Jos noinkin paljon painoeroa, niin toivottavasti 6 MC/RC- mallitkin pysyvät tuotannossa, kun näyttää noissa isomman pään neloskoneissa akselivälit, ja sitä myöten kääntöympyrät kasvavan.
No jaa, tuossa kuormainvideossa on mainittu 5R:lle kääntösäteeksi 3,75 metriä mikä on mielestäni tosi vähän 130 heppaiselle. Mainostavat vielä "best in class turning circle" eli suunnittelupuoli ollut hereillä.
Sitä ei tosin sanota että onko tuo vakioakselilla vai jousitetulla.
Aika samalla konseptilla noita etukuormainkoneita tehdään muillakin vrt. JD 5R - MF5700SL - Fendt 300:
130 heppainen nelimukinen, alle 5 tonnin paino, hyvä näkyvyys, yli 100 ltr/min ls-hydr. valinnaisena, hytti- ja etuakselijouset mutta silti ei 50 km/h laatikkoa...
6RC:llä on näköjään 5500kg "shipping weight" mutta sama maksimipaino kun 5R: 8600kg Mistäköhän kohtaa on säästetty?