Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ja tapahtui niinä päivinä,että HOK/Elanto,otti valion maidot takaisin myyntiin.  (Luettu 13544 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa?

Vastaus: ei yhtään mitään.
Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin.

VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!
 ;D ;D ;D ;D
        Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

 Niin ,,, mä oon ollukin sitä mieltä ,että terroristeja net on. Igman ok ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa?

Vastaus: ei yhtään mitään.
Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin.

VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!
 ;D ;D ;D ;D
        Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Saattoi sitä kritiikkiä tulla kaupoissakin.....moni ei luovuttanut helpolla ja kiistan voittajat tunnetaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Voittaja...
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa? Vastaus: ei yhtään mitään. Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin. VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!  ;D ;D ;D ;D
Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Saattoi sitä kritiikkiä tulla kaupoissakin.....moni ei luovuttanut helpolla ja kiistan voittajat tunnetaan.

No kerro ny meillekki kuka se voittaja on... mä ihan kihelmöin jännityksestä  ::) ::) ::) ::)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Voittaja...
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa? Vastaus: ei yhtään mitään. Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin. VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!  ;D ;D ;D ;D
Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Saattoi sitä kritiikkiä tulla kaupoissakin.....moni ei luovuttanut helpolla ja kiistan voittajat tunnetaan.

No kerro ny meillekki kuka se voittaja on... mä ihan kihelmöin jännityksestä  ::) ::) ::) ::)

Suomalainen kuluttaja joka saa ostaa lähikaupastaan haluamaansa aitoa kotimaista Valiomaitoa ja tietysti oma maataloustuotantomme. Kuka loppupeleissä hyötyisi maidon tuonnista??

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa? Vastaus: ei yhtään mitään. Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin. VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!  ;D ;D ;D ;D
Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Saattoi sitä kritiikkiä tulla kaupoissakin.....moni ei luovuttanut helpolla ja kiistan voittajat tunnetaan.

No kerro ny meillekki kuka se voittaja on... mä ihan kihelmöin jännityksestä  ::) ::) ::) ::)

Suomalainen kuluttaja joka saa ostaa lähikaupastaan Valiomaitoa ja tietysti oma maataloustuotantomme. Kuka loppupeleissä hyötyisi maidon tuonnista??

Kuluttaja... kaikki mikä on pois kepulaismafialta on Isänmaan etu.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Vastaus...
Suomalainen kuluttaja joka saa ostaa lähikaupastaan Valiomaitoa ja tietysti oma maataloustuotantomme. Kuka loppupeleissä hyötyisi maidon tuonnista??

Kuluttaja... kaikki mikä on pois kepulaismafialta on Isänmaan etu.

Olisiko kuluttajan ja maan etu myös jos ystäviesi Veetin kahukauratuotteet ja Eemelin perunat tuotaisiin ulkoa?? Sulla on taas pahasti pallo hukassa.....

Viimeksi muokattu: 09.03.10 - klo:20:50 kirjoittanut Luomujussi

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
pittää tässä paekallilehteen pierasta kolumnija assien tiimoelta... vaekka ehä minä maksa ennää ku mtk:n jäsenmaksuo
Kirjotahan sitten oma kolumni maalaisjärkeä käyttäen, elä toista roobertin ja juntusen mantroja.

Kas, ne saattaa koillismaalaiset karkottaa heinon ruotsiin, tahi ainai ruottin kansalaisuutta tarjota jos kovin alkaa arla-inkkua kehua retostelemaan.

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Niin ja mainihe, ettei vielä ole laitettu juustoihin melamiinia, varastoon arla sitä on toki jo lähettäny  :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vastaus...
Mitä ihmettä maidolla on tekemistä isänmaallisuuden kanssa? Vastaus: ei yhtään mitään. Onnex aamu tv:ssakin tuotiin tuo Valio, mtk ja kepu mafiakytkös selvästi esiin. VALIOMAFIAN kätyrit joutas valtakunnanoikeuteen kansan kusettamisesta!  ;D ;D ;D ;D
Helsingin seudun osuuskauppojen sähköpostit menivät tukkoon kun valiolaiset tuottajat alkoivat lähettelemään kymmeniä palautesähköposteja per nokka... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Saattoi sitä kritiikkiä tulla kaupoissakin.....moni ei luovuttanut helpolla ja kiistan voittajat tunnetaan.

