Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 04.04.12 - klo:21:48
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt714-724vario.asp
On se hieno 8)
Isompiin taloohin näitä nurkkakoneiksi hankkivat, on kuulemma mieluinen ;D
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt720-724vario_multimediaexperience_video.asp
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt714-724vario.asp
On se hieno 8)
Isompiin taloohin näitä nurkkakoneiksi hankkivat, on kuulemma mieluinen ;D
Ilmanvaihtokin pelaa hyvin, kun on "avattava"* etulasi.
* Etulasi rikki... ::)
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt714-724vario.asp
On se hieno 8)
Isompiin taloohin näitä nurkkakoneiksi hankkivat, on kuulemma mieluinen ;D
Kyllä se ison 800 tai 900-sarjalaisen kaverina menee ;D Tännekin suuntaan on 4 pikkutilaa näitä hommannu isomman kaveriksi ;)
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt720-724vario_multimediaexperience_video_4148.asp
Ihan Ylivoimanen sanoisin 8)
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt714-724vario.asp
On se hieno 8)
Isompiin taloohin näitä nurkkakoneiksi hankkivat, on kuulemma mieluinen ;D
Ilmanvaihtokin pelaa hyvin, kun on "avattava"* etulasi.
* Etulasi rikki... ::)
Nooh, paksu tukka suojelee Heikin päätä kylmettymästä ;)
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt800vario_multimedialexperience_videos.asp
Tommonen kasisatanen olis kans ihan kiva :o
-
Hei jätkät! Hankkikaa elämä! :P
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt714-724vario.asp
On se hieno 8)
Isompiin taloohin näitä nurkkakoneiksi hankkivat, on kuulemma mieluinen ;D
Ilmanvaihtokin pelaa hyvin, kun on "avattava"* etulasi.
* Etulasi rikki... ::)
Nooh, paksu tukka suojelee Heikin päätä kylmettymästä ;)
Taitaa olla Ojalalle tulossa uus seitensatanen kevät töille?
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt800vario_multimedialexperience_videos.asp
Tommonen kasisatanen olis kans ihan kiva :o
On muuten 828 mustana ihan törkeen komia hämärässä 8) Ja 5,5m hese perässä vielä niinkuin yhdellä isännällä ;D Ja 720 olis kyllä komia peli pihakoneeksi mutta ei taida zetka riittää edes käsirahaksi...
-
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt800vario_multimedialexperience_videos.asp
Tommonen kasisatanen olis kans ihan kiva :o
On muuten 828 mustana ihan törkeen komia hämärässä 8) Ja 5,5m hese perässä vielä niinkuin yhdellä isännällä ;D Ja 720 olis kyllä komia peli pihakoneeksi mutta ei taida zetka riittää edes käsirahaksi...
Saa tuonkin 828 koneen omistaja sanoa, et köyhät kyykkyy ;)
-
Tää on taas näitä ojalan runkkutopiikkejä. Notta moomma......... ;D
-
Joutuuko näissä todella pitämään kuulosuojaimia päässä tienopeuksilla voimansiirron vinkumisen takia? Sakujen pitäisi käydä kyselemässä vinkkejä sinisten traktoreiden valmistajalta kopin hiljentämiseen.
-
Joutuuko näissä todella pitämään kuulosuojaimia päässä tienopeuksilla voimansiirron vinkumisen takia? Sakujen pitäisi käydä kyselemässä vinkkejä sinisten traktoreiden valmistajalta kopin hiljentämiseen.
Mutta taitaa se hilijaaaasin olla tuo vihriä peura?
-
Laatupeli...mutta kiva huoltaa.
Tein kaverin venttiin huollon. Yhdeksään eri paikkaan vaihdoin nesteet, aika montaa eri laatua.
Sen yhden jätin suosiolla etevämmille eli näppärämpisormisille, ja sitten kun vielä sinne laitettava öljy olisi ollut jostain syystä hiton kallista. Niin surkea öljy ettei omiin koneisiin ole sitä enää laitettu seitkytluvun jälkeen.
Ei viitsinyt tilata kahdenkympin pänikkää pyörimään nurkkiin.
Vanhoja öljyjä laskiessa näki kyllä miten hyvä on, kun joka paikassa on sinne sopivat aineet.
