*Auto Command (AC) siis portaaton, josta pitää erottaa Steyrin tekemä S-matik, jota käytettiin TVT-mallissa.
Eikös tuo TVT lie yhtäkuin Casen CVT ? ZF:n peruja kuten Deutzfahrin portaaton ja näistä "pahamaineisin" jondeereen autopower ? Jontikka tais mennä enimmäkseen rikki jäähdytysvesipumpun rikkoutumisen takia, eikä se sinänsä tainnut olla vaihteiston vika ? Muissa oli vaan tuo jäähdytys toteutettu luotettavammin ?
Joku tiivisreongelma oli,sekä akselin päätylukitus,siinä yleisimmät ihan tiedotteesta katottuna. Moottorijarrutus urbaani legenda se vaan sitkeästi elää ja voi hyvin
Lisään vielä,kun näillä on niin lapsellisen helppo lähteä liikkeelle väärin,hirmu höyryllä ison kuorman kans. Ihan olemattomalla maalaisjärellä aateltuna ei oo viimeisen terveellistä. Samoin kun vaikka penkkaan puskiessa esin lanalla tai kuormaimella,aika rytkäyksellä vaihtaa pienemmälle pakalle kun papu loppuu. Sitä voi toistaa kerta toisensa jälkeen tai voi sitä välitystä suosiolla pienentää jo ennen ko. manoveeriä. Noin ainaki Deerssä,oletan muissa olevan samaa tarvista,en oo häiriöksi kokenu.