaa ajot ja huollot.

Juu... tulee tulee... ainakin 148 tunnin työviikko on sallittava  ::) ::) ::)

  Ihmettelen mistä löytyy viranomaisia lisää valvomaan näitä direktiivejä. Eihän nykyisiäkään kukaan pysty valvomaan. Tutkimuksen mukaan harmaa talous suomessa on 7% bruttokansantuotteesta ja se on paljon. ;D

Kyllä AY-Räty kumpaneineen juoksee kuljetusyrittäjien perässä ja kyttää.
Valtiohan sen kyttäämisen AY-liitoille kuitenkin maksaa, niin kuin on nykyäänkin maksanut verorahoista kaiken kuusamon hirsihuviloista lähtien.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Et sä ymmärrä sitten mitään muutakaan! Tässä määritellään myös että yrittäjä ei saa tehdä ajoajan täytyttyä edes pestä kalustoaan

Yrittäjän täytyy sitten käskeä puoliso hoitamaan kaluston pesu, onhan siinä kyseessä hänenkin terveytensä..  ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Se tossa hommassa on et ajetaan pienyrittäjät ahtaalle .  :P

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Aivan erinomainen direktiivi. Vai löytyykö porukasta väkee joka tulee toteamaan juuri yliajetun lapsen vanhemmille, että kyllä on hyvä että toi kuski sai korjata ja huoltaa autonsa viimeyönä ja nyt oli niin väsynyt että torkahti rattiin ja ajoi teidän lapsen yli mutta ei menny sen talous kuralle kun ei tarvinnu käyttää ulkopuolista auton huoltoon. Kun lehtiä lukee niin suomenmaassa on jatkuvasti erilaisia siltaan ajoja sun muita läheltäpititilanteita jossa osasyynä on varmastikkin kuljettajan huomion herpaantuminen väsymyksen takia. Sama direktiivi tarttis olla myös maataloudessa niin pysyis vehkeetkin paljon ehjempänä kun ei maajussit ja rengit rikkois niitä yliväsyneenä. Rehuntekoonkin 10 h töitä ja sen jälkeen kuskit vaihtoon ja hallilla oma remonttimies mikä huoltais vehkeitä sesongin aikana. Pinta-alaa vaan vaadittais paljon ja kannattavuus vähän paremmaksi.

miksi omistaja-kuljettaja ei saa rekkaansa pestä jos on 48 vikkotyötuntia täynnä, mutta saa oman henkilöauton pestä?

mikä ero siinä on?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Ei mitään eroa . Pienyrittäjät ajetaan ahtaalle , sitä paskaa toi on . >:( >:(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuljetusyrittäjät "kiittävät" sekoomusta...
Huoltamon pihalla nähtyä:

Rekka ajaa pihaan ja Mersu tulee perässä. Kuskit vaihtavat paikkoja ja rekkaan vaihdetaan kiekko. Sitten autot lähtevät liikeelle samaan suuntaan. Ajoivat varmaan niin kauan kunnes alkuperäisellä kuskilla tuli lepoaika täyteen ja sitten apumies lähti taas Mersulla noutamaan uutta rekkaa  :D