ne on perskeleet kopioneet 1502 valmetin, laittaneet hieman isomman myllyn vaan nokalle!
Valmet-malliston huipulle esiteltiin vuonna 1975 erikoinen teliperällä varustettu 1502. Se hyödynsi osittain metsäkoneissa käytettyjä komponentteja. Moottori oli uusi 6,6-litrainen kuutonen, teholtaan 136 hv. Ergonomialtaan kehittynyt ohjaamo oli erittäin suuri ja ylöspäin levenevä. 1502:n ongelmia olivat jättiläismäinen kääntöympyrä, yli 7000 kg:n paino, traktorin kokoluokkaan nähden vaatimattoman tehoinen hydrauliikka ja kestävyydeltään heikko vaihteisto. Vuonna 1979 tuli 1502:een vetävä etuakseli. Käytössä oli sekä Carraron että NAF:n akseleita. 1502:n myynti jäi hyvin vähäiseksi.
Täytyy olla kopio, sama määrä pyöriä
ne on perskeleet kopioneet 1502 valmetin, laittaneet hieman isomman myllyn vaan nokalle!
Valmet-malliston huipulle esiteltiin vuonna 1975 erikoinen teliperällä varustettu 1502. Se hyödynsi osittain metsäkoneissa käytettyjä komponentteja. Moottori oli uusi 6,6-litrainen kuutonen, teholtaan 136 hv. Ergonomialtaan kehittynyt ohjaamo oli erittäin suuri ja ylöspäin levenevä. 1502:n ongelmia olivat jättiläismäinen kääntöympyrä, yli 7000 kg:n paino, traktorin kokoluokkaan nähden vaatimattoman tehoinen hydrauliikka ja kestävyydeltään heikko vaihteisto. Vuonna 1979 tuli 1502:een vetävä etuakseli. Käytössä oli sekä Carraron että NAF:n akseleita. 1502:n myynti jäi hyvin vähäiseksi.
Täytyy olla kopio, sama määrä pyöriä
http://www.youtube.com/watch?v=1XhYj2H0vdU
Kyllä siinä jonkin verran samaa näköä on, mutta muistuttaa kyllä enemmään fendt 936:sta, johon on laitettu yksi ohjaava akseli lisää. ;D