Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hinta nousee !  (Luettu 8610 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

m.myyttinen

  • Vieras
Vs: Hinta nousee !

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Hinta nousee !
Kyllä vielä on varaa nousta ja paljon.
Käteinen ratkasee

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Hinta nousee !
tilillä on tilaa, kyllä sinne mahtuu vielä, antaa nousta vaan.
Kyllä pankinjohtaja sitten varmaan ilmottaa, kun ei mahdu enempää..

Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo:19:36 kirjoittanut Strimari

Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon. Aika turha ammatti, mielestäni  ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5905
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon.

Varsinkin kun jossain lehdessä valitti että eniten harmittaa se kun on työllä ansaittua rahaa...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon.

Varsinkin kun jossain lehdessä valitti että eniten harmittaa se kun on työllä ansaittua rahaa...

Ja tuskin nuo kaikkia rahojaan laittivat  :D

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon.

Varsinkin kun jossain lehdessä valitti että eniten harmittaa se kun on työllä ansaittua rahaa...


Eikös tanssijat ole kevyt kenkäistä sakkia? Vaakamambo esityksiä?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon. Aika turha ammatti, mielestäni  ;D

 Tanssitaito on yleissivistystä. Nykyään vaan tosi harva osaa edes perusparitansseja tanssia. Nolon näköistä katsella vaikka häissä kun porukalla ei ole minkäänlaista käsitystä edes perus-vaihtoaskeleesta. Eli minun mielestäni tanssiopettajia pitäisi olla enemmäkin..
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon. Aika turha ammatti, mielestäni  ;D

Ja sen ikäiset köpöt, että paskanko väliä sillä jos yks milli meni kankkulan kaivoon, kun ei kumminkaan ehdi loppujakaan haaskaamaan eläessään..Ei oo lunkvisti kuullu juttua, että käärinliinoissa ei ole taskuja..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Teroman

Vs: Hinta nousee !

Nolla summa peliähän tää on silti Stiinamaaritkin heluu kuin heinämies ?
;;;;;;;;;;;;;;Å

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Hinta nousee !
..Ei oo lunkvisti kuullu juttua, että käärinliinoissa ei ole taskuja..

Olen tuon taskuttoman kaavun ratkaissut:
Mää oon ajatellu tehdä oman arkun valmiiksi ja ihan itse. Ei ne muut kuitenkaan osaa tehdä sitä mieluista. Siihen tulee mm. stereot, olutjääkaappi, ja tietenkin salalokeroita ja taskuja, joihin voi piilottaa vähän "pahan päivän" varalle! ;D

nilihaara

  • Vieras
Vs: Hinta nousee !
..Ei oo lunkvisti kuullu juttua, että käärinliinoissa ei ole taskuja..

Olen tuon taskuttoman kaavun ratkaissut:
Mää oon ajatellu tehdä oman arkun valmiiksi ja ihan itse. Ei ne muut kuitenkaan osaa tehdä sitä mieluista. Siihen tulee mm. stereot, olutjääkaappi, ja tietenkin salalokeroita ja taskuja, joihin voi piilottaa vähän "pahan päivän" varalle! ;D
Kaurakappa on tuottoisin matkasijoitus. ;D

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Hinta nousee !
Ja Blomqvistin tanssijapariskunnalta saa hyviä sijoitusvinkkejä jos liikaa pääomaa meinaa kertyä.

Tuossa minua ihmetyttää: Että miten tanssinopettajilla on varaa laittaa 2 miljoonaa johonkin rahastoon. Aika turha ammatti, mielestäni  ;D

 Tanssitaito on yleissivistystä. Nykyään vaan tosi harva osaa edes perusparitansseja tanssia. Nolon näköistä katsella vaikka häissä kun porukalla ei ole minkäänlaista käsitystä edes perus-vaihtoaskeleesta. Eli minun mielestäni tanssiopettajia pitäisi olla enemmäkin..
Mua ainakin henkilökohtaisesti harmittaa aivan valtavasti, etten osaa tanssia ollenkaan (olen 44 vee). Onhan se varsin luonnikas rituaali erilaisissa juhlissa vaikka missään lavatansseissa käviskään. Nykyinen puoliso on taitava tanssija, mutta yhteisiä valsseja ei siis ole ollut. Ei se taidon puute mua nyt enää ihan niin paljoa häiritse, mutta muistuttaa kyllä itsestään kun juhlissa tms. toiset lähtee tanssimaan. Ja mä en todellakaan mee vaan muiden mukana hiihtämään lattialle, kyllä joku taso sentään pitää olla!

Koulussa ei mun aikana varsinaisesti opetettu tanssimaan, lukiossa oli joitain liikuntatunteja sen suuntaisia, mutta eipä riittänyt se opetus maalaistollolle. Tällä hetkellä ilmeisesti opetetaan paremmin ja olen kannustanut omia lapsiani opettelemaan ajoissa - tanssitaito todellakin kuuluu yleissivistykseen!
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...