Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Iltalehti provosoi taas  (Luettu 1878 kertaa)

simmo

  • Vieras
Iltalehti provosoi taas
Ruotsalaiset varoittavat Timo Soinista, kirkui lehden kannessa.Asiassa ei ollut totta nimeksikään,ruotsalainen toimittaja vaan oli ollut Soinin vaalikiertueella ja ihmetteli ,kun väkeä oli paljon ja Timo paistatteli kansan suosiossa.Jutussa moitittiin hallituspuolueita,koska ovat toiminnallaan saaneet sen aikaan,että näin "rasistinen" puolue pääsee valtaan.Höh ja höh.Miksi joku ei saa olla rasistinen ,jos haluaa.Ei se tarkoita sitä,että ollaan heti valmiina käymään tois maalaisen kimppuun.Jos vaikka sanon itsestäni,niin mielestäni olen kansainvälinen ihminen ,vaikka olen siinä suhteessa rasisti,että en halua joutenolijoita tänne Suomeen veronmaksajien elätettäväksi.Työperäinen maahanmuutto on eri asia.Eu:n aikana rikollisuus on avannut eri maitten rajat tulla ja mennä ja siitä en tykkää.Jos tämän takia on rasisti niin olen sitten >:(.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Iltalehti provosoi taas
Juu, ruåttalaiset ovat mielellään neuvomassa muita, vaikka omat hommelit karkaavat käsistä:

http://www.ksml.fi/mielipide/keskustelupalsta/posts/list/3573.htm

Viimeksi muokattu: 11.04.11 - klo:16:23 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Iltalehti provosoi taas

Ja ovathan svenssonit luopuneet ydinvoimasta jo 1960-luvulla ensimmäisen kerran, ei onnistunut.... sitten 1970-luvulla, ei.....sitten 1980-luvulla, no ei....sitten 1990-luvulla, ei.....sitten 2000-luvulla, tekemättä jäi...seuraavaksi 2010-luvulla, sopii epäillä....

...Sosialidemokratia leimaa vahvasti ruotsalaisten ajatuksenjuoksua edelleenkin.... jaa maatalouttahan saa kuristaa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Iltalehti provosoi taas
Suomessa on vähän toiset periaatteet, kuin Ruotsissa, Suomessa vaalien voittaja on vakavasti otettava neuvottelukumppani hallitukseen, vaalit ratkaisee, ei se mitä mieltä muut poliitikot on miehestä.
Mutta voihan se Soini homman sössiä, vielä hallitusneuvotteluissakin, mikäään vaalitulos ei takaa sitä, etteikö mies omaa tyhmyyttään pelaa itseään ulos hallituksesta ...

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Iltalehti provosoi taas
Mutta voihan se Soini homman sössiä, vielä hallitusneuvotteluissakin, mikäään vaalitulos ei takaa sitä, etteikö mies omaa tyhmyyttään pelaa itseään ulos hallituksesta ...

Voihan ne muutkin hommansa sössiä, aika mielenkiintoista on että ennustaja eukot minä-ite vihtori ja eläke pieru anttila ovat lakkaneet tuulettamasta isänmaan onnella ja muulla uholla Suomen Keskustan oppositioon joutumisesta.....Kiviniemi 2 tekee tuloaan :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Iltalehti provosoi taas
Mutta voihan se Soini homman sössiä, vielä hallitusneuvotteluissakin, mikäään vaalitulos ei takaa sitä, etteikö mies omaa tyhmyyttään pelaa itseään ulos hallituksesta ...

Voihan ne muutkin hommansa sössiä, aika mielenkiintoista on että ennustaja eukot minä-ite vihtori ja eläke pieru anttila ovat lakkaneet tuulettamasta isänmaan onnella ja muulla uholla Suomen Keskustan oppositioon joutumisesta.....Kiviniemi 2 tekee tuloaan :)

Kepu lähtee oppositioon...mikä on pelkästään onneksi Isänmaalle.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Iltalehti provosoi taas
Juu, ruåttalaiset ovat mielellään neuvomassa muita, vaikka omat hommelit karkaavat käsistä:

http://www.ksml.fi/mielipide/keskustelupalsta/posts/list/3573.htm

  Niin,paloihan sitä täälläkin joku aika sitten..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65604
Vs: Iltalehti provosoi taas
tulipa mieleen;   alkaako pohjanmaa ampumaan noita rasistisia satamia paskaks kun eivät päästänneet laituriin ruokaa hakemaan kun tiesivät että somalikulleja kyydissä?                             tais samppakalja ja muut herkut olla jo lopussa  kun vain oman lupas että tulkaa nyt mutta olkaas kunnolla sitten! ;)