Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämmöstä postia  (Luettu 5388 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tämmöstä postia
 Uudet BeFert -lannoitteet täydentävät Hankkijan lannoitevalikoimaa
   
   
Tiesitkö että Hankkijan lannoitevalikoima on laajentunut? Uudet BeFert -lannoitteet ovat edullisia peruslannoitteita, jotka valmistetaan ulkomailla. BeFert valikoimaan kuuluvat edullinen typpilannoite BeFert CAN 27 sekä NPKS-tuote BeFert 27-3-5.

BeFert CAN 27 on tehokas ammoniumnitraattipitoinen typpilannoite. Tuote on tasalaatuinen, lajittumaton ja helposti levitettävä. BeFert CAN 27 soveltuu parhaiten käyttökohteisiin, joissa ei ole tarvetta rikkilannoitukseen.

BeFert 27-3-5 on korkeatyppinen, rikkipitoinen NPKS-lannoite, joka soveltuu esimerkiksi viljojen kevätlannoitukseen. BeFert 27-3-5 on varma valinta verrattuna markkinoilla myynnissä oleviin mekaanisesti sekoitettuihin blendeihin.

Kysy lisää asiantuntijamyyjältäsi!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Tämmöstä postia
kiva kun kaupuntilaisillekin laittava paskatarjouksia... ite en moista ole saanu vaikka oon jotain puljusta ostannukkii...              liekö kohteyleisö uutta ajattelua tuolla virmassa..?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämmöstä postia
kiva kun kaupuntilaisillekin laittava paskatarjouksia... ite en moista ole saanu vaikka oon jotain puljusta ostannukkii...              liekö kohteyleisö uutta ajattelua tuolla virmassa..?

  Pitää sanua kuten entinen K maatalouden myyjä. Mitä sää mun aikaa kulutat, kun et kuiteskaan osta mittään. Liekkö ollu Oksa jolle sanos.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Tämmöstä postia
älä, mulla oli hyvät kauppasuhteet veikonkii kanssa...   ei enää ole kyllä kauppiasta moisella ketjulla tiällä...   mikä lie kilipailua rajottava...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämmöstä postia
älä, mulla oli hyvät kauppasuhteet veikonkii kanssa...   ei enää ole kyllä kauppiasta moisella ketjulla tiällä...   mikä lie kilipailua rajottava...

   Mutta se olikii Matti mikä niin sanos.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Tämmöstä postia
älä!   ihanko varmasti?    matti ei pahemmin aliarvioinu potentiaalista rahan tuojaa...                           niin toimi myös anttilassa...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tämmöstä postia
Luin että siantuntijamyyjät myy BeFart lannoitetta, mutta taisin lukea väärin...
Nothing is Something Worth Doing

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tämmöstä postia
Net lähettelee tuollaisia Hankkijaviestejä vain oikeille viljelijöille. Turhaan kannata lähestyä kuin rahan perässä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämmöstä postia
älä!   ihanko varmasti?    matti ei pahemmin aliarvioinu potentiaalista rahan tuojaa...                           niin toimi myös anttilassa...

Muuten viimeksi juttelin Veikon kanssa Lidllissä. Veikko ymmärtää laadun päälle. 😁😀

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Tämmöstä postia
Berner myy myös samoja beferttejä.

kytöhalme

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 35
Vs: Tämmöstä postia
Kukahan Suomeen tuo mekaanisesti sekoitettua 27-3-5+S....Ei kukaan, jollei Hankkija/Yara ole aloittanut tuontia. :)