Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Härskiä MTK-propagandaa lomituksesta TV-uutisissa  (Luettu 9353 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .
Tiedättekö, miksi Sorkkis pitää sikalassa hattua päässään?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .
Tiedättekö, miksi Sorkkis pitää sikalassa hattua päässään?

Siks etten potkis suurta ajattelijaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580

Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .

Luontaisedutkin on hyvät. Varsinkin emakkosikalassa. :-X
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .

Luontaisedutkin on hyvät. Varsinkin emakkosikalassa. :-X
Ei ole .Jos et lopeta tota *****iluas olet lietealtaassa ja syvällä  :P :P :P :P :P :P
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580

Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .

Luontaisedutkin on hyvät. Varsinkin emakkosikalassa. :-X
Ei ole .Jos et lopeta tota *****iluas olet lietealtaassa ja syvällä  :P :P :P :P :P :P

Uhkailetko? :o
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .

Luontaisedutkin on hyvät. Varsinkin emakkosikalassa. :-X
Ei ole .Jos et lopeta tota *****iluas olet lietealtaassa ja syvällä  :P :P :P :P :P :P

Uhkailetko? :o
En uhkaile . Nimesi jo tiijän joten .  :P :P :P :P :P :P
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580

Sikala hommia teen edelleen pikkusen , harrustukseks ja rahanvuoks . Hienoo jos joku saa pikkusen lomaa hommistaan .

Luontaisedutkin on hyvät. Varsinkin emakkosikalassa. :-X
Ei ole .Jos et lopeta tota *****iluas olet lietealtaassa ja syvällä  :P :P :P :P :P :P

Uhkailetko? :o
En uhkaile . Nimesi jo tiijän joten .  :P :P :P :P :P :P

Allright. Soita tullessas, niin mää haen kossua viinakaupasta, ja paan sen pakkaseen. :)
It ain't over till the fat lady sings

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786


Hererohommaa on siis vain työttömänä oleminen, sekä eläkeaika  :o
[/quote]

 Niin taitaa olla, eikä taida muistakaan Bantuheimoista löytyä työntekijöitä..

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Marssille!
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.
Mä kuulin, et sä oot oikeesti miäs! Ihquu ku saatiin saitille oikee transukin! Marssilla nähdään, eix niin! Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
elä pane kossuas pakkaseen!   jos siellä on yli 10 astetta pakkasta niin kossus on jäässä ja pullo poks!

                 kiva kun sorkkis antaa hengähtystaukoja joillekin, ite alan jo pikkusen kyrpiintyä tähän jatkuvaan juoksemiseen kun ei ole kenestäkään jelppaamaan.          toisia ei uskalla laskee näillä tuloilla koneen koppiin ja toisia ei taas voi jättää hetkekskään yksin,  eksyvät pihalle!                           joitain tullu kokastua hommiin mutta ei taho vaan tuo kädellä ja ajatuksella tekeminen sujua.   jompikumpi pettää!                                kunnalisesta ei saa kuin noitaj juoppoja ja luusereita, - eli ei kiitos!                               vahingot yleensä hyötyjä suurempia.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Marssille!
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.
Mä kuulin, et sä oot oikeesti miäs! Ihquu ku saatiin saitille oikee transukin! Marssilla nähdään, eix niin! Hih!  :-*  :-*

nooo. miten sen ny ottoo.  ::) ;D

Sanna Kuusiluoma

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: Marssille!
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.
Mä kuulin, et sä oot oikeesti miäs! Ihquu ku saatiin saitille oikee transukin! Marssilla nähdään, eix niin! Hih!  :-*  :-*

nooo. miten sen ny ottoo.  ::) ;D

Kyllä se nyt 82-90 ottoo, mäni yötöiks viimoyönnä

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12165
mutta onko kukaan käynyt euroopassa oikein tutkimassa mitä siellä viljelijöille oikein jaellaankaan?    ite en ole käyny mutta epäilen että jotain hyvää on joka maassa jaossa kun kerran eivät tule tänne hamuamaan etuja joita muualla ei saisi!
Saksassa taidetaan antaa tukea "kotipolttoselle" eli pientislaamooille
http://www.schattenblick.de/infopool/europool/wirtsch/euwa1395.html
Tuo on hauskaa, kun sanakäänteet noudattavat kulloisenkin aikakauden virtauksia.
"Lisäksi pien- ja hedelmäpolttimot edistäisivät ekologisesti arvokkaita kulttuurimaisemia ja siten luonnon monimuotoisuutta."
Suomessa vastaavassa paikassa lukee jotain humalahakuisuudesta ja kansanterveydestä ja läpi menee yhtälailla. Tuo voi tarkoittaa vain sitä, ettei perustelujen johdonmukaisuus kiinnosta komissiossa ketään, koska ero näiden lauseiden välillä on aika suuri.