-
Hei jätkät! Hankkikaa elämä! :P
Hei jätkät ! Hankkikaa oma Vario 8) !
-
Joutuuko näissä todella pitämään kuulosuojaimia päässä tienopeuksilla voimasiirron vinkumisen takia? Sakujen pitäisi käydä kyselemässä vinkkejä sinisten traktoreiden valmistajalta kopin hiljentämiseen.
Ei se itseasissa ollut niin pahaa se vinkuminen kun se hävis ihan kaverin kanssa juttelemiseen ja "kuulemma" vähenee jos on ilma-jouset hytissä mutta en tiedä... Sinisissä se hytti on vaan niin hiton lyhyt että ne vois ottaa mallia deutsista :P
-
Hei jätkät! Hankkikaa elämä! :P
Hei jätkät ! Hankkikaa oma Vario 8) !
Köyhän täytyy ostaa vain parasta, siksi Fendt...
Tuossa lauseessa on kiteytetty koko moommalandian toimintamalli. ;D
-
Musta :D http://www.youtube.com/watch?v=sqYEPrXu_ZI
-
Musta :D http://www.youtube.com/watch?v=sqYEPrXu_ZI
Kunnon kokoiset renkaat oli laitettu alle ;D
-
Onkohan tuo joku fendimiesten oma perversio levittää lietettä satojentuhansien rakkorilla kattoluukku auki ? Vai onko ajatuksena että rahan haju seuraa jokapaikkaan minne fendimies ikinä meneekin ?
-
Onkohan tuo joku fendimiesten oma perversio levittää lietettä satojentuhansien rakkorilla kattoluukku auki ? Vai onko ajatuksena että rahan haju seuraa jokapaikkaan minne fendimies ikinä meneekin ?
Täytyy kuunnella että käykö se deutsi ollenkaan kun on niin hiljaista ;D
-
Onkohan tuo joku fendimiesten oma perversio levittää lietettä satojentuhansien rakkorilla kattoluukku auki ? Vai onko ajatuksena että rahan haju seuraa jokapaikkaan minne fendimies ikinä meneekin ?
Ilmaistointi paskana jatkuvaan.
-
kyllä se hieno on ja mukava ajaa. 724 tuli koeajettua, valtralla vielä pitkä matka yhtä jouheaan portaattomaan menoon. fendin omalla kuormaajalla en edes uskaltanut kysyä mitä maksaa omaan pihaan toimitettuna. voimakkaan tuntoinen kone kohtuullisella painolla ja ulkomitoilla. :D
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
On se kyllä jännä ku toisilla nämä laatikot kestää ja toisilla ei... tiedä sitte mistä se johtuu, taitaa olla kyntäjälle tuttu kone ku tietää, et on laatikkovikainen ;D
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Johtuiskohan siitä että europpalaisia portaattomia on määrällisesti johonkin potenssiin verrattuna noihin jenkkeihin?
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Johtuiskohan siitä että europpalaisia portaattomia on määrällisesti johonkin potenssiin verrattuna noihin jenkkeihin?
Mutta missä malleissa/vuosimalleissa tuollaista ongelmaa on ollut ihan mielenkiinnosta?? Tiedän kyllä ettei noita jenkkiportaattomia montaa kymmentä suomessa ole ja siihen en vastausta tarvinnut ;D
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Johtuiskohan siitä että europpalaisia portaattomia on määrällisesti johonkin potenssiin verrattuna noihin jenkkeihin?
Mutta missä malleissa/vuosimalleissa tuollaista ongelmaa on ollut ihan mielenkiinnosta?? Tiedän kyllä ettei noita jenkkiportaattomia montaa kymmentä suomessa ole ja siihen en vastausta tarvinnut ;D
kokkolaan tuotiin 2 lavetilla korjattavaksi oulun suunnalta ei kylläkään yhtäaikaa.Toinen niistä tuotiin ensin toisella samanlaisella ja sitten kun se oli korjattu niin se jolla tuotiin oli hajonnut samoin ja haettiin korjattavaksi ,joku akseli poikki molempien laatikosta omistaja sama molemmilla.
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Ihan kait niissä ekoissa kakskytsarjan vehkeissä, olikohan joskus joku nolla nelonen danskeilla "ny geargasse" viitteellä myytävänä...kasi-sarjalla ei juurikaan tuotekehitystä ole suoritettu...