No kerro ny meillekki kuka se voittaja on... mä ihan kihelmöin jännityksestä  ::) ::) ::) ::)

Suomalainen kuluttaja joka saa ostaa lähikaupastaan Valiomaitoa ja tietysti oma maataloustuotantomme. Kuka loppupeleissä hyötyisi maidon tuonnista??

Kuluttaja... kaikki mikä on pois kepulaismafialta on Isänmaan etu.

sanoo akseli anttila :o

Fuller

  • Vieras
Sepedeus uhkailee S-Markettia kirjeillään aloitelaatikkoon ja sähköpostilla. Asia vaan on niin että Sepe haukkuu ja karavaani kulkee,sille vaan ei voi yhtään mitään.

sorkkis

  • Vieras
Sepedeus uhkailee S-Markettia kirjeillään aloitelaatikkoon ja sähköpostilla. Asia vaan on niin että Sepe haukkuu ja karavaani kulkee,sille vaan ei voi yhtään mitään.

Sepe on katkera jostakin marjakaupasta jonka menetti Valiolle . Ei kannata hänen takiansa uniaan menettää .

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
pittää tässä paekallilehteen pierasta kolumnija assien tiimoelta... vaekka ehä minä maksa ennää ku mtk:n jäsenmaksuo
Kirjotahan sitten oma kolumni maalaisjärkeä käyttäen, elä toista roobertin ja juntusen mantroja.

Kas, ne saattaa koillismaalaiset karkottaa heinon ruotsiin, tahi ainai ruottin kansalaisuutta tarjota jos kovin alkaa arla-inkkua kehua retostelemaan.



koviha se veikolla huolettaapi heinon kirjotukset, samaha se mitä kirjottaa, kuha palakkijo juoksoo... eikä mulla menis sormi suuhun (eikä persijeen) ruottinmaallakkaa, velipoekaha se siellä kortteeraa. Seihtekytä luvulla sinne lähti sakkie melekeen joka talosta tältä kylältä. Meijjännii natsuunasta on nelejä asustellu siellä pitempään.

ja toesakseen, ei kannate kuunnella kenenkää mantroja, nii ei oo osinkoelle tulijoeta. Totta sulle tulloo muikkulehti?
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

  • Vieras
Sepedeus uhkailee S-Markettia kirjeillään aloitelaatikkoon ja sähköpostilla. Asia vaan on niin että Sepe haukkuu ja karavaani kulkee,sille vaan ei voi yhtään mitään.

  Eihän se ole mikään uhkaus. Se on minulle suotu oikeus. Tiesitkö ,että kuluttajalla on enemmän valtaa kaupassa ,kun äänestyskopissa. Monet ei vaan ymmärrä sitä. ;D

sorkkis

  • Vieras
Sepedeus uhkailee S-Markettia kirjeillään aloitelaatikkoon ja sähköpostilla. Asia vaan on niin että Sepe haukkuu ja karavaani kulkee,sille vaan ei voi yhtään mitään.

  Eihän se ole mikään uhkaus. Se on minulle suotu oikeus. Tiesitkö ,että kuluttajalla on enemmän valtaa kaupassa ,kun äänestyskopissa. Monet ei vaan ymmärrä sitä. ;D
Kyllä se ymmärretty on mutta vapaan kapitalismin tietyin reunaehdoin kannattaja voi käydä useissa kaupoissa .
Hydrauliikkaa ostaessa säästää sievoisen summan jos tietää mitä ostaa.

Sepedeus

  • Vieras
Sepedeus uhkailee S-Markettia kirjeillään aloitelaatikkoon ja sähköpostilla. Asia vaan on niin että Sepe haukkuu ja karavaani kulkee,sille vaan ei voi yhtään mitään.

  Eihän se ole mikään uhkaus. Se on minulle suotu oikeus. Tiesitkö ,että kuluttajalla on enemmän valtaa kaupassa ,kun äänestyskopissa. Monet ei vaan ymmärrä sitä. ;D
Kyllä se ymmärretty on mutta vapaan kapitalismin tietyin reunaehdoin kannattaja voi käydä useissa kaupoissa .
Hydrauliikkaa ostaessa säästää sievoisen summan jos tietää mitä ostaa.


 Siis Lidllistä saa sen Valion maidon halvimmalla ;D