Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New Holland TVT 135  (Luettu 8048 kertaa)

Pesusieni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
New Holland TVT 135
Terve!

Kyselisin tosta kyseisestä koneesta:

Ootteko kuullu tosta portaattomasta lootasta mitään hyvää tai huonoa?

Onko ylipäätänsä millainen kone?

Joku on näyttänyt Suomessa ajaneen 9500h.

http://www.agriaffaires.fi/kaytetty/maataloustraktori/2947803/new-holland-tvt135.html

aika hupee hinta mielestäni :p

Herranketku

  • Vieras
Vs: New Holland TVT 135
Itäisessä Suomessa urakoitsijalla sisarmalli CaseIH. Jossain 7000 h joku anturivika, ei kuulunut juuri kielteistä. Samaisella urakoitsijalla edelleen saman tyypin kone, kerran vaihdettuna. Ensimmäinen oli kai Keskon myymiä, ensimmäisiä Suomessa? Muuten väriä lukuunottamatta näitä http://www.konedata.net/Traktorit/caseIHCVX_04.htm

Pesusieni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: New Holland TVT 135
joo hytti näyttää ainaki sisältä samalta! kuullostaa lupaavalta...

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: New Holland TVT 135
Pistä Agronetin hakuun Case CVX tai CVX, niin löytyy tietoa.

Steyr pohjaisten rinnakkaismallien TVT:n, CVX:n ja Steyerin oman mallin ZF:n valmistaman Smatic-laatikon eriomainen piirre on oma öljytila. Peräöljyn mukana mahdollisesti saapuvat epäpuhtaudet eivät siis pääse porttaattoman laatikon rauhaa häiritsemään.



Pieni stilisointi  ???

Viimeksi muokattu: 26.03.13 - klo:21:51 kirjoittanut Paalaaja

Slippin 'n sliding

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: New Holland TVT 135
näissä on s-matic, ei eccom. s-matikki on vahva, ehkä vahvin portaaton? en oo kuullu hajoamisia. yli 20 000h ajettuja cvxiä näkee välillä hollannissa ja tanskas myynnissä.

jarrut saattaa olla ongelma, kuulemma laatikko jarruttaa vauhin tehokkaasti, siitä syystä jarruja ei tarvi paljon käyttää. jarrumekanismit saattaa jumiutua ja jarru jäädä päälle jarruttaessa, sitte on mujua ja pskaa koko perä täys.

ekoissa koneissa on sisudiesel sähköohjatulla stanadynellä, viimisissä sisun cr kone. en tiedä oliko välissä bossin vp pumpulla varustettuja malleja??? jos oli niin itse päätyisin semmoiseen.

en oo paljoa ajanu tämmösellä, äkkiseltään hytti ahdas ja etu ylänäkyvyys huono. etuakseli on epäilyttävä erillsijouitettu carraro.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: New Holland TVT 135
näissä on s-matic, ei eccom. s-matikki on vahva, ehkä vahvin portaaton? en oo kuullu hajoamisia. yli 20 000h ajettuja cvxiä näkee välillä hollannissa ja tanskas myynnissä.

jarrut saattaa olla ongelma, kuulemma laatikko jarruttaa vauhin tehokkaasti, siitä syystä jarruja ei tarvi paljon käyttää. jarrumekanismit saattaa jumiutua ja jarru jäädä päälle jarruttaessa, sitte on mujua ja pskaa koko perä täys.

ekoissa koneissa on sisudiesel sähköohjatulla stanadynellä, viimisissä sisun cr kone. en tiedä oliko välissä bossin vp pumpulla varustettuja malleja??? jos oli niin itse päätyisin semmoiseen.

en oo paljoa ajanu tämmösellä, äkkiseltään hytti ahdas ja etu ylänäkyvyys huono. etuakseli on epäilyttävä erillsijouitettu carraro.

Olet aivan oikeassa. S-matic se on...
Slippin 'n sliding

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: New Holland TVT 135
Mulla oli koeajossa Case CVX,siis tämä vanhempi CVX joka on TVTn sisko..
Tuossa yksilössä oli jousittamaton etuakseli.Portaaton oli S-Maticin alkusarjaa joissa muistaakseni kolmeportainen mekaaninen osuus,40 versio.Uusimmissa neliportainen...Nuo vaihteethan vaihtuvat automaattisesti..
Mä pidin tr:stä siinä mielessä että hytti on minun makuuni.Ei turhan iso mutta riittävästi tilaa.Kaikenlaiset nitinät ja natinat loistivat poissaolollaan,siis laadukas mielestäni.
Tuossa yksilössä ainakin jonkinlainen 'tehottomuus' vaivasi.Sisu väänsi kyllä mutta vastuksen kasvaessa laatikko antoi jotenkin periksi ja kierrosten noustessa nopeus esim.muokkauksessa laski.Tuossa vanhemmassa mallissa ei ole mitään kierrosluvun pudotusta 40 nopeudelle.40 syntyy lusa tiskissä...
Kokeilu jäi hiukan puolitiehen kun etupyörä meinas irrota pulttien löystymisen seurauksena jolloin kone ajettiin lavetille.Jäi sitten kokeilematta EK ominaisuudet,semmoinenkin nokalla oli.

