Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon  (Luettu 3845 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Politiikka pitää lopettaa. Diktaattori kehiin, niin tulee edes jotain päätöksiä jossakin asiassa. Oli ne sitten kuinka huonoja tai hyviä.
Nyt sitten vallankumous, mutta kuka diktaattoriksi??? Jörn Donner vaiko Jari Tervo?? ???

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112520719050_uu.shtml

kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin
Voi, Eemeli-rakas..sinullekkin olisi taivaan portit auki politiikan johtopaikoille, mutta täällä sinä vain jankkaat, päivästä toiseen... Paljonkohan Stubin erityisavustaja saa?? ???
Eemelillä jäi tuo mainitsematta

Samassa yhteydessä myös perussuomalaisten ministeriryhmän avustajan Juha Halttusen, 37, sekä kokoomuksen ministeriryhmän avustajan Joonas Turusen, 30, palkkoja korotettiin. Molempien kuukausipalkaksi määritettiin 7 329,20 euroa. Halttusen ja Turusen saama korotus on yli seitsemän prosenttia.

Valtioneuvoston kanslian mukaan Nevamäelle maksetaan 200 euroa enemmän, koska on pääministerin avustajan tehtävä on katsottu vaativammaksi.



navettapiika

  • Vieras
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112520719050_uu.shtml

kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin
Voi, Eemeli-rakas..sinullekkin olisi taivaan portit auki politiikan johtopaikoille, mutta täällä sinä vain jankkaat, päivästä toiseen... Paljonkohan Stubin erityisavustaja saa?? ???
Eemelillä jäi tuo mainitsematta

Samassa yhteydessä myös perussuomalaisten ministeriryhmän avustajan Juha Halttusen, 37, sekä kokoomuksen ministeriryhmän avustajan Joonas Turusen, 30, palkkoja korotettiin. Molempien kuukausipalkaksi määritettiin 7 329,20 euroa. Halttusen ja Turusen saama korotus on yli seitsemän prosenttia.

Valtioneuvoston kanslian mukaan Nevamäelle maksetaan 200 euroa enemmän, koska on pääministerin avustajan tehtävä on katsottu vaativammaksi.
EEMELIIII, katos, täällä on jollakin oikeaakin tietoa..hienoa. :)

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Voitko tarkentaa.
Siksi usein linkitys.
Eihän muutoin kepuluuseri usko, jollei aviisista voi lukea.
Suurin osa elämää vain maastulli ja suomenmaa ja sen kyllä huomaa.
Se, että linkittää useita vuosia vanhoja juttuja perusteeksi, ja välillä vieläpä paskapaperiin verrattavista iltapäivälehdistä, ei ole kyllä hyvää perustelua. Ja kumma juttu kun kaikki muut pystyvät perustelemaan ilman vanhoja lehtijuttuja omia mielipiteitään, mutta te kolme ette.  :o ::)
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112520719050_uu.shtml

kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin
Voi, Eemeli-rakas..sinullekkin olisi taivaan portit auki politiikan johtopaikoille, mutta täällä sinä vain jankkaat, päivästä toiseen... Paljonkohan Stubin erityisavustaja saa?? ???
Eemelillä jäi tuo mainitsematta

Samassa yhteydessä myös perussuomalaisten ministeriryhmän avustajan Juha Halttusen, 37, sekä kokoomuksen ministeriryhmän avustajan Joonas Turusen, 30, palkkoja korotettiin. Molempien kuukausipalkaksi määritettiin 7 329,20 euroa. Halttusen ja Turusen saama korotus on yli seitsemän prosenttia.

Valtioneuvoston kanslian mukaan Nevamäelle maksetaan 200 euroa enemmän, koska on pääministerin avustajan tehtävä on katsottu vaativammaksi.
EEMELIIII, katos, täällä on jollakin oikeaakin tietoa..hienoa. :)
Eemelin laittamasta linkistä luettavissa. Hyvin tuo kakolaisillekkin raha kelpaa.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
En nyt ymmärrä tätä kepuloista logiikkaa.
Mitä ihmeessä Kokoomuslaisten tulonousut tähän liittyy.

Minulle ainakin jäi kevään vaalimittelöstä mielikuva, että markkinoitiin, kun äänestät keskustaa, maan asiat laitetaan kuntoon.
Eivät ainakaan silloin maininneet että peesaamme Kokoomusta. Vai ymmärsinkö oikein.

kepuhan tarjosi vaihtoehtoa Kokoomuksen politiikalle, ymmärsinkö väärin. Nyt leikitään hiekkalaatikola; kun toikin niin minäkin olen oikeutettu.

Siis kepu pettää aina ihan aina ja vieläkin useammin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Jos tarjottiin vaihtoehtoa, myönnätte itsekkin, ettei kepuäänestäjä edes olettanut minkään muuttuvan.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Jos tarjottiin vaihtoehtoa, myönnätte itsekkin, ettei kepuäänestäjä edes olettanut minkään muuttuvan.

Onhan kokoomuslaiset sillai rehellisiä, että vastaavat sähköpostiin. Kepulaiset ei koskaan. Ne keskustelee vaan keskenään.😊

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Älähän nyt..valitettavasti, et sovi niihin..eikä Toivolakaan.. Mutta olisi siinä ajatusta kerrakseen.. Saisi Toivolan lapsikin "oikean" miehenmallin.. :)
toivola ei sovi eemeliin :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Älähän nyt..valitettavasti, et sovi niihin..eikä Toivolakaan.. Mutta olisi siinä ajatusta kerrakseen.. Saisi Toivolan lapsikin "oikean" miehenmallin.. :)
toivola ei sovi eemeliin :D :D :D :D
Liian iso. :-[

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22182
Vs: Älä tee kuten minä teen- tee miten sanon
Ja sitten on niitä "emäntiä" jotka antavat kaikille, jopa omallekkin