http://nevalle.com/galleria/displayimage.php?album=45&pos=1
http://nevalle.com/galleria/displayimage.php?album=45&pos=1
Tuli noista mieleen, jotta monettakohan kierrosta parhaimmat vaihtolaatikot jo tekee Suomessa.... Eiköhän ne tehtaalle viedyt siellä avata ja korjata, ja laiteta seuraavaan uutena.
http://nevalle.com/galleria/displayimage.php?album=45&pos=1
Tuli noista mieleen, jotta monettakohan kierrosta parhaimmat vaihtolaatikot jo tekee Suomessa.... Eiköhän ne tehtaalle viedyt siellä avata ja korjata, ja laiteta seuraavaan uutena.
Ja tämän asia esille ottaminen on vain meidän kateellisten paneskelua kuulemma. Mä en ainakaan kadehdi sitä, että traktori joutuu seisomaan tommosen vian takia...
onneksi sentään oma 20+20 powrquard pelaa... :D
aina siitä autolaatikosta jaksetaan jauhaa. kaikki ei ole toimineet mutta ne jotka toimii on taivaallisen ihania.
JD6620 4500h ei ongelmia.
JD6820 2000h ei ongelmia.
aina siitä autolaatikosta jaksetaan jauhaa. kaikki ei ole toimineet mutta ne jotka toimii on taivaallisen ihania.
JD6620 4500h ei ongelmia.
JD6820 2000h ei ongelmia.
Mä oon antanu itteni ymmärtää, että paljon on kestäminen käyttäjästä kiinni ja tuon lisäksi jotain anturivikoja, mutta mistää elimellisestä viasta ei oo kukaa mitää huhuillu. Öljymäärä, anturit, kuskit... syitä on varmasti yhtä monta kuin laatikoitakin. Mut silti se ei poista sitä idioottimaisuutta, ettei moista mötikkää saa aukaista parin markan anturin takia tää huipputekniikan maassa.
sokiat on saksalaisella silmät joka autopowerin keksinyt ,ei suomalainenkaa tee kuitenkaan nuin paljo sutta ;)aina siitä autolaatikosta jaksetaan jauhaa. kaikki ei ole toimineet mutta ne jotka toimii on taivaallisen ihania.
JD6620 4500h ei ongelmia.
JD6820 2000h ei ongelmia.
Mä oon antanu itteni ymmärtää, että paljon on kestäminen käyttäjästä kiinni ja tuon lisäksi jotain anturivikoja, mutta mistää elimellisestä viasta ei oo kukaa mitää huhuillu. Öljymäärä, anturit, kuskit... syitä on varmasti yhtä monta kuin laatikoitakin. Mut silti se ei poista sitä idioottimaisuutta, ettei moista mötikkää saa aukaista parin markan anturin takia tää huipputekniikan maassa.
Saksalaisen koneinsinöörin silmissä suomi on takapajula, ja syystäkin ;D
Saksalaisen koneinsinöörin silmät vois olla mustat, jos mä pääsisin antaan palautetta joistakin tietyistä Claasin paalaimen rakenteista. Muuten hyviä koneita saksalaiset tekee, mutta aina jotain lapsuksia sattuu vaikeuttamaan huoltoa tai korjausta.sokiat on saksalaisella silmät joka autopowerin keksinyt ,ei suomalainenkaa tee kuitenkaan nuin paljo sutta ;)aina siitä autolaatikosta jaksetaan jauhaa. kaikki ei ole toimineet mutta ne jotka toimii on taivaallisen ihania.
JD6620 4500h ei ongelmia.
JD6820 2000h ei ongelmia.
Mä oon antanu itteni ymmärtää, että paljon on kestäminen käyttäjästä kiinni ja tuon lisäksi jotain anturivikoja, mutta mistää elimellisestä viasta ei oo kukaa mitää huhuillu. Öljymäärä, anturit, kuskit... syitä on varmasti yhtä monta kuin laatikoitakin. Mut silti se ei poista sitä idioottimaisuutta, ettei moista mötikkää saa aukaista parin markan anturin takia tää huipputekniikan maassa.
