Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 200tkm Passat  (Luettu 15282 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 200tkm Passat
Olen kyllä todella tyytyväinen kun pääsin viime kuussa omasta VAG autosta eroon.. Uusi omistaja on kyllä tyytyväinen vaikka joka viikko soittaa ainakin kerran mitä vikoja se on taas löytänyt ja korjannut  ;D  ALH moottori ei syönyt öljyä ja vaihteistokin oli 5.vaihteinen manuaali..  Pikkuvikoja kokoajan vaikka muuten mainio auto ajaa ja tehoakin oli kivasti..

Tämä kirjoitus kannattaa mielessä kun menee autoa ostamaan  ;) http://www.vagarena.fi/index.php?PHPSESSID=398528561e19efa70d304344296662bb&topic=11167.0

Hyi saatana, julmaa tekstiä. Pysyn bemarissa. 8) 8) 8)
No ei nekään nyt kaikki ole koossa pysyneet mutta kyllä ne varmasti VAGin laadun päihittää kuitenkin  ;D
Tojota tuli tilalle – vai mikä?
Semmonen n e e k e r i e n himoitsema neliveto paku..

Hiace ja "kaartavat" eturenkaat.. ;D ;D ;D :-X :-X
Joo kankia se on mutta onneksi lyhkänen malli... Isäukolta ostin pois kun niille riittää nykyään yksi auto kun äitee joutus jäämään pois töistä...  Espanjan ihmeen verren tehoja tarttis kyllä tuosta hiasusta ottaa niin tuollakin pysyis muun liikenteen tahdissa tai siis niiden edellä  ::)   Mittää transua en kyllä hankkis ikinä... En edes autona  ;D 

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o
Oon vaatimaton!

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o
Asiapeli. Mun exällä on kans tuommoinen, kulutuksesta en kyl tiä.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

antti-x

  • Vieras
Vs: 200tkm Passat
Uusi "järkevä" perheauto on kyllä sellainen investionti että oksat pois. Hesarissa oli juttua aiheella "autoliikkeiden kilpailuttaminen", pakuissa hintaeroa oli paljonkin, opel astran (vai oliko vectra, samapa tuo) kanssa ei niinkään.

Se mikä pisti silmään, oli se, että kaikki vaihtotarjoukset 3v vanhasta alle 100 000 ajetusta (olisiko ollut 60-80 000) 90 hevosen bensiinikäyttöisestä karvalakkiperheautosta olivat 17000 euron kieppeillä.

Eli maailman tylsin ja "järkevin" kottero halpenee 17000 euroa kolmessa vuodessa?!!?

Itse ostin 5 vuotta vanhan auton 3 vuotta sitten. 15100 euroa katsastettuna. Huoltanut olen yhteensä tonnilla. En ainakaan enempää kuin uuden auton huollot olisivat. Ja nyt vastaavasta pyydetään 11-13000, ainakin kymppitonnilla pääsisin autosta eroon koska vaan. Ja tämän ajan olen sentään ajanut 150hv executive-varustellulla perheautolla enkä jollain halpisopelilla.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 200tkm Passat
Uusi "järkevä" perheauto on kyllä sellainen investionti että oksat pois.

Älä sää oksalle uhittele......... >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o
Asiapeli. Mun exällä on kans tuommoinen, kulutuksesta en kyl tiä.

Aivan! lupaavasti jo pakkasta ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Gb9aI2LAqiQ
Oon vaatimaton!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o
No kierroksia on 100km/h vauhdissa vissiin jossain 3000rpm kieppeillä niin eipä tuo kulutus yhtään yllätä.... Ahtopainetta pikkusen lisää, ennakoita ja syöttöä niin saa vähän kulutusta laskettua kun turbo alkaa ahtamaan jo alle 2500rpm..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o

Noissa haisuissa tuntuis että se etupään rakenne on maasturista ympättynä ylijäreä ja kaiken sen raudan pyörittäminen mukana vie hiasen nuhapumpusta kaiken ylimääräisen tehon. Tehojen puolesta tuommoinen lantaruisku ja hiase on niin eri planeetalta kun olla ja voi.

Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o

Noissa haisuissa tuntuis että se etupään rakenne on maasturista ympättynä ylijäreä ja kaiken sen raudan pyörittäminen mukana vie hiasen nuhapumpusta kaiken ylimääräisen tehon. Tehojen puolesta tuommoinen lantaruisku ja hiase on niin eri planeetalta kun olla ja voi.

Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
  Hervalla on aivan selvästi kateutta tojo miehiä kohtaan, vuosien aikaan sama virsi jatkuu.. :P
FIXIT

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 200tkm Passat
Onko nuo kidutuskammiot muka muuttuneet vuosien varrella mihinkään suuntaan ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: 200tkm Passss


Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
Ee puhettakkaan, että VAGinakonsernin vehkeillä ajettas!!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: 200tkm Passat
***** tyhmät,Volvo on paras,ei tarvi huoltaja,voit ajaa ilman huoltaja ihan ***** miljoona kilometriä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: 200tkm Passat
***** tyhmät,Volvo on paras,ei tarvi huoltaja,voit ajaa ilman huoltaja ihan ***** miljoona kilometriä.
nupin vaihtoo+ vitulleen kuluneet renkaat+ plus automaatti+ruokoton kulutus ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...