Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vasikan outo dieetti  (Luettu 5706 kertaa)

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Vasikan outo dieetti
Peurajussille,jos on hyviä olkia,kokeile antaa niitä syötäväksi.Natriuminpuute tavallisesti aiheuttaa kusenjuontia muuta outoa,jos suola ei auta,sitten natriumia,mutta tuossa saattaa olla jippo eli mikään ei toimi niinkuin pitäisi ja syy löytyy itse ruokinnasta eläimestä eli tarkastelisin kusenjuojien ruokintaa yleisellä tasolla.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vasikan outo dieetti
Peurajussille,jos on hyviä olkia,kokeile antaa niitä syötäväksi.Natriuminpuute tavallisesti aiheuttaa kusenjuontia muuta outoa,jos suola ei auta,sitten natriumia,mutta tuossa saattaa olla jippo eli mikään ei toimi niinkuin pitäisi ja syy löytyy itse ruokinnasta eläimestä eli tarkastelisin kusenjuojien ruokintaa yleisellä tasolla.
Kyllä maidossa on tarpeeksi Na, ei noilla mitään vajeita ole
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Vasikan outo dieetti

Juu. Ja kun kyse oli lannan syönnistä, kun joku alkaa porukassa kuselle niin välittömästi siirtyvät sivuun eli ei minkäänlaista kusen nielemisen tarvetta osoita. Jotta voisin sanoa kokeilleeni melkein kaikkea, olen pitänyt tapanani jättää tuttibaarin imeskeltäväksi aina navetoinnin ajaksi aamuin illoin ja mielestäni eivät osoita "ylimääräistä" imemisentarvetta vaan aktivoituvat lähinnä silloin kun juottopuuhat alkavat.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vasikan outo dieetti
Poro juo kustaan ettei typpi karkaa elimistöstä.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Vasikan outo dieetti
Peurajussille,jos on hyviä olkia,kokeile antaa niitä syötäväksi.Natriuminpuute tavallisesti aiheuttaa kusenjuontia muuta outoa,jos suola ei auta,sitten natriumia,mutta tuossa saattaa olla jippo eli mikään ei toimi niinkuin pitäisi ja syy löytyy itse ruokinnasta eläimestä eli tarkastelisin kusenjuojien ruokintaa yleisellä tasolla.
Kyllä maidossa on tarpeeksi Na, ei noilla mitään vajeita ole
Käytännössä pienet vasikat syövät olkia mielellään silloin kun alkavat märehtimään,vanhat ihmiset sanovat tekevän märepalaa,tuon voi tehdä lehmällekkin tukolla heiniä.Isolla nestemäärällä,pienellä korsimäärällä märehtiminen on vaikeaa,neste valuu suusta ulos märehtiessä.