Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: btwft - 13.04.13 - klo:15:29
-
Kertokaapas millaisia tehoja/vääntöjä on penkitetty omista ja kylänmiesten traktoreista.
Onko koneet olleet vakioita vai jollain tavalla piristettyjä.
-
6920 autopower,tumpista 204.Eli konetehoo n224.Laitteeseen on joku edellinen laittanu b-boksin.
-
Valtra T161 Advance
-
Reilu 5 traktoria ilmoittautunut joensuuhun, itse myös jos vaan hyvä keli sattuu niin ajallan nuffetin dynoon. 8)
-
Valmet 502 125hv 400nm 8)
http://www.youtube.com/watch?v=ro7SzBWW1Rg
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
VTT testattu eiks oo ::)
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Eli sun Jortikassas on sitten lastutettunakin vähemmän voimaa mitä tehdas lupaa? :o :o :o :o
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Eli sun Jortikassas on sitten lastutettunakin vähemmän voimaa mitä tehdas lupaa? :o :o :o :o
Eihän 6920 ole vakiona kuin 160? hv,eli b-boxi olis tuonu 20hv lisää.
Mutta jotenki noi LTR lukemat tuntui aika kovilta,ja verrokkivääntö toisessa penkis antoi pienempiä lukuja.
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Eli sun Jortikassas on sitten lastutettunakin vähemmän voimaa mitä tehdas lupaa? :o :o :o :o
Eihän 6920 ole vakiona kuin 160? hv,eli b-boxi olis tuonu 20hv lisää.
Mutta jotenki noi LTR lukemat tuntui aika kovilta,ja verrokkivääntö toisessa penkis antoi pienempiä lukuja.
Joo, ihan sama, emmää niin vakavissani ollut...
-
Vakio 8350 Valtra 12000tuntii rullattuna anto likimain sen mitä siinä uutenakin on ollu.
121hp/562nm ulosottolta
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Eli sun Jortikassas on sitten lastutettunakin vähemmän voimaa mitä tehdas lupaa? :o :o :o :o
Eihän 6920 ole vakiona kuin 160? hv,eli b-boxi olis tuonu 20hv lisää.
Mutta jotenki noi LTR lukemat tuntui aika kovilta,ja verrokkivääntö toisessa penkis antoi pienempiä lukuja.
Ei kai se sen enempää ole myyntipenkki kuin muutkaan kun ennen ja jälkeen mitataan tehot... Ja VTT testattu... Mutta oliko se sen itse tekemä jo matkassa mukana??
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Eli sun Jortikassas on sitten lastutettunakin vähemmän voimaa mitä tehdas lupaa? :o :o :o :o
Eihän 6920 ole vakiona kuin 160? hv,eli b-boxi olis tuonu 20hv lisää.
Mutta jotenki noi LTR lukemat tuntui aika kovilta,ja verrokkivääntö toisessa penkis antoi pienempiä lukuja.
Ei kai se sen enempää ole myyntipenkki kuin muutkaan kun ennen ja jälkeen mitataan tehot... Ja VTT testattu... Mutta oliko se sen itse tekemä jo matkassa mukana??
Oli ittetehty.
No mun jonnikalle se näytti boxi pois päällä 170 tumpista.
Jotenki tuntuu ettei LTR ohjelmia ainakaan mun koneisiin tule 8)
-
Valmet 502 125hv 400nm 8)
http://www.youtube.com/watch?v=ro7SzBWW1Rg
Noni siinä alkaa oleen jo asennetta. 8)
-
Kysykääs sitten siltä penkkimestarilta joko se saa EGR:n pysymään kiinni ohjelmoinnilla?
-
Anteeks maalaisuuteni, mutta mitä tosta kostuu kun rakvaattoria huudattaa pannu punasena ton matolaatikon edesä? ***** kasvaa ja pääsee vilauttamaan dyno-lappua kahvilan kansalle?
Vai mikä tossa on hienoo????
-
Kysykääs sitten siltä penkkimestarilta joko se saa EGR:n pysymään kiinni ohjelmoinnilla?
Matson nimimerkillä on käsittääkseni ainakin 6630 nykyään semmonen ohjelma että EGR on suljettu oikein...
-
Kuka ohjelmantekijöistä sitte tajuaa jontikoista eniten? Findiesel, LTR ? Findieselin nettisivut on ainaki aika vakuuttavat, ja eikä kyntäjänkään kertomukset huonoa kuvaa anna.
Parempi vaihtoehto ohjelma silti taitaa olla tekijästä riippumatta kusetusboxiin verrattuna.. ::)
-
Kuka ohjelmantekijöistä sitte tajuaa jontikoista eniten? Findiesel, LTR ? Findieselin nettisivut on ainaki aika vakuuttavat, ja eikä kyntäjänkään kertomukset huonoa kuvaa anna.
Parempi vaihtoehto ohjelma silti taitaa olla tekijästä riippumatta kusetusboxiin verrattuna.. ::)
Findiesel on varmaan perehtynyt enemmän tällä hetkellä tuohon jonnikan sieluun... Ottanut oikeen asiakseen vois sanoo ;D
-
Kuka ohjelmantekijöistä sitte tajuaa jontikoista eniten? Findiesel, LTR ? Findieselin nettisivut on ainaki aika vakuuttavat, ja eikä kyntäjänkään kertomukset huonoa kuvaa anna.
