Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalja on hyää ja terveellistä  (Luettu 1569 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12167
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä
Paljonko tölkistä liukenee alumiiniä juomaan ? https://www.atsdr.cdc.gov/toxfaqs/TF.asp?id=190&tid=34 respiratory and neurological problems = hengityselin- ja hermostollisia ongelmia.  Lasipullo on kai terveellisempi.
Entä oluessa käytettävä säilöntäaine eli kaliumdisulfiitti ? E224 https://ekoodit.fi/E224/kaliumdisulfiitti/
Can cause asthma, cyanosis, faintness and even unconsciousness

Jos nainen on kiinnostunut vanhemmanpuoleisesta alkoholin suurkuluttajasta, takana voi olla muutakin kuin mitä msn-totuuskanava paljastaa. Siis tämä: €€€€€€€

Edit: Korjattu yleisön pyynnöstä. Cyanosis-vaiva ei täysin avautunut (mm. siniset sormenpäät). Googlettakaa itse.

Viimeksi muokattu: 03.08.18 - klo:13:26 kirjoittanut pig24

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12167
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä
Tykkään toki itse oluesta, esim. tuosta https://en.wikipedia.org/wiki/Peroni_Brewery
Nastro Azzurro lager 0,66 litran pullo Coopissa 1, 25 €.

Viimeksi muokattu: 03.08.18 - klo:13:31 kirjoittanut pig24

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä

 Muuten jooo...mutta tuo Sepen hyää parisuhteelle voi poiketa normikansalaisen käsityksestä aiheesta...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä

 Muuten jooo...mutta tuo Sepen hyää parisuhteelle voi poiketa normikansalaisen käsityksestä aiheesta...

Siis normikepulaasen käsityksestä.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä

 Muuten jooo...mutta tuo Sepen hyää parisuhteelle voi poiketa normikansalaisen käsityksestä aiheesta...

Siis normikepulaasen käsityksestä.

 Sinähän oot kehunu olevas kutsuntapainoissa, mulla enimmillään ollut +50%...yritetään palailla takaisin päin...josko se oes hyä sitten...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä

 Muuten jooo...mutta tuo Sepen hyää parisuhteelle voi poiketa normikansalaisen käsityksestä aiheesta...

Siis normikepulaasen käsityksestä.

 Sinähän oot kehunu olevas kutsuntapainoissa, mulla enimmillään ollut +50%...yritetään palailla takaisin päin...josko se oes hyä sitten...

  Nyt on kilo yli. Painoideksi 23,8. Mää en kyllä jaksaisi kantaa 50% ylikuormaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65723
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä
noooo, nuo riisitautiset onki punnittu neuvolassa.   mut onko tuo kutsuntapaino sama kuin se 150 kiloo onkin ri juttu.    joitain tuon kaliperin oli jo silloin kun ite astuin palvelukseen.... maitoilijat!!!

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kalja on hyää ja terveellistä

 Muuten jooo...mutta tuo Sepen hyää parisuhteelle voi poiketa normikansalaisen käsityksestä aiheesta...

Siis normikepulaasen käsityksestä.

 Sinähän oot kehunu olevas kutsuntapainoissa, mulla enimmillään ollut +50%...yritetään palailla takaisin päin...josko se oes hyä sitten...

  Nyt on kilo yli. Painoideksi 23,8. Mää en kyllä jaksaisi kantaa 50% ylikuormaa.

 No jotenniin ei yllättäny...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...