Saksalaisen koneinsinöörin silmissä suomi on takapajula, ja syystäkin ;D
sokiat on saksalaisella silmät joka autopowerin keksinyt ,ei suomalainenkaa tee kuitenkaan nuin paljo sutta ;)aina siitä autolaatikosta jaksetaan jauhaa. kaikki ei ole toimineet mutta ne jotka toimii on taivaallisen ihania.
JD6620 4500h ei ongelmia.
JD6820 2000h ei ongelmia.
Mä oon antanu itteni ymmärtää, että paljon on kestäminen käyttäjästä kiinni ja tuon lisäksi jotain anturivikoja, mutta mistää elimellisestä viasta ei oo kukaa mitää huhuillu. Öljymäärä, anturit, kuskit... syitä on varmasti yhtä monta kuin laatikoitakin. Mut silti se ei poista sitä idioottimaisuutta, ettei moista mötikkää saa aukaista parin markan anturin takia tää huipputekniikan maassa.
Saksalaisen koneinsinöörin silmissä suomi on takapajula, ja syystäkin ;D
Asialla mitään merkitystä mutta eikö ne vaihdelaatikot ole Itävallasta eikä Saksasta?
[/quhote] ja moottorit ranskasta
Sen takia Deeren laatikko on niin vaikeesti tehty eikä
kestä ku Fendtin laatikko on patenteilla suojattu sisältäen
parhaat ja kestävimmät ratkaisut ;DVarion ylivoima iski taas ::)
Sen takia Deeren laatikko on niin vaikeesti tehty eikä
kestä ku Fendtin laatikko on patenteilla suojattu sisältäen
parhaat ja kestävimmät ratkaisut ;DVarion ylivoima iski taas ::)
mut ei varionkaan laatikko ole täydellinen. sieltä puuttuu ajovoimanotto, mikä taas tulee valtran portaattomaan laatikkoon jos ne saavat sen toimimaan.
Sen takia Deeren laatikko on niin vaikeesti tehty eikä
kestä ku Fendtin laatikko on patenteilla suojattu sisältäen
parhaat ja kestävimmät ratkaisut ;DVarion ylivoima iski taas ::)
mut ei varionkaan laatikko ole täydellinen. sieltä puuttuu ajovoimanotto, mikä taas tulee valtran portaattomaan laatikkoon jos ne saavat sen toimimaan.
"jos"
Mitä tekee ajovoimanotolla?
Sen takia Deeren laatikko on niin vaikeesti tehty eikä
kestä ku Fendtin laatikko on patenteilla suojattu sisältäen
parhaat ja kestävimmät ratkaisut ;DVarion ylivoima iski taas ::)
mut ei varionkaan laatikko ole täydellinen. sieltä puuttuu ajovoimanotto, mikä taas tulee valtran portaattomaan laatikkoon jos ne saavat sen toimimaan.
"jos"
Mitä tekee ajovoimanotolla?
Saksalaisen suunnittelemia laatikoita.Liekö kuitenkin Saksas suunniteltu? Emmätiä eikä sillä toisaalta oo niin väliäkää
Eikös Claasin paalaajat tuu Ranskasta?
ja minä kun luulin että saksassa sokeat tekee vain ooppeleita ::)
Sellainen jännä piirre tuossa autopowrissa on, että kylmillä öljyillä ei saa kärryn kippiä pystyyn, vaan pumppu alkaa huutaa hoosiannaa. Hetken kun malttaa konetta käyttää, niin sitten ei ole mitää ongelmia. Ensimmäisen kerran, kun tuon teki, niin kieltämättä meinasi vähän kylmätä. Luulin öljyjen olevan vähissä, mutta tuo onkin ilmeisesti ominaisuus, ei vika.eikö jd,n laatikkoki vaaji jonku aikaa lämmitys käyttöa ennen kuin pelaa ,ainaki meillä oli kojolla sellainen kerran että piti aika kauan lämmittää ennen kuin lähti liikkeelle
Sellainen jännä piirre tuossa autopowrissa on, että kylmillä öljyillä ei saa kärryn kippiä pystyyn, vaan pumppu alkaa huutaa hoosiannaa. Hetken kun malttaa konetta käyttää, niin sitten ei ole mitää ongelmia. Ensimmäisen kerran, kun tuon teki, niin kieltämättä meinasi vähän kylmätä. Luulin öljyjen olevan vähissä, mutta tuo onkin ilmeisesti ominaisuus, ei vika.
