Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8

Viestit - huhu

Maitumiäs naapuristas oli Ihan kärkipääs NAUTA-lehdes , saa sillä Mäkkärilläki Näimmä jonkinmoista rehua aikaiseksi.
Laukkaselta saattaa saada ohjeita , naapurin 6210 vakio tumpilta 80 ja ruuvattuna 105.Vääntökäyrä aika turvallinen , vääntö nousee kierrosten myötä toisin kuin cr-koneissa.
Jotku tehny "visiirin" liuskemuovista jota käytetään oviaukoissa.Apevaunussa suisti joka raottaa roikkuvan muovin rehun tieltä. En kyllä tiedä kuinka toimii käytännössä.
Ohjelmien eroista olisi hyvä levittää tietoa.Esim. erään jäljiltä kansivikaset keittää ja lisänokallisista sulaa pakosarjat , kun laitetaan isoja tehonlisäyksiä.Vai onko asia niin että tietyistä moottorityypeistä ei kukaan saa > 50% ohjelmoituina kestäviä.
Eivät taida uskaltaa , vaikka mutu-tuntuma on että yli puolet traktoreista ohjelmoidaan uudelleen.
Olis mukava nähdä tulokset jos Koneviestin lenkki ajettasiin Mega 8550 tai ohjelmoidulla T 160 samoihin kierrosaikoihin.Kun huippunopeus on vajaa 70 , pystyisi säästelemään alamäissä ja ottamaan vauhtia ylämäkiin.Testissä 153 ilmeisesti koko ajan kaasu pohjassa.
Eli täytyykö Directi olla 2 pykälää suurempi samalla kuormalla että olisi sopiva.Tehokäyristä näkee että kyllä moottorissa tehoa on.
Maksimi vetoteho 153 Ht 97,6 kw > 163 D 90,4 kw ,kulutus silti 153 Ht:ssä alhaisempi 33,5 < 33,9. Direct kulkee alamäkeen lujempaa ja häviää ylämäissä = tasapeli.
 
Direkti kovassa vedossa paljon pehmosempi ku 153.Taitaa kovassa vedossa 143 Hitecci pestä sen.
Laita vastuskaapelit kiinni kiskoihin,olen nähnyt eräällä isännällä et toimii.
Ikavotelta 140 Airhotti  , pääsee samalla rakennusjätteestä eroon
Heizbau from Eesti
Tolla Vipupalvelulla vois kehitellä kunnon naapurisotia siirtämällä raja reilusti naapurin puolelle, niin se syö naapurin lohkoa.Maaseutusihteeri tosin ilmeisesti toimii asiassa välimiehenä
Venttiilin toisesta ulostulosta voi laittaa putken vapaaseen paluuseen.Jos ei ole vapaata paluuta voi kyseisen putken yhdistää toiseen venttiiliin, jonka sitten lykkää kellunnalle.Tarvitaan vain lyhyt letku jossa koiraspäät.
Minkäköhän takia uusissa Sisudieseleissä täytyy venttiilit säätää tosi usein.Vai halutaanko huoltomiehelle töitä , kuten peräöljyn vaihdon muuttaminen pumpulla tehtäväksi
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8