Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 07.04.24 - klo:07:09
-
Joku oli laskelmissaan epäillyt, jotta voisikin olla kannattava.
Asiaa puolustaa säärikön kova hankkeen kampittaminen, vaikka kyse oman talousalueen kehittämisestä.
säärikkö lienee enää vailla suojatyöpaikkaa.
Kuten kaikki tietävät säärikön taloustietämyksen ja osaamisen, todennäköisesti hanke kannattava.
Orpokaan ei ole vielä löytänyt sitä lainaa joka ihan itse maksaa itsensä.
-
VR:n laski taannoin, että Karjaalle ajettava tietty primetimevuoro kannattaa lopettaa, koska sillä oli vain 200 käyttäjää.
Joo ja lopetettiin myös.
-
Tunnin rata saadaan tutkimuksessa kannattavaksi siten, että otetaan ensin haluttu johtopäätös ja sitten kyhätään siihen sopivat perustelut kissojen ja koirien kanssa ja "arvioidut hyödyt" kunnes hanke saadaan kannattavaksi paperilla.
-
Ne on varmaan pro rahastuksesta palkanneet pari "asiantuntijaa"
-
Kokoomus ulvoo, että on pakko säästää, mutta sitten on kuitenkin varaa lapioida valtava määrä euroja moneen kertaan kannattamattomaksi todettuun Tunnin junaan.
-
Tunnin rata saadaan tutkimuksessa kannattavaksi siten, että otetaan ensin haluttu johtopäätös ja sitten kyhätään siihen sopivat perustelut kissojen ja koirien kanssa ja "arvioidut hyödyt" kunnes hanke saadaan kannattavaksi paperilla.
Kuin
Elintarvike vienti suomen maatalouden
-
ja kun tietää kuin hyin suomimyyjä osaa myytä kurmeen ulkomaille bulkkina. ja mihin niillä ihmisillä niiiiiin kiire että ei varttia kerkii pitempään kännyä räplätä? pilkkahinnallahan tuollasen ratapätkän pykää mut kuin mahtaa toimia..? ihan kuin muutkin ratat? tunnista tuloo viis ja sit linjurilla kuskaavat..