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Ihan kait niissä ekoissa kakskytsarjan vehkeissä, olikohan joskus joku nolla nelonen danskeilla "ny geargasse" viitteellä myytävänä...kasi-sarjalla ei juurikaan tuotekehitystä ole suoritettu...
Selvä kiitoksia vastauksesta ;D
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Ihan kait niissä ekoissa kakskytsarjan vehkeissä, olikohan joskus joku nolla nelonen danskeilla "ny geargasse" viitteellä myytävänä...kasi-sarjalla ei juurikaan tuotekehitystä ole suoritettu...
Onko kymppisarjan lodju sitten eri versio kun kakskytsarjas? Kymppisarjan jenkkilaatikoista en oo pahaa kuullu.
-
Laatikko vikainen
http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3278620&com=0&fl=&ba=0&sid=&fromclub=
Mut silti 8)
Olis vaihtanut 8R jonnuun sitten jo ;D Vaikka onhan toi fendti komia 8)
Taitaa kyseisellä isännällä olla semmoinen kammo alkupään -01 20 sarjalais autopowereista että.....
Ja on noi komeita noi fendt, ei mahda mitään. Tekniikka kun olisi vielä hieman yksikertaisempaa ja jouheampaa.
Mutta eihän noissa jenkkien autopowereissa ollut juuri vikoja??? Mutta samaa paskaa taitaa kaikki merkit olla nykyään mutta eri paketeissa vaan ;D
Mut meininki oli silloin pienempää,koneet oli 6920
Tuttu ja tuttu mut tiedetään. Aiemmin oli Vt massereita,nyt pelkästään fendttejä 939,820 ja mikä tulenee ton tilalle.
Yrittämisen meiniki kova ja itse ansaittua kaikki,ei ole perintönä tullut
Jenkki IVTeissä oli joskus turhan pehmeestä aineesta tehty vaihteisto/venttiilipaketin päätylevy, öljyt karkas yhtäaikaa molempien ajosuuntien kanaviin...
Missä vaiheessa sitä vikaa on ollut? Ihmeen vähän vaan on jenkkien portaattomien vioista kukaan puhunut :P
Ihan kait niissä ekoissa kakskytsarjan vehkeissä, olikohan joskus joku nolla nelonen danskeilla "ny geargasse" viitteellä myytävänä...kasi-sarjalla ei juurikaan tuotekehitystä ole suoritettu...
Onko kymppisarjan lodju sitten eri versio kun kakskytsarjas? Kymppisarjan jenkkilaatikoista en oo pahaa kuullu.
...nyt män veikkauksen puolelle, ei poikkea normaalista mitenkään...tuo 20-sarjan bugi kenties materiaalin valintavirhe. Vähänä 7920:t verrattuna esim.7*30:iin, ainaskin tanskassa. Parts catalogueta sihtailemalla sielunelämien tutkimisessa ja vertailussa pitkälle pääsee...Kymppisarjan viidenkympin versioiden vetoakseleiden tiivisteet ainakin mallia matkanvarrella vaihtaneet.
-
Hei jätkät! Hankkikaa elämä! :P
Hei jätkät ! Hankkikaa oma Vario 8) !
Köyhän täytyy ostaa vain parasta, siksi Fendt...
Tuossa lauseessa on kiteytetty koko moommalandian toimintamalli. ;D
Köyhä viljelee yli 300 vuotta vanhaa sukutilaa moommalandias
Ei oo ikinä fretillä ajanut. ja omat traktorit on 9 ja 15 vuotta vanhoja
-
Toinen tommonen iso körmy tuleep. Kai tuohon vaihokkiin on uusi loota lyöty paikalleen, ettei enää vikainen pitäis olla.
[/quote]
Vitut mikään laatikko paskana ole, "Joy stickin" alta pieni boxi "accumulaattori" houri vai
oliko sinne kuskin kaffet loiskunu kun piiputti. Lattian alta kun jatkovarrella ajaa manuaalisti
niin toimii, softalla ei, sillon on edc vika (electical driving control)
Nää Valtulinjan huoltomiehet tahtoo olla samalla asenteella kun aikanaan Fendt edustus
siirtys Valtulle niin huollosta kyseltiin. Vastaus ole ettei heidän tarvii mistään neuvoja,
saati kursseja kysellä traktorin huollosta kun "He" kuulemma tekevät traktoreita Suolahdessa :o
Tietävät kuulemma kuinka huolletaan...