Sellainen jännä piirre tuossa autopowrissa on, että kylmillä öljyillä ei saa kärryn kippiä pystyyn, vaan pumppu alkaa huutaa hoosiannaa. Hetken kun malttaa konetta käyttää, niin sitten ei ole mitää ongelmia. Ensimmäisen kerran, kun tuon teki, niin kieltämättä meinasi vähän kylmätä. Luulin öljyjen olevan vähissä, mutta tuo onkin ilmeisesti ominaisuus, ei vika.
Sellainen jännä piirre tuossa autopowrissa on, että kylmillä öljyillä ei saa kärryn kippiä pystyyn, vaan pumppu alkaa huutaa hoosiannaa. Hetken kun malttaa konetta käyttää, niin sitten ei ole mitää ongelmia. Ensimmäisen kerran, kun tuon teki, niin kieltämättä meinasi vähän kylmätä. Luulin öljyjen olevan vähissä, mutta tuo onkin ilmeisesti ominaisuus, ei vika.
Johtuu sakeasta imusiivilästä. Mielellään pienillä kierroksilla viileämpänä.
Kone ei lähde kovemmasta pakkasesta liikkeelle ennenkuin loota hieman lämmennyt,parkkilukko päälle niin nostaa hieman kierroksia ja suorittaa lämmityksen. Mitä olen asiaan perehtynyt niin ei se kovin kauan kestä. Parinkympin pakkasella joitain minuutteja.
Niin. Eihän rattorin tarvitse kylmästä käynnistyä mutta on se hyvä olla sellainenkin romu kylällä joka käynnistyy niin saadaan ne muut hinattua lämpimään ta roikan ulottuville.
minkähän takia tosiassa se urakointi uutiset lehen deere mies oli vaihtanu ne autopoverit keppimalleihinSellainen jännä piirre tuossa autopowrissa on, että kylmillä öljyillä ei saa kärryn kippiä pystyyn, vaan pumppu alkaa huutaa hoosiannaa. Hetken kun malttaa konetta käyttää, niin sitten ei ole mitää ongelmia. Ensimmäisen kerran, kun tuon teki, niin kieltämättä meinasi vähän kylmätä. Luulin öljyjen olevan vähissä, mutta tuo onkin ilmeisesti ominaisuus, ei vika.
Johtuu sakeasta imusiivilästä. Mielellään pienillä kierroksilla viileämpänä.
Kone ei lähde kovemmasta pakkasesta liikkeelle ennenkuin loota hieman lämmennyt,parkkilukko päälle niin nostaa hieman kierroksia ja suorittaa lämmityksen. Mitä olen asiaan perehtynyt niin ei se kovin kauan kestä. Parinkympin pakkasella joitain minuutteja.
Meillä on myös vaihteistoöljyn lämmitin, joten eipä ole tullut törmättyä isommin ongelmaan. Toki kylmänä joskus tule startattua, mutta yleensä kone on saanut hetken käydä, riippumatta mistään ominaisuuden velvoitteista. ja itseasiassa tuo lämmittää ne öljyt melko joutusaan, ja mikä tärkeintä, aina se on sitten liikkeelle lähtenyt kun on tarvis. On nimittäin nähty jotain muutakin markkinoilla olevissa vehkeissä.. 8)
Niin. Lämmin talli on monelle ollut se ensiapu.. :)