Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rakennus vuokralle  (Luettu 2086 kertaa)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Rakennus vuokralle
Juu eikonnäes tossa yks nuari kaveri on intoo täynnä ja kyseli meidän tyhjilleen jäänyttä emakkosikalaa vuokralle. Olis laitumet ja muut systeemit valmiina, samoin muu infrastrukstuuri, ja rakennuskin on sopivan tilava ja korkea emolehmille.
Niin mikäs olisi mielestänne sopivainen vuokra, vaikka / neliö/ kuukausi. Sisältäisi sähköt ja vedet ynnä muut.
Mitä maksatte, mitä olisitte valmiit maksamaan, tai mitä pytäisitte itse?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Rakennus vuokralle
myy mielummin niin ei tule riitaa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Rakennus vuokralle
Kymppi kuukaudessa emoa kohti, sen pitäisi pystyä maksamaan jos on riittävän innokas. Kannattamisen kanssa on sitten jo vaikeampaa. Etukäteen tietysti kaksi kuukautta vähintään, mieluiten puoli vuotta. Et tee kellekään palvelusta jos annat emolehmätuotannosta syntyä liian ruusuisen kuvan.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Rakennus vuokralle
Ehkä järkevintä on kysyä siltä, paljonko se katsoo pystyvänsä maksamaan, se todennäköisesti tarjoaa enempi mitä ajattelit itse siitä rakennuksesta pyytää.

Smeagol

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24
Vs: Rakennus vuokralle
Meillä on hieho navetta vuokralla,sinne menee joku 40 hiehoa. navetan kunto on hyvä ikäisekseen.Me hoidetaan kunnossapito ja vuokra on 150€ sis. alv +vesi ja sähkö. niin ja puolet elosuojasta on meidän käytössä..

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
NAVETTA VUOKRALLE
Onko joku vuokrannut vanhaa lypsy (pihatto) navettaa vasikoiden kasvatukseen? Tarkoitus olisi vuokrata navetta vasikoiden kasvatukseen, siksi aikaa, kun uusi palatsi valmistuu... Tämä kiikarissa oleva navetta on niin hölmössä paikassa, ettei sitä viitti ostaa. Muuten sinänsä voisi toimia vasikka kasvattamona myös jatkossa.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: NAVETTA VUOKRALLE
Onko joku vuokrannut vanhaa lypsy (pihatto) navettaa vasikoiden kasvatukseen?

Kuinka ison kopin tarvitset? Minulla oli 27 ternivasua viime talvena yhdessä sikakopissa, joka on nyt tyhjillään. Homman oppinut hoitaja (en siis minä) on nyt opiskelemassa kaukana, mutta kesäksi voisi kysyä? Toisaalta minulla olisi KAIKKI tarvittava 500 neliön vasikkakasvattamon rakentamiseen, into vain puuttuu. Voisi selvittää, jos sen laittaisi hyvälle liikepaikalle, vuokraisit 5 vuodeksi ja sitten parempaan käyttöön.

Paikalliset sikaliikemiehet heittävät heti käypäsen sikalanvuokran. Niitä 80-luvun töpselitarhoja on ollut lukuisia vuokrakäytössä, siitä on helppo johtaa navetanvuokra.