Ystävällisesti sen aikaiselle päällikölle oikaastiin asia välittömästi: Teillä Suolahdessa tehdään
Valtuja ja Marktoberdorfissa taas tehdään ne "oikeat Traktorit 8) "
-
Lattian alta kun jatkovarrella ajaa manuaalisti
niin toimii
;D ;D ;D Valtus tulee kepit edes lattian läpi ;D ;D ;D
-
Toinen tommonen iso körmy tuleep. Kai tuohon vaihokkiin on uusi loota lyöty paikalleen, ettei enää vikainen pitäis olla.
Vitut mikään laatikko paskana ole, "Joy stickin" alta pieni boxi "accumulaattori" houri vai
oliko sinne kuskin kaffet loiskunu kun piiputti. Lattian alta kun jatkovarrella ajaa manuaalisti
niin toimii, softalla ei, sillon on edc vika (electical driving control)
Nää Valtulinjan huoltomiehet tahtoo olla samalla asenteella kun aikanaan Fendt edustus
siirtys Valtulle niin huollosta kyseltiin. Vastaus ole ettei heidän tarvii mistään neuvoja,
saati kursseja kysellä traktorin huollosta kun "He" kuulemma tekevät traktoreita Suolahdessa :o
Tietävät kuulemma kuinka huolletaan...
Ystävällisesti sen aikaiselle päällikölle oikaastiin asia välittömästi: Teillä Suolahdessa tehdään
Valtuja ja Marktoberdorfissa taas tehdään ne "oikeat Traktorit 8) "
[/quote]käypikö ihan normi 1/2 tuuman jatko, senhän vois niveljatkoilla tuua vaikka siitä avattavasta etulasista kuskin ulottuville ;D
-
Toinen tommonen iso körmy tuleep. Kai tuohon vaihokkiin on uusi loota lyöty paikalleen, ettei enää vikainen pitäis olla.
Vitut mikään laatikko paskana ole, "Joy stickin" alta pieni boxi "accumulaattori" houri vai
oliko sinne kuskin kaffet loiskunu kun piiputti. Lattian alta kun jatkovarrella ajaa manuaalisti
niin toimii, softalla ei, sillon on edc vika (electical driving control)
Nää Valtulinjan huoltomiehet tahtoo olla samalla asenteella kun aikanaan Fendt edustus
siirtys Valtulle niin huollosta kyseltiin. Vastaus ole ettei heidän tarvii mistään neuvoja,
saati kursseja kysellä traktorin huollosta kun "He" kuulemma tekevät traktoreita Suolahdessa :o
Tietävät kuulemma kuinka huolletaan...
Ystävällisesti sen aikaiselle päällikölle oikaastiin asia välittömästi: Teillä Suolahdessa tehdään
Valtuja ja Marktoberdorfissa taas tehdään ne "oikeat Traktorit 8) "
[/quote]
Nii syksylä eka kerralla oli joku pienempi hämminki kun lavetilla valtralle veivät nyt oli oikeasti laatikko porsinu.
-
suoritus
-
Nuo portaattomat kyllä tuntuu ainakin ku tätä palstaa lukee, niin olevan aika heikkoja kestävyydeltään, eihän tuollaisella tuntimäärällä laatikon saisi olla vielä mikään ja ikää ei ole ku sen 4v vasta koneella, siis jos on käytetty oikein ja öljyt vaihdettu ajallaan ja tehty muut huollot! Oli merkki sitte mikä tahansa.
Yhen deutzin tiedän 2004 tai 2005 vuosimallisen 1140 vai oliko se 1145 niin sillä on ajettu liki 10000h ja laatikko pelaa hienosti, tuntuu olevan tosi paljon onkelmia pienillä tunneilla näissä portaattomissa siis näin yleisesti merkki ku merkki. Mut kait se ajamisen helppous sit korvaa toisen kautta sitä vaikka onkelmia olisikin toimivuudessa ;D
-
Suurin syy näihin rikkoontumisiin taitaa olla se "kutittelu"...... Ensin ostetaan kylän suurin veturi, kun naapuri ostaa isoman, ei ole itellä enää varaa ostaa isompaa. Sitten esiin astuu paikallinen Lastu-Late shippeinensä ja taas saadaan kyrvänjatketta monta milliä nopeella lääkkeellä. Eikä aikaakaan kun pitää soittaa Pärnäselle ja tilata lääkärin aikaa hajonneelle koneelle. "Ja ***** ku nää ei sitte kestä normaalia ajoa...."
