Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe T-Valtra ei starttaa  (Luettu 12408 kertaa)

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: T-Valtra ei starttaa
Onko jakkaran alla piuhat kiinni? Mulla kerran haetti ämmäläisen kanssa kun oli pistoke irronnu penkin alta.
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: T-Valtra ei starttaa
Onko jakkaran alla piuhat kiinni? Mulla kerran haetti ämmäläisen kanssa kun oli pistoke irronnu penkin alta.
ei vaikuta käynnistämiseen penkin piuhat vasta kun pitää lähteä liikkeelle niin tunnistaa että onko kuskia.

jasonline

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: T-Valtra ei starttaa
Mulla olis tarve just tommoselle koneelle, millä hintaa lähtis tossa kunnossa?
Jos et myy, niin katto onko vettä akussa ja jos on controlstopkytkin, ettei oo lipsahtanu päälle ?

Hehe, kiitos tästä. Pimeessä räpläsin valoja sivupalkista, siinä menny päälle ControlStop. Koskaan sitä kun en ole käyttänyt ni enpä tajunnu, miksi se ees on siellä. Syyllinen taas löyty, ite taas.
Eihän sitä ykköskonetta myyä, varmin vehe kaikista. Eikä ees vaiheta uuteen, ei saa parempaa kaupasta.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: T-Valtra ei starttaa
Akun kengät puhtaat ja kunnolla kiinni?
Akku oikosulussa ? Yksi kenno oikosulussa ei käynnisty.

Joo noi on tarkastettu. Paitti että mun akut ei oo vielä koskaan ollu oikkarissa, monesti kyllä loppu. Mut nyt ei oo akku loppu, melko uuskin vielä. Mites ilmenee jos akku oikkaris, voiko mitata?
Yksinkertaisin on katsoa joka kennosta ominaispainomittarilla jos yksi kenno oikosulussa se on punasella mittarissa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !