Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe on stna helsingin kokoomuksella otsaa  (Luettu 755 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
Kyllä työntekijän täytyy olla maalta muuttanut kepulapsi, joka jo kotona tottunut, jotta yhteiskunta hoitaa, yhteiskunta maksaa.
Kaikki rahat minun rahojani, ja jos joku saa jotain, on se minun rahojani, minulta pois.
Jos ei olisi kepu, ymmärtäisi, jotta liikaa maksettu on liikaa maksettu, eikä sitä kuulu pitää.
Onks tää nyt kepulle vaan niin vaikeaa ymmärtää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
minkä verran tuolle ois pitäny maksaa?   jos ei ihan varma kuin paljon lisien kans...   mut eihän eemeli liikaa maksa..    mut hyä kun riitatonta nuin hoitetaan.       

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
Kyllä työntekijän täytyy olla maalta muuttanut kepulapsi, joka jo kotona tottunut, jotta yhteiskunta hoitaa, yhteiskunta maksaa.
Kaikki rahat minun rahojani, ja jos joku saa jotain, on se minun rahojani, minulta pois.
Jos ei olisi kepu, ymmärtäisi, jotta liikaa maksettu on liikaa maksettu, eikä sitä kuulu pitää.
Onks tää nyt kepulle vaan niin vaikeaa ymmärtää.
entäs nuo varmaan tilistä suoraan ulosottoon menneet tai verottajalle menneet :-\ :-\ :-\ :-\ 

saako väärän tilin saanut laskuttaa selvittelytyöstä kokoomuslaista helsinkiä vaikka 200e per tunti :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
Hankalaksi tuon varmaan tekee se että ulosotto on vienyt ison osan tilistä ja seuraavistakin niin on vaikea kerätä sitä rahaa millä maksaisi pois niin pitää yrittää kaikin konstein jättää ettei tarvitsisimaksaa

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12126
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
saako väärän tilin saanut laskuttaa selvittelytyöstä kokoomuslaista helsinkiä vaikka 200e per tunti
Aina kannattaa yrittää. Oma vääntäminen näissä on joka tapauksessa.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3680
Vs: on stna helsingin kokoomuksella otsaa
Tyhmäähän tuo on Helsingin kaupungilta käräjillä viimeseen asti vaatia saataviaan.Vararikossa olevan ihmisen kanssa lopputulos on aina sama,jonon jatkos vaatimaan saatavia.