Tuli Saksan reissula ajettua vuokra c-maxilla, jossa oli kaikki mahdolliset tutkat joka suuntaan. Alkoi vaan ärsyttämään jatkuva piipitys. Fokus kohdistui siihen piipityksen syyhyn, eikä reaalimaailmaan. Lopulta piti vaan ignoorata tuo ominaisuus ja ajella perinteisellä tyylillä eli itse arvioimalla etäisyydet. Helvetin informaatiotulva. Ei meikäläisen prosessori enää pysy perässä.
Toinen ärsyttävä ominaisuus oli automaattisammutus. Onneksi sen sai pois päältä, mutta aina uuden startin jälkeen piti deaktivoida, muuten sammutteli itse itseään aina pysähdyttäessä.
-15 diisselimersussa jolla ajelin saksassa oli samat avut käytössä, mut ei nuo ärsyttäneet. Ingolstadissa oli torin alla kyllä niin ahdas parkkiluola että piti antaa piippailla ja sihtailla ite auto ruutuun. Peruutuskameran näyttö hiton kätevä, mut ihan yhtä hyvin se taitaa farkkugolffissakin toimia.
Startstoppihan on ihan ok varuste, toki tuos mersussakin jos painoit liian hentoisesti jarrua, niin saattoi vahingossa tärskähtää nokivasara tulille. Kun oppi tavoille niin hyvä varuste.
Yönäköä kaipailin mersuun, siellä autobaanalla kun veti pimeässä 120 lasissa omaa kaistaa lahivaloilla, niin eipä siinä ole mitäään tehtävissä jos tielle sattuis tulemaan vaikkapa joku elukka.