Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 7530 vs MF 7485  (Luettu 44819 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12230
  • Virolaista kiitos!
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
Minä olisin ostanut toisen 6800:n etukuormaajakoneeksi, mutta niitä ei enää saanut.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???



no kun ei. lieneekin universumin ainut josta ei.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???



no kun ei. lieneekin universumin ainut josta ei.
Järjetöntä tuuria  :D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???



no kun ei. lieneekin universumin ainut josta ei.
Oliko ek kun noin söi kytkintä? Sehän oli joidenkin vuosimallien ongelma, toi sekaantuminen, toki kaikissa märkäputkisissa mahdollinen. Joissain syöpyy jopa putki puhki.
pessimisti ei pety!

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???



no kun ei. lieneekin universumin ainut josta ei.
Mul on 655 Vallussa 11910 tuntia, eikä oo menny vedet ja öljyt sekaisin. Hyvin vähän on muutenkin korjattu. Lähinnä lämmityslaitteen puhaltimia ja oven kaasujousia.
Mystinen kesälaatumies

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Mulla on 705 Joohon vaihdettin putket ja männät ja laakerit 8500h kohdilla samalla kun eka kytkin loppu. Eikä siihen mennessä vetet ja öljyt seonnu. Koneremontti oli sikäli aiheeton että mitään varsinaista vikaa ei ollut. Yhden pytyn männänrenkaat oli hiukan jumissa. Mutta ajattelin että kun nytkerran on palasina niin laitetaan varoiksi kun noista vesivuodoista puhutaan. Sekä ennakoiden rajumpaa tehon nostoa varten on koneessa hyvä olla kaikki uutta. Tietysti sillä hiukan sisään ajoa ajeltiin ennenkuin eläin heräteltiin uniltaan. On sillä nyt sitte 3-4000h ajeltu kiukkuisempana. Ja tokihan tuo on sitte hieman joskus kiukutellut. Mutta väittäisin että jos olis vakiona pitänyt niin aika murheeton vempain. Tietenkin nostolaitteet ei noin niinkuin ole ihan kestävämmästä päästä raskaisiin hommiin. Mutta se onkin paremmin semmonen leikkikalu nykyisin. Tosin menihän siitä tänäkin kesän kaltevuuden säärin poikki, kesantomurskaimen kanssaleikkiessä :-[ Niinja hydrauliika lohko räjähti ;D Noo onhan tolla ikää ja tunteja jo niskassaan.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26145
  • vastustan
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???



no kun ei. lieneekin universumin ainut josta ei.
Mul on 655 Vallussa 11910 tuntia, eikä oo menny vedet ja öljyt sekaisin. Hyvin vähän on muutenkin korjattu. Lähinnä lämmityslaitteen puhaltimia ja oven kaasujousia.
mitähän jos vaihtas nesteet kolmen vuoden välein niinku sen aikasille vihreille nesteille suositeltiin :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

roadman

  • Vieras
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.
No 505 ei ollut ainakaan ikinä lämmennyt liikaa ja 5000h korvilla meni vedet öljyn sekaan..  Ja useamman muunkin 05-valmetin tiedän missä nesteet on menneet sekaisin...

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.
No 505 ei ollut ainakaan ikinä lämmennyt liikaa ja 5000h korvilla meni vedet öljyn sekaan..  Ja useamman muunkin 05-valmetin tiedän missä nesteet on menneet sekaisin...

Menee ohi aiheen, älkää nyt juma väittäkö et joku viel tekee töitä tollasil vehkeil...

Ymmärrän jos pyörittää klapikonet mut eipä paljon muuta virkaa ole.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.
No 505 ei ollut ainakaan ikinä lämmennyt liikaa ja 5000h korvilla meni vedet öljyn sekaan..  Ja useamman muunkin 05-valmetin tiedän missä nesteet on menneet sekaisin...

Menee ohi aiheen, älkää nyt juma väittäkö et joku viel tekee töitä tollasil vehkeil...

Ymmärrän jos pyörittää klapikonet mut eipä paljon muuta virkaa ole.
Voi kuule, tuhansia hehtaareja ruiskutetaankin, minäkin yhden ;D
pessimisti ei pety!

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Ja minä toisen, tai ainakin 0,75 tuhannesta.

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.
No 505 ei ollut ainakaan ikinä lämmennyt liikaa ja 5000h korvilla meni vedet öljyn sekaan..  Ja useamman muunkin 05-valmetin tiedän missä nesteet on menneet sekaisin...

 Menee ohi aiheen, älkää nyt juma väittäkö et joku viel tekee töitä tollasil vehkeil...

Ymmärrän jos pyörittää klapikonet mut eipä paljon muuta virkaa ole.
Voi kuule, tuhansia hehtaareja ruiskutetaankin, minäkin yhden ;D

Mutta mutta, eikös tuo ruiskutus kuulu vähän niinko maanviljelyyn ja sehän on niiko harrastus.
Töistä pitäis saada laskutettua jonkin näköinen tunti palkka ;)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7530 vs MF 7485
Kova uho on että noita mekaanisia traktoreita ostettaisi kyllä jos vaan saisi.

Todellisuudessa jos joku valtu sellaista alkais tekemään niin niitä menis max 10kpl/vuosi kaupaksi.
No mulle tulis siite ainakin se yksi niistä 10nestä



ja tänne toinen. valehtelematta voin sanoa, jotta kun joskus aikoinaan oli 605, no töihinhän sillä ei tuon kokoisella pysty, mutta yli 11000 tuntia oli mittarissaan kun meni vaihtoon ja siihen mennessä remontit oli 2 kertaa kytkinlevy ja muutama takalasi. tietty polttimoita ja joku rengas, mutta remonttia ei. sen jälkeen ei ole noitumatta pärjännyt.
Eikö edes vedet ja öljyt menneet sekaisin???

Aikoinaan noita 05 sarjalaisia oli täällä liki joka talossa. Vesien ja öljyjen sekaisin meneminen yleensä johtui siitä että päästi koneen käymään liian lämpösenä. Nostivat lämpöjä herkästi jos kovemmalle vedätykselle joutui.
Sylinterinputkien alatiivisteet meni korpuksi ja sitten olikin rempan paikka.
No 505 ei ollut ainakaan ikinä lämmennyt liikaa ja 5000h korvilla meni vedet öljyn sekaan..  Ja useamman muunkin 05-valmetin tiedän missä nesteet on menneet sekaisin...

Menee ohi aiheen, älkää nyt juma väittäkö et joku viel tekee töitä tollasil vehkeil...

Ymmärrän jos pyörittää klapikonet mut eipä paljon muuta virkaa ole.
No klapikone varmaan menis vielä mutta halkokoneen edessäkin varsin tehoton laite  ;D   Mutta kyllä tuolla nyt mettässä käy..