Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannentiiviste  (Luettu 18313 kertaa)

Mr. M

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Kannentiiviste
Kaverin 8450 Valtra haitec vei kanssa kannentiivisteitä useamman peräjälkeen....syyksi paljastui putken yläpään tasopinnan "rokot" .....

Sama ominaisuus oli meidän 6600:ssa. Se söi muutaman niitä alkupään massatiivisteitä, eikä uusittu tiivistemallikaan kestänyt. Sitten alkoivat huollossa tutkia tarkemmin ja yhden putken reunasta löytyi kyntövako. Vaihtoivat tilalle käytetyn putken ja siihen sopivan männän, eikä ole korkannut sen jälkeen.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannentiiviste
Pakokaasut kun pääsevät väärään paikkaan ne syövyttävät äkkiä rokeloita.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

RainMan

  • Vieras
Vs: Kannentiiviste
jälkikiristyksessä auki 1/4-1/2 kierrosta ja sit momenttiin oli jonku ohoje viä?
Tätä just hain, ja se uusintakiristys puolen tunnin lämmityskäytön jälkeen eikä 50 tunnin.
Viimeinen tieto sit aina sen mukaan mitä uudet osat vaatii.

Toki kansi kiristetään aina uudestaan ensinmäisen lämmityskäytön jälkeen . Ja vanhan ammattikoulun moottoriopin mukaan massatiivisteet 40-50 h jälkeen.