Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sipsikaljavegaani  (Luettu 11088 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sipsikaljavegaani
Hyvä Hessu ! Kovia lukuja ovatten.
Kiitos . Viinaa vielä ehtoolla niin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sipsikaljavegaani
Hyvä Hessu ! Kovia lukuja ovatten.
Kiitos . Viinaa vielä ehtoolla niin .
Ja sitten pojat pullistellaan..tulokset kovenee kohisten..

Köntys

  • Vieras
Vs: Sipsikaljavegaani

Minä poika se nostelen leukojani monta kertaa päivässä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sipsikaljavegaani

Minä poika se nostelen leukojani monta kertaa päivässä.


Dodii .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Sipsikaljavegaani
En minä muuten sinänsä laihduta, mutta epäilen että se yhden käden leuka ei tule onnistumaan ainakaan lisäpainoilla.

Noin muuten sanoisin että kasviskokeilu on ihan järkevän oloinen juttu, mutta kyllä mieluummin tosiaan jättäisin esim. sipsit pois kuin munat ja maitotuotteet. Munat ja jotkin halvemmat maitotuotteet ovat kuitenkin about halvin hyvän makuisen proteiinin lähde tällä hetkellä.
Mulle riittää että renki ja poika saa vedettyä yhdenkäden leukoja 8)

Meillä ei nuoret taida vielä siihen yhden käden leukaan venyä, mutta hienosti jätkät taas tänään runttasi painikisoissa. :) Ja laijina tietty vapaapaini eikä joku nolo kreikkalaisroomalainen nojailu.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sipsikaljavegaani
Nuokin leuanvedot ja etenkin punnerrukset, toistojen määrillä ei kannata kehuskella jos tekotapa on huit hait vähän sinne päin... muinoin seurattiin salilla kaveripiirin "ennätysmiestä",  paikalle osui sitten veteraani joka ihmetteli reuhtomista. Hänen tekniikallaan ei juippi sitten jaksanutkaan kuin kolmasosan määrästä. Tästä tapauksesta opittiin kaikki paljon.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sipsikaljavegaani
Pullistelkaa pojat, kyllä kansa kiittää ja naiset nauraa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sipsikaljavegaani
Pullistelkaa pojat, kyllä kansa kiittää ja naiset nauraa.

Ja me syödään illallista hyvän juoman kera sillä välin....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Sipsikaljavegaani
Nuokin leuanvedot ja etenkin punnerrukset, toistojen määrillä ei kannata kehuskella jos tekotapa on huit hait vähän sinne päin... muinoin seurattiin salilla kaveripiirin "ennätysmiestä",  paikalle osui sitten veteraani joka ihmetteli reuhtomista. Hänen tekniikallaan ei juippi sitten jaksanutkaan kuin kolmasosan määrästä. Tästä tapauksesta opittiin kaikki paljon.

Kyllä joku epäpuhdas yhden käden leuka menee jo. Lähtökohtana on että yhden suoran käden varassa roikutaan (ainakin omalla tangolla jalat koukussa) ja sitten vedetään leuka sen tangon yläpuolelle. Se ei vielä onnistu. Ei millään. :(  Tietty punnerruksissakin vain aika sellaisia helppoja menee yli 40 nopeasti, sitten kun vedetään kädet melkein navan tasoon tms, niin on hankalampaa.

Kyllä se 1 käden leuka silti vielä menee jossain vaiheessa.

Pullistelkaa pojat, kyllä kansa kiittää ja naiset nauraa.

Ja navettapiialle tiedoksi, kolmannes painijoista 4-12v muksujen painikisoissa oli jo tyttöjä. Kohta niitä on varmaan puolet tai yli.


Pullistelkaa pojat, kyllä kansa kiittää ja naiset nauraa.

Ja me syödään illallista hyvän juoman kera sillä välin....

Minä paistoin painikisojen aikana 22kg ihan hyvää pyttipannua lounaaksi (ei millään kyllä ehtinyt paistaa munia siihen rinnalle :( ), ja ihan hyvä päivällinen juomineen on nyt suunnitteilla. Ei kai sitä jaksa vääntää jos ei syö hyvin.



Niin ja tietty muksujen pitää koulussakin pärjätä vähintään hienosti, ei joku urheilu ole ollenkaan se pääasia. Kunhan pitää mahdollisuuksia enemmän avoinna ja terveen mielen terveessä kehossa.

Viimeksi muokattu: 01.10.16 - klo:19:51 kirjoittanut antti-x

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sipsikaljavegaani
Tässä monelle saitin pikkupullistelijalle hyvä vastakappale jos ette ennen ole tutustuneet:

https://www.youtube.com/channel/UC6oCrNmc0JHfhs6jjTjdgYg/videos
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sipsikaljavegaani
Tiedän toki, että tytötkin harrastaa painia. Itse en näe sitä kovin hohdokkaana harrasteena lapsille, mutta jokainen tyylillään ja hyvä harrastus se toki on..
En vain näe mielekkäänä laittaa lapsia kisaamaan aina voitosta, mikä nyt painissa on joka matsin tarkoitus..

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sipsikaljavegaani
Tiedän toki, että tytötkin harrastaa painia. Itse en näe sitä kovin hohdokkaana harrasteena lapsille, mutta jokainen tyylillään ja hyvä harrastus se toki on..
En vain näe mielekkäänä laittaa lapsia kisaamaan aina voitosta, mikä nyt painissa on joka matsin tarkoitus..
Paini . Se on homojen hommaa.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sipsikaljavegaani
Tiedän toki, että tytötkin harrastaa painia. Itse en näe sitä kovin hohdokkaana harrasteena lapsille, mutta jokainen tyylillään ja hyvä harrastus se toki on..
En vain näe mielekkäänä laittaa lapsia kisaamaan aina voitosta, mikä nyt painissa on joka matsin tarkoitus..
Paini . Se on homojen hommaa.
Nyt Sorkkis..shhh, ei sitä saa ääneen sanoa, vaikka niin ajatteleisikin..

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Sipsikaljavegaani
Tiedän toki, että tytötkin harrastaa painia. Itse en näe sitä kovin hohdokkaana harrasteena lapsille, mutta jokainen tyylillään ja hyvä harrastus se toki on..
En vain näe mielekkäänä laittaa lapsia kisaamaan aina voitosta, mikä nyt painissa on joka matsin tarkoitus..
Paini . Se on homojen hommaa.

 "Heikki"<-nimi muutettu, kysyi kapakassa tytöltä: -Mikä sinä oot? -Minä oon lesbo, minä tykkään tytöistä. -Sittenhän minäkin taidan olla, aika paljon ja mielelläni, lesbo.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Sipsikaljavegaani
Tiedän toki, että tytötkin harrastaa painia. Itse en näe sitä kovin hohdokkaana harrasteena lapsille, mutta jokainen tyylillään ja hyvä harrastus se toki on..
En vain näe mielekkäänä laittaa lapsia kisaamaan aina voitosta, mikä nyt painissa on joka matsin tarkoitus..
Paini . Se on homojen hommaa.

Ja sääähä oot tunnetusti aina painimassa jonku kaa