Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 6200 startti  (Luettu 5049 kertaa)

Lumiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 60
Vs: 6200 startti
Valtterin miehet ei kuittaile vaikka j – deessä näyttää olevan tyyppivika ?

Valtterimiehet on kohteliaita!  :D

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: 6200 startti
Valtterin miehet ei kuittaile vaikka j – deessä näyttää olevan tyyppivika ?

Onhan se mahoton mahtava huoltaa megavaltra, kun kaikki käsillä ja tilaa on. Startti tulee silmille ja akku tarjottimella pihalle. Peräreppu aukeaa ja katkaisu helppoa. Venan säädöt oikeen houkuttelee ja kannentiiviste vaihtuu hetkessä.  Kaikki pellit lähtee 30 sekunnissa. Pyöränpultitkin vaihtaa hetkessä. Kyllä karvalakista on moneen, olipa hitekki tai keppiversio. Ja vikoja ei oo koskaan.

Mutta meeppä sekaantumaan näihin uusiin, merkki kun merkki, en koske en tikullakaan . Urakootsijat ajaa niillä ja minä kattelen.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: 6200 startti
niin tuo tehostartti,iskra 3.4kw alennusvaihteella paikallisesta auto/tarvikeliikkeestä tilasin,ja nyt kyllä pyörittää tosi hyvin,ei jää enää käyntihin lähtö kiinni pyörityksestä.vaihroon samalla 180 akun,ja joo sopii se aiva justihin samahan tilahan ku vanha,tais jäärä vielä 3mm tilaaki ..ei tuonne kyllä sovi mikää tavallinen hylsy jatkovarrella..ittetekemäni avaan tosiaan,kiintolenkki poikki melkeen juuresta ja siihen hitsillä kiinni "pikku"hylsy ja sitte tarpeeksi jatkovarsia.ei saa olla sitte mihinkää kiire ku tuota tarttia vaihtaa,rauhas vaan kyllä sää sen irti saat.

Onkohan 6400 enemmän tilaa kuin 6200, vaatiko paljon räpellystä että sait noin suuren akun mahtumaan? Tuossa on aivan nöpö akku, kattelin että kesällä vois uusia pidemmät kaapelit ja tehdä tilaa suuremmalle akulle.

 Optima.

kujala

  • Vieras
Vs: 6200 startti

[/quote]

Mutteri on vieläpä tuumakokoa ja edellisen asentajan ystävällisestä toimesta kannat pyöristettynä.


Voi jessusmaria..  :-[
[/quote]

Joskus vannoin ettei enää yhtäkään tuumamittaista konetta tähän torppaan.
Päätös on pitänyt sen verran, että liiteristä löytyy sätöksiä joiden hydrauliikka on koottu millisillä jengoilla. Osittain, löytyy ärrä ja jiccikin jopa saman letkun eri päistä.
Mitähän jos seuraavan kerran kun valitaan paavia, pistettäisiin ingenjörit samaan kammariin ja ulos saa tulla vasta kun paavi on nimetty ja käytettävä jenkamalli so***** ihan yleismaailmallisesti.

Peurajussille lohdutuksena, vilkaisepa miten kuormaajalla varustettuun 4000-sarjaiseen natikkaan  pääsee käsiksi isompia huoltoja ajatellen...asiat voisivat olla huonomminkin kohdallasi.

Ranskalaisten pellintekoa aina pilkataan, mutta nyt tiedän miten italialaiset valmistavat sähköjohdon: otetaan yksi ohut kuparilanka, valetaan muovi ympärille ja nypätään nopeasti kupari sisältä pois. Lopputuote asennetaan Fiat-merkkiseen traktoriin käyttäen katkaisijan ja sulakerasian muotoisia muoviliittimiä.
Noin ihannetapauksessa, itselle sattui yksilö jota tehdessä mafia oli nu**inut kupariosan ja ilmeisesti on käytetty hevosen häntäjouhta.