Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Galluppia lykkää  (Luettu 5561 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Galluppia lykkää
Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?
Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.
Minulla on kolme munuaista  ja myös kolme virtsajohdinta.
Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.

Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve. ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia lykkää
Mulla on ihan järkyttävän iso . . . . libido.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Libido
Kui mää ain olen paras?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Galluppia lykkää
Mulla on ihan järkyttävän iso . . . . libido.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Libido

siellä oli että lipito on tynkä :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?
Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.
Minulla on kolme munuaista  ja myös kolme virtsajohdinta.
Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.

Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve. ::)

  Meikäläisessä ei oo mitään vikaa. Lähes täydellisen ovat vanhemmat onnistuneet siittämään. Eikä siinä ole mitään luojaa tar*****.

jk: narsistista psykopaattia ei ole muuten olemassa :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.

  Tuo tarttee jo hirveet hydrauliikka paineet. Kestääkö letkut ja venttiiliit :D

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Paineen nosto kestää tietysti tovin,lasku vielä tovimmin ;D

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Galluppia lykkää
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.


Hyvä ettei oo pitempi sit se olis jo jalka...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia lykkää
Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?
Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.
Minulla on kolme munuaista  ja myös kolme virtsajohdinta.
Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.

Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve. ::)

  Meikäläisessä ei oo mitään vikaa. Lähes täydellisen ovat vanhemmat onnistuneet siittämään. Eikä siinä ole mitään luojaa tar*****.

jk: narsistista psykopaattia ei ole muuten olemassa :D

***Täydellinen mulkku tuo Sepe. :o :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.


Hyvä ettei oo pitempi sit se olis jo jalka...

Niitä on sellaisia mustia miehiä joilla yli 50 cm pitkä vehje , sanovat uimasta tullessaan jotta kylmässä kutistuu :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.

Tommosella 30 sentin lihamulkulla mitään tee ...

Meillä Lapissa se on nähty, lyhyempi on on parempi, se seisoo kuin rautakanki, eikä sylttää joka saumassa ...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Galluppia lykkää
Ei meillä ole minkäänlaisia syntymävikoja. Jumala loi meidät omaksi kuvakseen. Jokaisella ihmisellä on vain tukku ominaisuuksia. Joidenkin mielestä tietyt ominaisuudet voi tietysti olla vikojakin, mutta eihän ihminen itse niille oikein voi mitään. Kieltäydyn ajattelemasta, että minussa olisi jotakin vikaa. Olen sellainen kuin olen ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Ja toivon, että muutkin hyväksyvät minut kaikkine niine ominaisuuksineen mitä minulla on.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia lykkää
Ei meillä ole minkäänlaisia syntymävikoja. Jumala loi meidät omaksi kuvakseen. Jokaisella ihmisellä on vain tukku ominaisuuksia. Joidenkin mielestä tietyt ominaisuudet voi tietysti olla vikojakin, mutta eihän ihminen itse niille oikein voi mitään. Kieltäydyn ajattelemasta, että minussa olisi jotakin vikaa. Olen sellainen kuin olen ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Ja toivon, että muutkin hyväksyvät minut kaikkine niine ominaisuuksineen mitä minulla on.



Mun mielestäni sää kylmis olet täydellinen yksilö.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Galluppia lykkää
Harvoin sitä täydellistä ihmistä näkee

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia lykkää
Harvoin sitä täydellistä ihmistä näkee

***Ei ni. sorkkahessun kuulee. Ei tartte nähdä.
Kui mää ain olen paras?