Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Käytetty bensa liikutin 15-20K hintaluokassa ?
: 06.04.24 - klo:19:03hienoa, siis lypsyukko tavoittelee 15-20 kelvinin autoa mitä se lie tarkoittaa sitten kerroppa lisää.
Melko cool
hienoa, siis lypsyukko tavoittelee 15-20 kelvinin autoa mitä se lie tarkoittaa sitten kerroppa lisää.
Niin, taidat käyttää tuota K lyhennettä nyt hiukan erikoisesti. Tarkoitatko 1500 €-2000€ vai 15000€-20000€. Mää on ymmärtänyt että 15000-20000, kiloeuro =1000 niinkun käytännössä. Näin tuolla jossain selityksissä tulkitaan. Eikä suositella käytettäväksi. pikku k = kelvin ja K ei tunneta kg on kilo. niinkun silleen. Eli melkoisen hyvää autoa kuitenkin tavoittelet. Tuolla saa jo hyviä liikuttimia.
vanhan liiton varavoimaa...jonkunlainen työmaa näemmä
https://youtu.be/-1S4_osw5Po?si=J2D6u4buuBnwEvFG
Alkaa kohta nuo laasersöhötyslaitteetkin olemaan kilpailukykyisissä hinnoissa. Varsinkin jos oikein harrastaa.
^
Varmaan näin onkin. Mutta ne ei ole omas pihas. Tuo civikki oli kait ihan toisenlainen kuin accordi. Vähän nousi ittellä viime yönä ja aamulla tunteisiin tuo tyttären pettymys. Kuinka se elämä heitteleekään . Se leveä hymy kun inssi oli läpi vaihtuikin petttmykseen ja itkuun. Tänään sanoi että ei hetkeen autoon satu. Mutta nyt vasta tajusin, että kaasun painaminen oli kielletty lähdettäessä autokoulussa. Vasta sitten kun auto liikkuu sai painaa. Vanhin muisteli miten aikoinaan ryömittiin maan alta parkkihallista pinnalle tyhjäkäynnillä 😁
Kun en osaa opettaa olen ulkoistanut sen aina autokoululle. Ehkäpä tästä vielä... pitää opetella sen kaasun painaminen ei pelkkä kytkimen nosto.
Pullakäsille.
No enpä tiiä tuon hyödyllisyyttä, ei nostolaitteen varaan mitään täysiä maakuormia oteta...
https://youtu.be/pR1l6KaFWgc?feature=shared
Valoroikan joutuu kuiteskin menee laittaa.
Ymmärtääkseni yleisellä tiellä ei saa kuljettaa muualla kuin vetokoukkuun kytkettyä kärriä.
Valotöpselin pystyy kyllä laittamaan samaan pakettiin tuon hydrauliikan ryhmäliittimen kanssa.
valojen korkeussäätö? koskaan kuullukaan.. ration volyymi säätetään siitä plaukkarin oikeasta napista ja asema valitaan vasemmasta.. ja ratissa ei ole kuin töötin painin...kyllä sellanen nykysin on, ihan sitä varten ettei vastaantulijoita häikäistä, nimittäin kun takana on enempi kuormaa perä laskee ja lähivalojenkeila suuntaa ylöspäin. On se mulla jo muutamassa lavaautossakin ollut, tosin vähällä käytöllä se on, nykysin jo ihan automaattinen. Niin ja toki se vaikuttaa myös kaukovaloihin.
niiiiinpä. mut aatteleppa kuin nää nykysällit toimii!! itellä tuo tussari on vain väline ei penisjatke. silloin kun ite kävin harmaat ni aseen hallinta oli a ja o! nykyään on kuulema sinnepäin. tosa just kesällä yks entinen työläinen nauro kuin etti rynkkyään puolpäivää mettäkeikalla... hei halooo!!!
tuossa ei mitään henk.kohtaista mut kyl miusta nykymeno ei oo hyäksi!
Kyl sillo ennenvanahaan opetus oli semmonen, että ei kyllä mehtäkeikalla edes paskalle lähtenyt ilman rynkkyä.
Kertakaikkisen järkyttävä ja surullinen tapaus. Asiasta mitään tietämättä päättelen, että pöllitty iskän ase ja selvitelty koulukiusaamiseen liittyviä asioita. Tästäkään ei voida mitään oppia, joten jatketaan eteenpäin.
Oli linkku mikä tahansa sillä pääsee nalkkiin seinän viereentuo on aivan totta...ja se käy vielä huomaamattoman helposti
sieltä pääsee myös suhthelposti pois jos tietää mitä tekee......
ropotit osaa aika hyin hitsailla ja kun vientiin meinaa ni on siistittävä jälki kerralla. takuuseen on niiiin pirun kallista, - paitti suomessa!
Kyllä mä nyt muistan saman , kun Metsajussi muisteli sitä ilmajarrua. Tuntui tutulta sen tumpin kääntely tai sen muistelu.
Nyt kysyin vanhimmalta kersalta ja autokoulussa ei enää puhuttu mitään käppärin käytöstä tai siis vuonna -18 näin. Qasqaissa oli kait erillinen mäkilähtöavustin nappi joka laitettiin päälle. Ja meinas että ei Civikki noin toimi, vaikka sekin aikoinaan myytiin tekstillä "mäkilähtöavustin" tai sitten kukaan ei vaan oo löytänyt sitä nappia vielä. Edellinen omistaja sanoi että ei sitä tarvitse erikseen pääälle laittaa.