Koneissa olevat ketjut venyvät käytössä, kun kiristysvara on loppunut, niin mitä te yleensä teette, lyhennätte ketjua vai uusi ketju tilalle?
Uudet ketjut laitettu ja hammaspyörät jos on hampaat kuluneet eipä siinä muuta vaihtoehtoa ole.Ikinä ei ole lyhennelty ,ketjun kunnon voi testata sivuttaistaivutuksella uusi ketju ei paljon mene notkolle ,mutta kulunut paljon.Samoin jos rullien raot rakoilee ja rullia puuttuu niin kiireesti uusi ketju.Ketju tavara ei kovin kallista ole satsella taitaa saada 5 metrin kelan jenkkiktjua joka käy mm. Jf silppuriin 1050 protec ja 850-900 jne.Ihk ketju kestää ihan hyvin kun joka aamu ajopäivänä rasvaa paineilmakannulla.
Viimeksi muokattu: 01.09.16 - klo:16:15 kirjoittanut SAS
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !