Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe " Olisiko jo aika tunnustaa että maahanmuuttajat saavat enemmän ja nopeammin "  (Luettu 8556 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
http://sosiaalivakuutus.fi/tanska-leikkasi-turvapaikanhakijoiden-toimeentulotukea/

Tanskassa oma kansa ensin ja enemmän. Suomessa vieraat ensin ja enemmän.

 Tuohan rikkoo Geneven pakolaissopimusta....sou not?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

jeep

  • Vieras

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Turvapaikanhakijoita, ja askat. Sotilaskarkureita ja isänmaansa pettureita.
"Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä. 34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. (Mooseksen kolmas kirja, 18:33)


Suuri Ajattelija

  • Vieras
Turvapaikanhakijoita, ja askat. Sotilaskarkureita ja isänmaansa pettureita.
"Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä. 34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. (Mooseksen kolmas kirja, 18:33)
Tosin on siinä se ero, että Israelin kansa ei elättänyt itsiään hotelleissa, eikä heillä ollut erivapauksia.



Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Mielestäni 100 000 olisi parempi ja humaanimpi ja arvoltaan hienompi. Ajatelkaas kuinka hyviä ihmisiä oltaisiin jos otettaisiin miljoona vuodessa...


"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

jeep

  • Vieras

http://sosiaalivakuutus.fi/tanska-leikkasi-turvapaikanhakijoiden-toimeentulotukea/

Tanskassa oma kansa ensin ja enemmän. Suomessa vieraat ensin ja enemmän.

 Tuohan rikkoo Geneven pakolaissopimusta....sou not?
Kumpi ?

 Tanskan touhu, kepunuoret terhakkaana: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/225476-taysin-epainhimillista-suomeen-vaaditaan-10-000-pakolaisen-kiintiota-nykyisen-750n
750 on jo liikaa. Mutta 10 000, Kepu toukilla on " maalaisjärkeä " nyt kun menevät jo isänmaansa edun edelle. Oliko se Aamen vai Allah ?

Mistä perähikiältä tuollainen vaatimus ja tahdonvoima kumpuaa kepu toukilla ?




Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2347

http://sosiaalivakuutus.fi/tanska-leikkasi-turvapaikanhakijoiden-toimeentulotukea/

Tanskassa oma kansa ensin ja enemmän. Suomessa vieraat ensin ja enemmän.

 Tuohan rikkoo Geneven pakolaissopimusta....sou not?
Kumpi ?

 Tanskan touhu, kepunuoret terhakkaana: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/225476-taysin-epainhimillista-suomeen-vaaditaan-10-000-pakolaisen-kiintiota-nykyisen-750n
750 on jo liikaa. Mutta 10 000, Kepu toukilla on " maalaisjärkeä " nyt kun menevät jo isänmaansa edun edelle. Oliko se Aamen vai Allah ?

Mistä perähikiältä tuollainen vaatimus ja tahdonvoima kumpuaa kepu toukilla ?

Hienoo kun jeeppiä taas vituttaa kuin pientä sikaa.   :D :D :D
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
"Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä. 34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. (Mooseksen kolmas kirja, 18:33)
Tosin on siinä se ero, että Israelin kansa ei elättänyt itsiään hotelleissa, eikä heillä ollut erivapauksia.
Vieraiden kestitseminen syvällä suomalais-ugrilaisessakin kulttuurissa. Jeepinkin pitäisi ymmärtää palvella ylitsevuotavaisesti tulijoita.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jeep

  • Vieras
"Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä. 34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. (Mooseksen kolmas kirja, 18:33)
Tosin on siinä se ero, että Israelin kansa ei elättänyt itsiään hotelleissa, eikä heillä ollut erivapauksia.
Vieraiden kestitseminen syvällä suomalais-ugrilaisessakin kulttuurissa. Jeepinkin pitäisi ymmärtää palvella ylitsevuotavaisesti tulijoita.
Tottakai.

jeep

  • Vieras
"Kun maahanne tulee muukalaisia asumaan keskuudessanne, älkää sortako heitä. 34 Kohdelkaa joukossanne asuvia siirtolaisia ikään kuin he olisivat heimolaisianne ja rakastakaa heitä kuin itseänne, sillä te olette itsekin olleet muukalaisina Egyptissä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. (Mooseksen kolmas kirja, 18:33)
Tosin on siinä se ero, että Israelin kansa ei elättänyt itsiään hotelleissa, eikä heillä ollut erivapauksia.
Vieraiden kestitseminen syvällä suomalais-ugrilaisessakin kulttuurissa. Jeepinkin pitäisi ymmärtää palvella ylitsevuotavaisesti tulijoita.
https://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005425307.html

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Onhan tuolla hienoja yhdistyksiä kuten suomen afrikkalaiset työttömät. Sellainenkin oli perusteilla kun suomen afrikkalaiset työlliset mutta ei löytynyt ainuttakaan kuka olisi voinut liittyä 😂

Edit. Leikki sikseen tärkeitä asioita tekevät kuten "Somalialaisia tarinoita" " teatteria leikkien" "kolmen sukupolven afrotanssia" "Afrikkalainen kehtolaulu" jne.

Kyllä näille rahaa pitää antaa. Ongelma on ollut vain siinä, että rahaa on annettu liian vähän...

Viimeksi muokattu: 28.10.17 - klo:01:17 kirjoittanut Luteikko

"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"