Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sykemittari  (Luettu 2361 kertaa)

Jätkä

  • Vieras
Sykemittari
 Epäilen että nyt tulee väärään keskusteluryhmään, mutta pitäs hankkiauusi sykemittari. Niin mikäs kannattaa hankkia kuntoilukäyttöön vai pelkästään  bluetooth sykevyö ja älykännykkään Sports Trackeri?

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Sykemittari
Eipä niissä taida suuria eroja keskenään olla, käy liikkeessä kokeilemassa ja osta se mikä tuntuu helpoimmalta omaksua. Kannattanee kuitenkin pysyä laatumerkeissä, eli Polar, Suunto, Garmin ja Nike nyt ainakin. Vaimolla käytössä Polarin FT7, ihan perushärveli ja hyvin pelaa. Vanhojen treenien tietoja pystyy selaamaan kauaskin taaksepäin.

Itsellä Polarin bluetoothvyö ja puhelimessa sitten oli ensiksi Sports tracker, mutta kun sen matkan mittaus on melko isolla toleranssilla, niin vaihdoin Endomondoon. Saa sitten puhelimesta musiikitkin samalla, vaikka tietenkin isompi mokalehan se on käsivarressa kantaa kuin mp3-soitin ja erillinen sykemittari.

FerQ

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71
Vs: Sykemittari
Kannattaa käydä ihan urheiluliikkeissä kyseleen osaavat paremmin neuvoa ominausuuksien kanssa.  Lisäksi Lähetinvyötä on hyvä kokeilla ennen ostoa niissä on sopivuuden kanssa eroja. Itsellä  tämmönen http://www.scandinavianoutdoorstore.com/mittarit-kompassit-ja-gps/sykemittarit/rs800-cx/

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Sykemittari
Mulla on Polarin perusmalli F4, ajaa asiansa tällaisen satunnaisen lenkkeilijän käytössä. Sykerajat kun laittaa mittariin, niin ei tule liikaa revittyä kun lähtee lenkille vitutusta purkamaan. Nyt on vaan ranneke rikki, niin ei pääse treenaamaan. 8)

Ja aloittaja on oikeassa, tää on todellakin väärä ryhmä tälle aiheelle, tosi täppärille riittää kuntoiluksi tuvan ovelta traktorin traktorin rappusille raahautuminen.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sykemittari
Mihinkä semmosta härveliä tarttee? Ilmoittaako se sitten, kun syke on loppunut? Mä luulen, ettei mun edes itte tartte sitä tietää, ja muut varmaan sen kyllä huomaa!
 Vai onko se sittenkin asia toisinpäin: Käytte ylikierroksilla, ja se ilmoittaa kiehumisesta??

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Sykemittari
Mulla on ihan perus sykemittari, mutta muutaman lenkin jälkeen huomasin ettei sitä tarvi :o Oma kroppa tunnistaa hyvin milloin mennään liian kovaa. Lenkin alussa syke nousee ja laskee kun kroppa on tottunut rasitukseen. Sitten vaan antaa mennä niin kuin hyvältä tuntuu :D Nyt ei tosin enää pariin vuoteen ole lenkkeilty kun lapset tuntuis vievän sitten muun ylimääräisen ajan. Lentopallotreenit pitää käydä kyllä tekemässä... Saa siinä samalla jutella äijien kanssa jostain ihan muusta kuin työasioista :)