Mulla on käsitys,kuten Retkullakin,että vaihdeaski on todella luja.Tosin harvinaiset viat sitten kyllä koettelevat rahapussia...

Pesusieni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: New Holland TVT 135
mut mites noi pitää ihan yleisellä tasolla noi traktorit tuolla ranskassa? ja kirjotuksista meinaan että ei ois kovin kova riski vaikka 7000h ajettu tvt? Mitkäs ois muuten hyvät ja halvat renkaat meinaan 600 taakse ja 540 etee?

Pesusieni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: New Holland TVT 135
niin ja varaosat, mitenkä niitten saatavuus?

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: New Holland TVT 135
Mitasit on hyvät ja hinnaltaan järjellisellä tasolla.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: New Holland TVT 135
Terve!

Kyselisin tosta kyseisestä koneesta:

Ootteko kuullu tosta portaattomasta lootasta mitään hyvää tai huonoa?

Onko ylipäätänsä millainen kone?

Joku on näyttänyt Suomessa ajaneen 9500h.

http://www.agriaffaires.fi/kaytetty/maataloustraktori/2947803/new-holland-tvt135.html

aika hupee hinta mielestäni :p

Tuo ei olisi paha  http://www.ernestdoe.com/used/index.php?option=product_detail&product_id=410136
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

potatofarmer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: New Holland TVT 135
Ostin 2 vuotta sitten Englannista tuodun sisarmallin kylläkin malli cvx 195 ja tulin siihen tulokseen ettei enklannissa ainakaan öljyä ja vaseliinia myydä, mistä johtuen koneeseen joutunut tekemään paljon remppaa.

Osat löytyy agritekilta ja ovat suht. suolaisen hintaisia, tuohon carraron aksilaan joku tuossa edellä viittasi ja mielestäni se jousitus siinä on todella hyvä mutta siitä löytyy noin 20 nippaa ja niitä todellakin on syytä rasvata muuten tulee kallista jälkeä.

Vaihteisto on todella miellyttävä ja helppo käyttää (voi laittaa myös vanhan isännän matkaan lyhyellä opastuksella).

Mun kone on Commonrail moottorilla ja sitä piristettiin ltr:n ohjelmalla tänä talvena ja nyt pitäis olla 240 hv tapilla , mutta ei se tehon lisäys antanut läheskään samaa tuntua kuin powershift laatikkoisessa,kone kulkee 50 kmh 1900 rpm joten maantiellä suht vähäkulutuksinen.

Kone on varustettu Triman +6.0 kuormaajalla ja se liikkuu kuin unelma ilman kierroksia , mutta haittapuolena on koneen kankeus kuormainkäytössä.

Loppuyhteenvetona pomminvarma portaaton hyvällä ergonomialla varustettu suht. hiljainen ohjaamo ja mielestäni myös sisudiesel keulalla ihan ok. Jos löydät hyvän huoltohistorian omaavan enemmänkin ajetun yksilön niin uskallan suositella.

Lurppa

  • Vieras
Vs: New Holland TVT 135
Mutta edelleen: miten noi ranskalaiset huoltaa koneensa?

Pesusieni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: New Holland TVT 135
Mikä halkaisija eturenkaissa on? 600 takarenkaiden kanssa saattaa olla 540/65R26. Sitä ei nykyään saa kuin Trelleborina. Hyvä rengas, mutta ei halpa.
Mulla on karvalakkiversio tuollaisesta, eli keppikone CS120. 5500 tuntia takana pientä pikavaihdeongelmaa olikein kuumana on, muuten ihan ok peli. Hytti on hiljainen. Jousitus pelaa hienosti. Nostovoimaa riittää, nelinopeuksine VOA...
Osat on kalliita, mutta moottorin suodattimet saa edullisesti Valtralta. Raidetangon päitä juuri vaihdetaan ja ne tulee huomattavasti edullisemmin Keskolta.
Mystinen kesälaatumies