-
Suurin syy näihin rikkoontumisiin taitaa olla se "kutittelu"...... Ensin ostetaan kylän suurin veturi, kun naapuri ostaa isoman, ei ole itellä enää varaa ostaa isompaa. Sitten esiin astuu paikallinen Lastu-Late shippeinensä ja taas saadaan kyrvänjatketta monta milliä nopeella lääkkeellä. Eikä aikaakaan kun pitää soittaa Pärnäselle ja tilata lääkärin aikaa hajonneelle koneelle. "Ja ***** ku nää ei sitte kestä normaalia ajoa...."
Onkos nämä niitä huoltomiehiä jotka on erikoistuneet portaattomien laatikoitten korjaamiseen ;D
http://www.youtube.com/watch?v=vhlUqwI2cg8
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
-
Ei oo Steyrin lootakaan ikuinen. Moottorin ja vaihteiston välisen akselin vaihteiston päästä o-rengas tiiviste falskas vaihteistoöljyt "kytkinkoppaan" ja starttimoottorin kautta pihalle.
Korjaamolle sattu tulemaan myös toinen samanlainen tapaus. Siinä 4000 tuntia kun omassa +10 000.
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mä olen miettinyt että jos tän palstan perusteella pitäisi merkki valita niin Fendt olisi ehdottomasti viimeinen vaihtoehto.
Ei traktorissa itsessään varmaan mitään vikaa olekaan mutta jos sen ostamalla ajatusmaailma ja asenteet asettuu samoille linjoille kuin näillä sankareilla niin ei ***** ikipäivänä. :P
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mä olen miettinyt että jos tän palstan perusteella pitäisi merkki valita niin Fendt olisi ehdottomasti viimeinen vaihtoehto.
Ei traktorissa itsessään varmaan mitään vikaa olekaan mutta jos sen ostamalla ajatusmaailma ja asenteet asettuu samoille linjoille kuin näillä sankareilla niin ei ***** ikipäivänä. :P
Eihän huonoa kukaan kehtaa kehuakaan. ;)
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mä olen miettinyt että jos tän palstan perusteella pitäisi merkki valita niin Fendt olisi ehdottomasti viimeinen vaihtoehto.
Ei traktorissa itsessään varmaan mitään vikaa olekaan mutta jos sen ostamalla ajatusmaailma ja asenteet asettuu samoille linjoille kuin näillä sankareilla niin ei ***** ikipäivänä. :P
No,mun ajatusmaaimani ei ole kyllä Valio-myönteiseksi muuttunut vaikka jo kohta 30 vuotta fendtillä olenkin ajanut..
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
Ei pirkkafentiillä ole moottorijarrutusta kielletty.
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
Ei pirkkafentiillä ole moottorijarrutusta kielletty.
No ei se massikka kyllä jarrutakkaan rupiaa kone vaan huutamaan :P Fendti jarruttaa ihan eritavalla kun on vielä pakokaasujarru ;)
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
2006 keväällä tehtyihin Deutzeihin on laitettu viimeiset zf etuakselit, sen jälkeen ne on ollu jotain danaa muistaakseni!
Elikkä täs ny muutaman kirjoituksen lukeneena voi ilmeisesti todeta, et isäntä saa mennä itte kattomahan peilistä jos portaattoman laatikon hajottaa ;D Eli ku seuraava kone voi olla portaaton, toki käytettyyn pitää tyytyä... ja saa kuulla esim. myyjältä et laatikko on vaihdettu, niin kone on pian aikaa ollu muutenkin huonolla käytöllä ja huoltoja ja rasvauksia on laiminlyöty!! niin saa sanoa myyjälle, että ei kiitos, tästä ei tule kauppoja ku kone on ihan romu!! Ovat tainneet näitä keppilootaisiakin aikoinansa nämä isännät hajottaa, toki on voineet vähä paremmin kestää mutta kuitenkin, portaattoman syyksi on helpompi laittaa viat ku on hienompaa tekniikkaa ;)
Yhtäkkiä en muista nimimerkkiä, joku jonnikka mies kuitenkin on ajanu jo 6000h eikä laatikon ole ollut yhtikäs mikään ja toisilla taas muutaman sadantunnin välein jonnikan portaattomia laatikoita hajonnu!
