Mulla on 705 Joohon vaihdettin putket ja männät ja laakerit 8500h kohdilla samalla kun eka kytkin loppu. Eikä siihen mennessä vetet ja öljyt seonnu. Koneremontti oli sikäli aiheeton että mitään varsinaista vikaa ei ollut. Yhden pytyn männänrenkaat oli hiukan jumissa. Mutta ajattelin että kun nytkerran on palasina niin laitetaan varoiksi kun noista vesivuodoista puhutaan. Sekä ennakoiden rajumpaa tehon nostoa varten on koneessa hyvä olla kaikki uutta. Tietysti sillä hiukan sisään ajoa ajeltiin ennenkuin eläin heräteltiin uniltaan. On sillä nyt sitte 3-4000h ajeltu kiukkuisempana. Ja tokihan tuo on sitte hieman joskus kiukutellut. Mutta väittäisin että jos olis vakiona pitänyt niin aika murheeton vempain. Tietenkin nostolaitteet ei noin niinkuin ole ihan kestävämmästä päästä raskaisiin hommiin. Mutta se onkin paremmin semmonen leikkikalu nykyisin. Tosin menihän siitä tänäkin kesän kaltevuuden säärin poikki, kesantomurskaimen kanssaleikkiessä
Niinja hydrauliika lohko räjähti
Noo onhan tolla ikää ja tunteja jo niskassaan.