Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustan suurristeily  (Luettu 6448 kertaa)

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Keskustan suurristeily
Kuinka moni Agronettiläinen on lähdössä viikon päästä Keskustan risteilylle kohti Tallinnaa.

Veeti

  • Vieras
Vs: Keskustan suurristeily
Kuinka moni Agronettiläinen on lähdössä viikon päästä Keskustan risteilylle kohti Tallinnaa.

Ei kukaan täysijärkinen.

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Keskustan suurristeily
Kuinka moni Agronettiläinen on lähdössä viikon päästä Keskustan risteilylle kohti Tallinnaa.

Ei kukaan täysijärkinen.

Olet siis lähdössä

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Keskustan suurristeily
AuA on tod näk lähdössä.
Kui mää ain olen paras?

exporsaantuottaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Vs: Keskustan suurristeily
Kuinka moni Agronettiläinen on lähdössä viikon päästä Keskustan risteilylle kohti Tallinnaa.

**** Onko matka yhdensuuntainen, eli vain meno, ei paluuta ? :D :D :D :D
vanitas,vanitatum et omnia vanitas

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Keskustan suurristeily
Jos matka on yhdensuuntainen niin maksetaan porukalle räkättijoukon matkat.

jeep

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 23.10.09 - klo:18:43 kirjoittanut jeep

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65637
Vs: Keskustan suurristeily
mutta mitä teillä on virolaisia vastaan?   eihän heitä nyt tuolla lailla saa rangaista!    epäinhimillistä laittaa pari järkirajoitteista vapaana kuljeksimaan ja vielä ulkomaille!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Keskustan suurristeily
Minullapa olis ilimmituuma.
Heino vois vallata vaikka liippapitäjäläisten loiston ja kerätä sen täyteen riskinpuolleisia miehenröpijä, mutta jokaisella pitäis olla hyvänmalliset airot mukana.

Minä taas tekisin omilla kotikulmilla samantyylisen liikkeen, ja ajaa hurrauttaisimma etelän kirkolle rantaan saakka, väliltä Veeti ja Aulis mukaan.
Sitten tietenkin kaappaisimme se kepuleiden laivan ja lähtisimme omalle risteilylle.
Jos ja kun löpö kuitenkin joskus loppuisi soutaisimme perille.

Jaa ettäkö minne.
No tietenkin tänne;http://www.youtube.com/watch?v=fT1Sa91N75E

Auliskin voisi viettää ehtoisia eläkepäiviään palmujen alla oikeaa musiikkia kuunnellen hienoa rommia maistellen, mutta vain maistellen ei juopotellen.
Ja tiedä vaikka Veetikin oppisi miesten tavoille. :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65637
Vs: Keskustan suurristeily
elä unta nää, ei se mitään opi! ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Keskustan suurristeily
Kun kysyin kuka lähtee niin kysymys oli tarkoitettu Keskustalaisille muut voivat olla kommentoimatta, itse olen lähdössä ja lähes 2000 muuta Suomen suurimman kansanliikkeen jäsentä. Kokoomukselaisiahan ei laivoille enää huolita, koska yleensä syntyy tappelu ja poliisia tarvitaan ja ei yhtään ihmetytä kun noita Talojussi/Veeti/Eemelin mielenliikkeitä seurailee.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Keskustan suurristeily
Pyydän nöyrimmin anteeksi Pigmanilta mahdollisesti aiheuttamaani mielipahaa. :-[
Olen itsekin julkikepu, mutta tuolle risteilylle en voi osallistua erinäisten päällekkäisyyksien johdosta.

Toisekseen tämä -kin saitti vaan on luonteeltaan sellainen, jotta täällä vaan ei järkeväänkään kysymykseen useinkaan saa järkevää vastausta. :(
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Keskustan suurristeily
Ala-Pertti saa anteeksi ja samanlaisia havaintoja olen itsekin tehnyt.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Keskustan suurristeily
Minullapa olis ilimmituuma.
Heino vois vallata vaikka liippapitäjäläisten loiston ja kerätä sen täyteen riskinpuolleisia miehenröpijä, mutta jokaisella pitäis olla hyvänmalliset airot mukana.

Minä taas tekisin omilla kotikulmilla samantyylisen liikkeen, ja ajaa hurrauttaisimma etelän kirkolle rantaan saakka, väliltä Veeti ja Aulis mukaan.
Sitten tietenkin kaappaisimme se kepuleiden laivan ja lähtisimme omalle risteilylle.
Jos ja kun löpö kuitenkin joskus loppuisi soutaisimme perille.

Jaa ettäkö minne.
No tietenkin tänne;http://www.youtube.com/watch?v=fT1Sa91N75E

Auliskin voisi viettää ehtoisia eläkepäiviään palmujen alla oikeaa musiikkia kuunnellen hienoa rommia maistellen, mutta vain maistellen ei juopotellen.
Ja tiedä vaikka Veetikin oppisi miesten tavoille. :D

Liippakyläläesten loesto oes tännään ollu tiettävästi Jyväskylän korkeuvvella, vaen jokohan tuo lie pallaelemassa takasi. Meinaan että vähemmällä tiisseliillä...
Voesha sitä tottapuhhuin josku käyvvä patuleeraamassa moesella risteilyllä, kun joku hakis kottoa ja kustantas tarjoelut. Ite en oo ees puoluvekokkouksessa saanu aekaseksi käytyö. Piirikokkouksestaki on aekaa, taes olla sillon Kiiminkissä ja peäpuhujana oli joku Vanahas Matti
Elämä on parasta kometiijjaa

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Keskustan suurristeily
Ala-Pertti saa anteeksi ja samanlaisia havaintoja olen itsekin tehnyt.
Kymysys joka tolla rist o kaikkie huulil,*****, mitä ny tehrään.Ku maat tulo piti noust,ja ny menee tukiaisekki.