Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paku testi  (Luettu 6331 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Paku testi
Olen harkinnu pienen kuorma-auton ostoa tai sitte lava-auto .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: Paku testi
Piti vaihtaa pikkuppi, mutta ei siinä olisi ollut mitään järkeä. Uusissa on kaksi vikaa, ensinnäkin törkeen kalliita ja lavatilavuus on aivan onneton. Pitkälavaista mallia ei tee enää muut kuin Toyota, mutta sitäkään ei tuoda Suomen markkinoille. Mennään tällä niin kauan kuin toimii.

Amerikasta saa sen pituisella lavalla kuin haluaa, joskin tuo toinen mainitsemasi vika on niissäkin. Toisaalta omalla Dodgellani on ikää 28 vuotta ja kilometrejä takana vähän alle 0.5 miljoonaa, eikä se vielä ole lähelläkään loppua. Ehkä se kuitenkin tulee halvemmaksi kuin indokiinalaiset, kun niitä olisi jo kulunut 2 kpl.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Paku testi
on muuten hölmöä että nykyään avolavat on niiiin onnettomia lavoiltaan... ja kantavuuskin on niin ja näin..  miksi sen kopin pitää olla se 5+3 mallia kun harva ajaa perheen kanssa mutta lavalla ylleensä paljonkin roinaa ja isoakin...

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Paku testi
Suomen viranomaisilla ja eduskunnalla on vihasuhde autoiluun  ,lait säädetään niin vaikeaksi ja kustannuksia nostavaksi kuin suinkin mahdollista ja nyt vielä ympäristö vouhotus.
Yhteen aikaan piti maahantuojan lyhentää picupin lavaa muutamalla sentillä ,on se touhua ollu ja sama v........ jatkuu osa siitä pistetään eu syyksi.

Viimeksi muokattu: 16.07.17 - klo:16:24 kirjoittanut Susikoski

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8385
Vs: Paku testi
Olen harkinnu pienen kuorma-auton ostoa tai sitte lava-auto .

Ostat vuoden 85- lancerin.

Hitsaat takaovet kiinni ja rälläköit ja laitat peltiä sinne tänne.

Siinä sulle lava-auto. Pärjäät hyvin sillä.





On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Paku testi
Suomen viranomaisilla ja eduskunnalla on vihasuhde autoiluun  ,lait säädetään niin vaikeaksi ja kustannuksia nostavaksi kuin suinkin mahdollista ja nyt vielä ympäristö vouhotus.
Yhteen aikaan piti maahantuojan lyhentää picupin lavaa muutamalla sentillä ,on se touhua ollu ja sama v........ jatkuu osa siitä pistetään eu syyksi.
Vai että lyhentää, kyllä se oli esim Ford Rangerissa jatkoohjaamomallissa, että sitä jatkettiin typerällä 10 sentin muovikötöstyksellä.Sää kirjoittelet vähän mitäs sattuu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Paku testi
niin, eiks just net muutaman sentin jatkot ole suomi-ilmiö?   muistan noita malleja olleen monta ja kaikissa oli se ruostevaurio valmiina...

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Paku testi
Eikö Vitossa ole 15v ruostumattomuustakuu, ainakin henkilömallin Mersuis on? Toki tuo vaatii sen että korin tutkii ammattimies silloin tällöin ja eihän siitä ole vara maajusilla maksaa 60€ kun pitäisi kossuakin saada. :D

Mikä on nyky pakuista paras sitten raadin mielestä? Siis uusista, ei mikään 90-luvun kidutuskammio.

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: Paku testi
on muuten hölmöä että nykyään avolavat on niiiin onnettomia lavoiltaan... ja kantavuuskin on niin ja näin..  miksi sen kopin pitää olla se 5+3 mallia kun harva ajaa perheen kanssa mutta lavalla ylleensä paljonkin roinaa ja isoakin...

Nythän on niin, että pick-up on erittäin epäkäytännöllinen laite tavaran kuljetukseen, joten ei lavan koolla ole paljon väliä. Ei sinne mitään isompaa saa lastattua kun ei laitoja saa auki eikä itämaisiin edes sovi trukkilava kyytiin. Jos tavaraa on tarkoitus kuljetella, niin joku alumiinilavainen tavarankuljetusauto tai umpipaku.

On mullakin ollut pick-up vuodesta -83 ja on edelleen, mutta tämä viimeisin (amerikkalainen) on nykyään vaan kesähupiajossa ja maitokaupassa joskus tulee käytyä sillä. Näihin ajoihin hauska lelu.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !

Viimeksi muokattu: 16.07.17 - klo:22:17 kirjoittanut Susikoski

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Paku testi
niin, eiks just net muutaman sentin jatkot ole suomi-ilmiö?   muistan noita malleja olleen monta ja kaikissa oli se ruostevaurio valmiina...
Itellä oli Rangeri ja se oli tuolla viiden kymmenen sentin "jatkoperällä" kun oli pitkä ohjaamo josta poistettu penkki.
Mut ei sitä lyhennetty oltu niinkuin tuo Susikoski väitti.Liian lyhyt viranomaisten mielestä.Eipä siitä jatkosta mitään hyötyä ollut lainkaan.Muuten oli kyllä hyvä pikkuppi.
Pakettiautoina kyllä ransiitit taitaa niitä parhaita olla.

montöör

  • Vieras
Vs: Paku testi
Eikö Vitossa ole 15v ruostumattomuustakuu, ainakin henkilömallin Mersuis on? Toki tuo vaatii sen että korin tutkii ammattimies silloin tällöin ja eihän siitä ole vara maajusilla maksaa 60€ kun pitäisi kossuakin saada. :D

Mikä on nyky pakuista paras sitten raadin mielestä? Siis uusista, ei mikään 90-luvun kidutuskammio.

Kysessä lienee puhkiruostumattomuustakuu. Edellyttää koko takuuajan säännöllisesti tehtäviä maahantuojan dokumentoimia tarkastuksia. Autonomistaja teettää havaittujen vikojen korjaamisen. Tuolla kuudellakympillä ei tässä kuviossa sanota edes päivää.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Paku testi
Olen harkinnu pienen kuorma-auton ostoa tai sitte lava-auto .

Hitsaat takaovet kiinni ja rälläköit ja laitat peltiä sinne tänne.
Siinä sulle lava-auto. Pärjäät hyvin sillä.


Jenkkilässä joku firma tekee muunnossarjaa volkkariin, audiin ja chargeriin

https://www.smythkitcars.com