Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe verkutsoonin hydrpumpun nakutus  (Luettu 13140 kertaa)

hankkijamies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: verkutsoonin hydrpumpun nakutus
Eihän sitä pitäs ison miehen hermostua jos ei heti saa vastausta.
Sellasta vastaustahan on huono antaa että mikä on vikana kun jokanen koe pikkasen niin ku yksilö.
Jossainhan voi olla pumppu lyösällä ja toisessa pumppu loppuun ajettu ja kolmanessa kuskilla nakuttaa päänvälissä :)
Massey-Ferguson 165-Suomen eniten ostetuin traktorimalli 15000 kappaletta

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: verkutsoonin hydrpumpun nakutus
Puimakone se naksuttaa ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4409
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: verkutsoonin hydrpumpun nakutus
Mulla noin 'harrastemassikat' ovat nakutelleet oikeastaan aina kun jotain niille painavaa on nosteltu. Ainakaan 20 vuotta vähäistä käyttöä ei ole asiaa muuttanut parempaan eikä huonompaan.

Olen ajatellut että se on sen mäntäpumpun ominaisuus...

Toki jos se kolkuttaa jo vähemmälläkin kuormituksella niin sitten voi kannattaa huolestua.


Mikä muuten parkuu viis'tonnisen Fordin perässä? Aivan hirveä terävä jollotus, niinkuin joku laakeri olisi täysin muussina tai hammaskosketus aivan persiillään... ei liity ajamiseen vaan valittaa aina kun kone käy. Paitsi jos käyttää hydrauliikkaa niin se loppuu täysin siksi hetkeksi, ja hydrauliikkakin toimii aivan normaalisti. Perän lämmettyä ilman luureja korvilla ei oikeastaan pysty ajamaan vaikkei pienistä välittäisikään. Kylmänä (pakkasella) ei taida juuri metelöidä..

On tuota tehnyt jo vuosia - ja tarkennettakoon että laite ei ole minun, olen sillä vain joskus joutunut ajamaan... olisin varmaan asian selvittänyt jos se olisi oma. Onneksi ei ole :-)