Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe valmet 8200 liikenne  (Luettu 11068 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: valmet 8200 liikenne
Asiasta 2seen... 8550 htnä? Mitä heikkoa?
Meteli hytissä :-[

Ja jousien puute kopissa, muutenhan nuo ovat vielä riittäviä koneita moneen hommaan ja tekniikkakin on oikeissa töissä testattua.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Teemu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: valmet 8200 liikenne
niin, ei oo etuakseli ja ohjaamo jousituksia..Osaako joku sanoa milllainen keskikulutus siinä 8200 on?

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: valmet 8200 liikenne
Keskikulutus varmaan työn mukaan :o ei kait tuo erityisen janoinen kone ole,kuskista taas paljon kiinni..

maanjulli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: valmet 8200 liikenne
8200:sesta ei kokemuksia, mutta 7,4l lohko on mielestäni huomattavasti vääntävämpi alakierroksilla vrt. 6,6l. Kulutus työn mukaan, mutta en pidä tuota seiskanelosta minään erityisenä rosvona varsinkin kun suhteuttaa ajotyylin oikeaksi ja käyttää vääntäviä alakierroksia. Yleisesti ottaen kaikki kuitenkin menee mitä tankkiin laittaa. 

Petek

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: valmet 8200 liikenne
noo meidän 8200 keskikulutus ollu siinä 10-14 litraa. Turbolla ja vakiopumpulla 163hp lähti tumpilta. Nyt sitte 10mm elementit ja isommat suuttimet, tais kulutuskin hieman nousta ::)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: valmet 8200 liikenne
Valtran maineeseen janoisena vehkeenä lienee suurin syyllinen tuo kaasupoljin. Ite mitä on ajellut noilla vehkeillä, niin silloin kun jalan asento alkaa olla sopivan rento, niin moottori kiertää jo yli 1600-1700 kierrosta, joten moneen hommaan jo turhan paljon. Hyvät kuutosten alaväännöt jää hyödyntämättä. Siitä jos vähänkin vielä painuun alemmas, niin aivan turhaan kone huutaa ja mitään suurempaa hyötyä sillä ei saada. Tällä saa polttoainelaskun kasvamaan.

Teemu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: valmet 8200 liikenne
petek; mitä töitä teette 8200;sella? onko ollu vikoja? niin maltillinen kaasujalka niin eiköhän se pysyis kohtuudessa se kulutus

Petek

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: valmet 8200 liikenne
No tuolla 8200 tehty lähinnnä paalausta yhdistelmä koneella, äkeen vetoa 6m äkeellä, ruiskutuksia, niittomurskausta 3,2m koneella. Noi hommat kestäny täysin murheetta. mut sitte pellon jyrsintään tehoja nostettiin ja kulutus ja ongelmat suurenivat...

maamees

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 174
Vs: valmet 8200 liikenne
Ei ole tuosta mallista kokemusta, mutta rivipumpulla kun on, maltillisella ajolla varmasti taloudellinen.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: valmet 8200 liikenne
Mulla on 6.6 litran konella olevat Megat rivipumpulla ja jakajalla, mallit ovat 8400 ja 8450, jakajakone taloudellisempi kevyemmässä ajossa kun vääntöä paljon enemmän. Rivipumppukone taloudellisempi kun kierroksia 2000 pelissä. Jakajakoneessa todella paljon enemmän alavääntöä. Molemmat tulleet tehtaalta 140 heppaisina ja jakajakone on sitä edelleenkin ellei sitten 11200 tuntia ole hepoja kesälaitumille siirtänyt.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.