-
Eipä vaan fendti tehnyt muutakuin hyppi paikoillaan siinä videon loppupuolella mutta deutsi veti kyllä päätyyn asti ;) http://www.youtube.com/watch?v=iSsQMH6GWyM
-
Eipä vaan fendti tehnyt muutakuin hyppi paikoillaan siinä videon loppupuolella mutta deutsi veti kyllä päätyyn asti ;) http://www.youtube.com/watch?v=iSsQMH6GWyM
Ja unohtamatta vanhaa kunnon saksan rautaa olevat 1455 caset ja toki pienemmätkin, siitä ei oo paljo raktori paremmaksi voinu tulla tuohon aikaan ;D. Eipä oo caseakaan ollu enää sen jälkeen ku alkoivat jossain englannissa näitäkin tekemään... tai harjoittelemaan mitä tästä tulee, no ei oo tullu yhtää mitää :(
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Jospa jonain päivän opit ::)
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Jospa jonain päivän opit ::)
Ojala ei vaan ole avannut apunimimerkkejä, kuten verrokkinsa. Eipä ole koko "Annika P":tä eikä "Sivaltaja" ole kirjoitellut kirvesjuttujen jälkeen mitään, kun jauhaminen loppui. Ojalan kirjoitusten "tukijat" ovat oikeita, olemassaolevia nimimerkkejä, eivätkä mitään huu-haa-heikki-osastoa. :)
-
http://www.fendt.tv/Produkte/Traktoren/Fendt_200_Vario.aspx
Pakkoko on aina olla kylän suurin traktori, eikö riitä että on paras ? 8)
http://www.fendt.tv/Produkte/Traktoren/Fendt_200_Vario.aspx
Tai sitte pikkusen isompi ?
http://www.fendt.tv/Themen/Events/Der-neue-Fendt-300-Vario-Das-Original_1484.aspx
-
http://www.fendt.tv/Produkte/Traktoren/Fendt_200_Vario.aspx
Pakkoko on aina olla kylän suurin traktori, eikö riitä että on paras ? 8)
http://www.fendt.tv/Produkte/Traktoren/Fendt_200_Vario.aspx
Tai sitte pikkusen isompi ?
http://www.fendt.tv/Themen/Events/Der-neue-Fendt-300-Vario-Das-Original_1484.aspx
Hyvä traktori pilattu jollain todella kauhea käyntisellä 3 mukisella betoni myllyllä :'(
Mut kyllä kait tässäkin maailmassa niin kova sankari löytyy joka tuohon moottorin saa vaihdettua, niin sit se on traktori ;)
-
Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan. :) Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
2006 keväällä tehtyihin Deutzeihin on laitettu viimeiset zf etuakselit, sen jälkeen ne on ollu jotain danaa muistaakseni!
mulla on 9/2005 ttv1160 ja se on vielä zf:llä. CARRAROKSI se merkki muuttui ja on vieläkin. 06 vuotiset kaikki carrarolla, ellei viimiset 05:kin?
-
Vähän kiinnostaisi vanhempi fendt joku 818-820 tai 716-718 ehkä jopa 415, nyt tarkoitan nimenomaan vanhalla kopilla olevia malleja.
Näitä näkyy jonkin verran myynnissä lähes järkevään hintaankin välillä, mietityttää lähinnä vaihteiston kestävyys jos tunteja 5-6000? Aika usein tulee vastaan myynti ilmoituksia joissa mainitaan vaidelaatikko uusittu tai moottori uusittu tai molemmat uusittu, eikä näissä remontoiduissakaan yleensä ole kovin paljoa tunteja.
Joku tollanen portaaton olis vaan mukava tietyissä hommissa, tunteja vaan tulee hyvin vähän että uudempia en näe järkevänä.
Tietty ei muutkaan merkit ole pois suljettu, jos iäkkäämmistä koneista löytyy hyviä vahvoja malleja?
