Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - k00021

Ariterm 25+ ja 35+ toimii ihan samalla tekniikalla, ja yhtä hyvällä hyötysuhteella kuin nämä keskieuroopan kattilat. Kyllä kotimaassakin osataan!

Etuna kotimaisessa on että varaosia on saatavilla melko varmasti koko kattilan käyttöiän, toisin kuin tuontikattiloissa joiden maahantuonnin hoitaa valitettavan usein joku yhden miehen konkurssikypsä yritys.
www.lampomatto.com

Meille pakanoille joiden rehu on voi joskus olla myös märkää...
Tekis mieli ostaa tämmönen paljonkäytetty 255 Uniwrap, kun hinnat alkaa olla alle jo 20t€. Kevyeen harrastekäyttöön, muutama sata paalia/vuosi. Olikos näissä jotain murheita, ei kai? Vai onko paree yhdistelmä jos on 250RC ja sen perässä Elho?
Finnlacton Pele-Maticia kannattaa harkita. Tutuilla pari käytössä ja hyvin ne kuulemma toimii.
millaisia uusia istuimia porukka on laittanut 90 sarjan fiattiin. Lähinnä se istuimen asennuskorkeus täytyisi tulla sopivaksi. alkuperäisessä grammerissahan on kolme asentoinen korkeuden säätö portaittain.

onkohan IKH myymästä cs85h istuimesta kokemusta näkyy olevan myynnissä hintaan 295,-

tekeekö sitte mitään

entäs GRENEN myymät istuimet merkkiä PROMEK


IKH cs85h penkki on nyt ollut omassa Massikassa reilun vuoden kun alkuperäinen Grammer hajosi. Ihan mukava penkki istua ja säädöt ok, mutta jousitus tosi huono! Jousto liian lyhyt ja muutenkin ihme pompotes, selkä väsyy jos oikeita töitä pitää koneella tehdä...

Suosittelen laittamaan pari satasta lisää penkkiin. Halvalla kun ei näköjään hyvää saa.
Katso aluksi onko perässä öljyä.

Jos on niin sitten taitaa olla hydraulipumppu sökö.
Joo. Missä se tutka on?

Kysykkö ihan tosissaan?

Siel se traktorin hytin rappusen kohdalla on oikialla puolella rungon vieressä, sojottaa taakse alaviistoon,
10*10*30cm musta mötikkä jossa vaalea kiekko toises päässä ja johto toises päässä.

Jaaha. Vähän huolestuttaa nyt...

Ei näy semmosta mötikkää missään, eli se on jäänyt matkan varrelle joskus, tai sitten mulla on näössä vikaa. Kyllä mää ajattelinkin että tutka varmaan näyttää tutkalta ja ihmettelin kun en oo sitä ennemmin löytäny mistään. On tämä miedän kone ollut aiemmin sellaisella vähän huolettomalla isännällä, että tutka voi ihan hyvin olla hautaantuneena peltoon jonnekin päin Keski-Pohjanmaata.

No onneksi sen varmaan saa halvalla ostettua jostain.
3070 Massikan kytkin ei irrota kunnolla, olisko siinä jonkinlainen säätö olemassa?
Joo. Missä se tutka on?
Nyt tuli vihdoin tutkittua tämä homma kuntoon. Datatronic- boxi kävi patterinvaihdossa ja ohjelmoinnissa Ylivieskassa. Postilla lähetin ja parin päivän päästä tuli toimivana takaisin, hintaa tuli vähän reilu satanen. Alla yhteystiedot korjaamolle:

Auto- ja Traktorihuolto Suihkonen & Pihlajamaa
Suopellontie 3, 84100 YLIVIESKA
Puhelin: 08 425369
Fax: 08 420781


Nyt on vielä sellainen vika että tutka ei ilmeisesti toimi, nopeusnäytöllä on aina pyöreä nolla. Onko kellään tietoa mistä vois johtua?
Kiitos vinkeistä, täytyy viikonloppuna tutkia asiaa tarkemmin. Missä se varmennusparisto mahtaa olla?

Onkos näissä 3000- sarjan massikoissa muuta tietämisen arvoista, tyyppiviat lähinnä kiinnostaa. Vaihteisto ei kuulemma kestä ja sähkövikoja on... Tämä meidän kone on siis 3070 -88, ja varustettu sillä pahamaineisella 32+32 vaihteistolla. Mikä sieltä laatikosta hajoaa, jos hajoaa, ja onko kallis korjata?
Ostin ko. raktorin pari kuukautta sitten. Ihan kivasti pelaa mutta pari pikku juttua on...

Datatronic on mykkänä, taustavalo palaa mutta näytöllä ei lue mitään, laskuri- kohdassa palaa punainen ledi, nupin pyörittely ei vaikuta mitään. Ohjekirjassa puhutaan jostain sulakkeesta joka suojaa datatronicia, mutta sitä en ole löytänyt, missä mahtaa olla? Muuten sulakkeet tarkastettu ja ehjänä.

Kierroslukumittari ei toimi, mutta tuntimittari pyörii kyllä.

Onko muilla ollut vastaavia vikoja? Kone siis toimii muuten täysin, esim. neliveto- ja lukkoautomatiikka.
Sivuja: [1]