Kysykää hinurikuskeilta mitkä autot pitää heidät leivässä,ne on volvo,mersu,bmw ja tämä on tosi juttu
Mulla hinattiin pari kesää sitten tuota Audiakin. Heti 360 tkm kohdalla hajos ohjaustehostimen pumppu työpaikan pihaan. Sitä ennen, eikä kyllä sen jälkeenkään oo tielle jättäny, eikä kotiinkaan. Mutta se onkin noita vanhoja jakajapumpullisia 1.9 koneita.
Piti tuostakin hajota kaksoismassakytkin sadan tonnin välein ja ilmamassamittaria menee kuulemma kun leipää, kun ennen auton ostoa selvittelin ja näin Esson baarissa väittivät. Ei oo vielä kumpaakaan menny ja 400 mittarissa nyt.
Juu emännän passatin 422 tkm ajettua kaksoismassavauhtipyörää kiusataan 200 hv/350 nm tehoilla, mutta ei sekään ole vielä alkanut ravistaa. Yllätyin tässä äskettäin kun vaihdoin em. autoon "surullisenkuuluisia" monivarsituennan tukivarsia. Alkuperäisissä osissa oli leimat 1999 ja 2001, joten on niillä kaikenjärjen mukaan yli 250 ja liki 300 tkm päästelty.
Ei näistä nykyajan romuista osaa pelkän merkin tai mallin perusteella juuri sanoa mitään, hyvä yksilö palvelee huollettuna melkeimpä merkkiin katsomatta.
Toyota. Ollut merkkejä laidasta laitaan, mutta ainut jossa hinta/laatusuhde on erinomainen. Ihan sama mikä malli ja minkä ikäinen. Ajettavuus ja mukavuus ei ole parasta a-luokkaa, mutta aina kun täytyy lähteä, auto on ajokunnossa.
Ps. V70 Volvon mukavuutta ei löydy mistään muusta mallista ja merkistä!
Emäntä vois olla hieman erimieltä
Sanoo työmatkojen olevan kärsimystä työkaverinsa D5 Volvon kyydissä. Sellainen tienpäällä liitelevä narskutin kesät talvet.