-
Vähän kiinnostaisi vanhempi fendt joku 818-820 tai 716-718 ehkä jopa 415, nyt tarkoitan nimenomaan vanhalla kopilla olevia malleja.
Näitä näkyy jonkin verran myynnissä lähes järkevään hintaankin välillä, mietityttää lähinnä vaihteiston kestävyys jos tunteja 5-6000? Aika usein tulee vastaan myynti ilmoituksia joissa mainitaan vaidelaatikko uusittu tai moottori uusittu tai molemmat uusittu, eikä näissä remontoiduissakaan yleensä ole kovin paljoa tunteja.
Joku tollanen portaaton olis vaan mukava tietyissä hommissa, tunteja vaan tulee hyvin vähän että uudempia en näe järkevänä.
Tietty ei muutkaan merkit ole pois suljettu, jos iäkkäämmistä koneista löytyy hyviä vahvoja malleja?
Kyllähän se vario iän myötä lujilla on, kuten muutkin portaattomat. Riippuu hyvin paljon käytöstä ja kuinka paljon huoltoja on laiminlyöty. Eri asia sitten kuinka kohtuuton sen uuden laatikon hinta on tunteihin nähden.
Enempi nuissa fendteissä huolettaa sähköviat iän myötä. Tahtoo sitä piipittämistä riittää.
-
Vähän kiinnostaisi vanhempi fendt joku 818-820 tai 716-718 ehkä jopa 415, nyt tarkoitan nimenomaan vanhalla kopilla olevia malleja.
Näitä näkyy jonkin verran myynnissä lähes järkevään hintaankin välillä, mietityttää lähinnä vaihteiston kestävyys jos tunteja 5-6000? Aika usein tulee vastaan myynti ilmoituksia joissa mainitaan vaidelaatikko uusittu tai moottori uusittu tai molemmat uusittu, eikä näissä remontoiduissakaan yleensä ole kovin paljoa tunteja.
Joku tollanen portaaton olis vaan mukava tietyissä hommissa, tunteja vaan tulee hyvin vähän että uudempia en näe järkevänä.
Tietty ei muutkaan merkit ole pois suljettu, jos iäkkäämmistä koneista löytyy hyviä vahvoja malleja?
Kyllähän se vario iän myötä lujilla on, kuten muutkin portaattomat. Riippuu hyvin paljon käytöstä ja kuinka paljon huoltoja on laiminlyöty. Eri asia sitten kuinka kohtuuton sen uuden laatikon hinta on tunteihin nähden.
Enempi nuissa fendteissä huolettaa sähköviat iän myötä. Tahtoo sitä piipittämistä riittää.
Onko joku muu sitten parempi jos puhutaan noin 10-15 vuotta vanhoista koneista. Ei se perus hitech valtrakaan kovin halpa ole kun laatikkoa ruvetaan isommin korjaamaan.
-
Eikös noin iäkkäässä olis se vaihteistovikanen hyvä ostos? Tietysti hinta huomioiden,remppa kertapoistoina eikä tarvis lootaa murehtia.
Tsekkais samalla jarrut,pto kytkimet ym. Niitä nyt ei vaan jonoksi asti oo myytävänä.
-
Joko Fendtin lootaa suomessa korjataan, Laukkanen ainakin korjaa AP laatikoita. Senkin laiton hinta riippuu kuinka pahaksi sen ajaa.
-
Onko joku muu sitten parempi jos puhutaan noin 10-15 vuotta vanhoista koneista. Ei se perus hitech valtrakaan kovin halpa ole kun laatikkoa ruvetaan isommin korjaamaan.
30-sarjan peurat on varmaan halvempia ja helpompia ylläpitää. Toki vario poljinajolla on kivempi ajaa kuin autopower.
-
Joko Fendtin lootaa suomessa korjataan,
Eikö se vario loota ole vaihto komponentti? Vanha tehtaalle ja uusi/peruskunnostettu? tilalle?
Reman kunnostettuja komponentteja vähä kaikki harrastaa jonkin verran, Nh suuresti ulkomailla vaikka mitä, jopa kympisarjan koneita saat vielä NH kunnostettuna. Mutta täkäläiset kyllä hinnoitelee senkin pilalle. NH varaosakuvissa on R edessä jos on vaihto osa