Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asuntomurto aallot  (Luettu 3180 kertaa)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Asuntomurto aallot
Voroja vois hieman kusettaa. Ostaa paloturvakaapin, niin senhän ne ekaksi varastaa. Laittaa vanhoja sanomalehtiä täyteen.

Niiiiiin, SDPede on itte ladannu kaapin täythen kestotilattuja Temareita & Kansanuutisia...     ::)

vihreetä lankaa monta vyyhtiä ja kaekki vilhon sähköpostit.  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 19.10.15 - klo:19:19 kirjoittanut 82-90

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Asuntomurto aallot
Kovemmat tuomiot murtomiehille: Vuosi lisää  joka keikasta alkas tuntumaan ja ulkomaalaisille ikuinen maahantulokielto. Täysin naurettavaa tuo rosvojen paapominen.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Asuntomurto aallot
Voroja vois hieman kusettaa. Ostaa paloturvakaapin, niin senhän ne ekaksi varastaa. Laittaa vanhoja sanomalehtiä täyteen.

Niiiiiin, SDPede on itte ladannu kaapin täythen kestotilattuja Temareita & Kansanuutisia...     ::)

vihreetä lankaa monta vyyhtiä ja kaekki vilhon sähköpostit.  ;D ;D

Jeps...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

jeep

  • Vieras
Vs: Asuntomurto aallot
Minä olen jo melkein odotellut niitä varkaita, mutta jostain syystä eivät enää tule...tai sitten varastavat tuon elukan.. ::)

Mikäs merkkinen se sun elukka on? 😊
Täyskasvuinen kaukkari...sellaista työlinjaa, puoliksi venäläinen.. ;D

Mää luulin jotta sulla on se azorien koera. Sitä ei uskalla pihalla pitää ku kymppimillin riimussa. 😊
Luuletko, että tuota... ;D

en oo nähäny. Azorin oon työn touhussa. 😊
On tuolla filmin pätkiä, missä kaukkari sudenkin tappaa, mutta omilleen lauhkea kuin lammas, mutta vieraan se kyllä ottaa kiinni..  Ja aika pieni tuo Azori on tuon rinnalla.. Elukka on liki metrin säkä ja painaa 80 kiloa, en yrittäisi juosta karkuun.. ::)
Reippaan oloinen Azori pentu.
https://www.youtube.com/watch?v=GN429ymLWwY

Käyttäytyminen/Luonne: Ennen kaikkea karjakoira, mutta toimii yhtä lailla kotioloissa omaisuuden ja ihmisten vahtina. Vahvaluonteinen, mutta omistajalleen sävyisä; hyvin älykäs ja hyvin helposti koulutettava..."


Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Asuntomurto aallot
Voroja vois hieman kusettaa. Ostaa paloturvakaapin, niin senhän ne ekaksi varastaa. Laittaa vanhoja sanomalehtiä täyteen.

Niiiiiin, SDPede on itte ladannu kaapin täythen kestotilattuja Temareita & Kansanuutisia...     ::)

vihreetä lankaa monta vyyhtiä ja kaekki vilhon sähköpostit.  ;D ;D

 ihankos totta sull on noin paljon sukkalankaa ;)

jeep

  • Vieras
Vs: Asuntomurto aallot
Vuosi 2016... ???