Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pro rahastuksen ensimmäinen satoennuste ilmestyy piakkoin  (Luettu 563 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
Tuntien pro rahastuksen ammattitaidon ja tietämyksen reaalimaailmasta, samoiten pyrkimyksen ohjata viljapolitiikkaa ja hinnoittelua,
on taas jälleen kerran odotettavissa jollei ihan huippusato, niin ainakin yli keskinkertaisen.
Lisäksi varastot pullottavat piri pintaan ja vientitarve melkoinen.
Noinhan se menee, vuodesta toiseen, todellisuuden ollessa vallan muuta.
Tänä vuonna 60% normi sadostakin lieneisi hyvä tulos, jota sekalainen laatu sekoittaa.

Viimeksi muokattu: 24.06.23 - klo:16:53 kirjoittanut Eemeli

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1480
Alkaako eemelillä viholliset käydä vähiin kun poroagriakin pääsee tulilinjalle kepun,mtk:n ja maastullin lisäksi?

Kuinkas on,miltä eemelin viljelykset näyttää,onko tulossa hyvä,normaali vai huono sato?Saako edes siemenet ensi kevääksi?

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Alkaako eemelillä viholliset käydä vähiin kun poroagriakin pääsee tulilinjalle kepun,mtk:n ja maastullin lisäksi?

Kuinkas on,miltä eemelin viljelykset näyttää,onko tulossa hyvä,normaali vai huono sato?Saako edes siemenet ensi kevääksi?

Mä oon kuullu, että puikula kasvaa hyvästi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
Tuntien pro rahastuksen ammattitaidon ja tietämyksen reaalimaailmasta, samoiten pyrkimyksen ohjata viljapolitiikkaa ja hinnoittelua,
on taas jälleen kerran odotettavissa jollei ihan huippusato, niin ainakin yli keskinkertaisen.
Lisäksi varastot pullottavat piri pintaan ja vientitarve melkoinen.
Noinhan se menee, vuodesta toiseen, todellisuuden ollessa vallan muuta.
Tänä vuonna 60% normi sadostakin lieneisi hyvä tulos, jota sekalainen laatu sekoittaa.
meillähän on nyt varmaan hallitus joka ei kepu-mtklaissumutukseen haksahda vaan eemelille napsahtaa runsas kriisipaketti tillille :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
kepuloinen se vaan odottelee taas mammonaa taivaalta.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4759
Alkaako eemelillä viholliset käydä vähiin kun poroagriakin pääsee tulilinjalle kepun,mtk:n ja maastullin lisäksi?

Kuinkas on,miltä eemelin viljelykset näyttää,onko tulossa hyvä,normaali vai huono sato?Saako edes siemenet ensi kevääksi?

Mä oon kuullu, että puikula kasvaa hyvästi.

Seppo on taas tauon jälkeen kovin aktiivinen saitilla.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2626
Kuinkas on,miltä eemelin viljelykset näyttää,onko tulossa hyvä,normaali vai huono sato?Saako edes siemenet ensi kevääksi?
Taitaa olla Eemelillä olla ne ainoat "viljelykset" mitä on, nähtävissä kun vaihtaa Tenan uuteen.