Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe viisi tyttöä kännissä  (Luettu 598 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
viisi tyttöä kännissä
marin toivoo yksityiselämänsä rauhaan jättämistä.
Mutta jos marin koettaa itse säädellä, mitä saa julkaista, mitä ei kiville meni.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4761
Vs: viisi tyttöä kännissä
Marin toivoo nyt yksityiselämänsä salassa pysymistä, kun sen julkituonti ei enää edistä uraa 🤣🤣🤣 toisin oli tällä julkisuudenkipeällä narsistilla, kun jokainen pieraisukin piti laittaa instaan näytille😮😮😮

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: viisi tyttöä kännissä
marin toivoo yksityiselämänsä rauhaan jättämistä.
Mutta jos marin koettaa itse säädellä, mitä saa julkaista, mitä ei kiville meni.

Ei se nyt aivan noin toivonut. Toivoi vaan asiallisuutta yksityiselämäänsä liittyvään uutisointiin.

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1480
Vs: viisi tyttöä kännissä
marin toivoo yksityiselämänsä rauhaan jättämistä.
Mutta jos marin koettaa itse säädellä, mitä saa julkaista, mitä ei kiville meni.

Ei se nyt aivan noin toivonut. Toivoi vaan asiallisuutta yksityiselämäänsä liittyvään uutisointiin.

Täällä käyty keskustelu kyseisen henkilön yksityiselämästä on hyvinkin asiallista.

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1962
Vs: viisi tyttöä kännissä
Hänhän on yksi viidestä valitusta, nyt on myöhäistä valita mitä julkaistaan.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2368
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: viisi tyttöä kännissä
marin toivoo yksityiselämänsä rauhaan jättämistä.
Mutta jos marin koettaa itse säädellä, mitä saa julkaista, mitä ei kiville meni.

Ei se nyt aivan noin toivonut. Toivoi vaan asiallisuutta yksityiselämäänsä liittyvään uutisointiin.


Mut kun hän itse on käyttäytynyt julkisuudessa asiattomasti.  Kännännyt ja pussaillut vieraita miehiä. Mitähän lapsensa ajattelee tulevaisuudessa, kun netissä säilyy kaikki.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2626
Vs: viisi tyttöä kännissä
Eemelistä saa nyt joku hyvän raittiusseuran jäsenen. Vaan taksinajajanhan pitää olla aina lähtökunnossa, muuten jää tienat saamatta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: viisi tyttöä kännissä
mut mikä mahtoi olla lausunnon peritarkoitus?   ettei vaan ;   seuratkaa miuta ja huomioikaa..   nykyään tahtoo nuilla julkimoilla olla ankeeta.