Parempi vaihtoehto ohjelma silti taitaa olla tekijästä riippumatta kusetusboxiin verrattuna.. ::)
Mulle kävi tällä viikolla findiesel ottamassa egr:n jonnusta pois, ja voin suositella :-)
-
Anteeks maalaisuuteni, mutta mitä tosta kostuu kun rakvaattoria huudattaa pannu punasena ton matolaatikon edesä? ***** kasvaa ja pääsee vilauttamaan dyno-lappua kahvilan kansalle?
Vai mikä tossa on hienoo????
Noissa mittaustapahtumissa lienee tärkein pointti se että muut kylän miehet näkee kuinka se oma silmäterä polkee suohon muut kokoluokkaa isommat koneet.
"Että on se vaan tuo Ekin volvovalmetti kovettu peli, ei ihmekkään että kultivaattori huilaa!" ja rehevät naurut päälle..
Siinä se Ekin ryhti nousee pari tuumaa ja pippeli kasvaa ihan eri malliin kuin huoltoyrittäjän kanssa kaksin metsänvarjoisen hallin nurkalla mitattaessa. :P ::)
-
Anteeks maalaisuuteni, mutta mitä tosta kostuu kun rakvaattoria huudattaa pannu punasena ton matolaatikon edesä? ***** kasvaa ja pääsee vilauttamaan dyno-lappua kahvilan kansalle?
Vai mikä tossa on hienoo????
Noissa mittaustapahtumissa lienee tärkein pointti se että muut kylän miehet näkee kuinka se oma silmäterä polkee suohon muut kokoluokkaa isommat koneet.
"Että on se vaan tuo Ekin volvovalmetti kovettu peli, ei ihmekkään että kultivaattori huilaa!" ja rehevät naurut päälle..
Siinä se Ekin ryhti nousee pari tuumaa ja pippeli kasvaa ihan eri malliin kuin huoltoyrittäjän kanssa kaksin metsänvarjoisen hallin nurkalla mitattaessa. :P ::)
fentithän ostetaan samasta syystä :)
-
Kuka ohjelmantekijöistä sitte tajuaa jontikoista eniten? Findiesel, LTR ? Findieselin nettisivut on ainaki aika vakuuttavat, ja eikä kyntäjänkään kertomukset huonoa kuvaa anna.
Parempi vaihtoehto ohjelma silti taitaa olla tekijästä riippumatta kusetusboxiin verrattuna.. ::)
Findiesel on varmaan perehtynyt enemmän tällä hetkellä tuohon jonnikan sieluun... Ottanut oikeen asiakseen vois sanoo ;D
Mun käsityksen mukaan tän hetken parhaat ohjelmat Valtraan ja JD:hen. Tietää mitä tekee eikä vaan lisää ruiskutusannosta.
Kannattaa ainakin haastatella jos meinaa ohjeman laittaa.
-
Anteeks maalaisuuteni, mutta mitä tosta kostuu kun rakvaattoria huudattaa pannu punasena ton matolaatikon edesä? ***** kasvaa ja pääsee vilauttamaan dyno-lappua kahvilan kansalle?
Vai mikä tossa on hienoo????
Noissa mittaustapahtumissa lienee tärkein pointti se että muut kylän miehet näkee kuinka se oma silmäterä polkee suohon muut kokoluokkaa isommat koneet.
"Että on se vaan tuo Ekin volvovalmetti kovettu peli, ei ihmekkään että kultivaattori huilaa!" ja rehevät naurut päälle..
Siinä se Ekin ryhti nousee pari tuumaa ja pippeli kasvaa ihan eri malliin kuin huoltoyrittäjän kanssa kaksin metsänvarjoisen hallin nurkalla mitattaessa. :P ::)
Tietysti osalla on tuokin syy.Mutta itse kävin sen vuoksi että näkee onko edellinen omistaja laittanu ehkä liikaa potkua ::) Ei ollu laittanu.
Edellises hollannis oli tavoitteena lievä piristys.Tarkoitus oli n200,penkis tuli 272.Oli helppo pienennellä tehot,kun tiesi että tuli hiukan liikaa.
-
Anteeks maalaisuuteni, mutta mitä tosta kostuu kun rakvaattoria huudattaa pannu punasena ton matolaatikon edesä? ***** kasvaa ja pääsee vilauttamaan dyno-lappua kahvilan kansalle?
Vai mikä tossa on hienoo????
Noissa mittaustapahtumissa lienee tärkein pointti se että muut kylän miehet näkee kuinka se oma silmäterä polkee suohon muut kokoluokkaa isommat koneet.
"Että on se vaan tuo Ekin volvovalmetti kovettu peli, ei ihmekkään että kultivaattori huilaa!" ja rehevät naurut päälle..
Siinä se Ekin ryhti nousee pari tuumaa ja pippeli kasvaa ihan eri malliin kuin huoltoyrittäjän kanssa kaksin metsänvarjoisen hallin nurkalla mitattaessa. :P ::)
Tietysti osalla on tuokin syy.Mutta itse kävin sen vuoksi että näkee onko edellinen omistaja laittanu ehkä liikaa potkua ::) Ei ollu laittanu.
Edellises hollannis oli tavoitteena lievä piristys.Tarkoitus oli n200,penkis tuli 272.Oli helppo pienennellä tehot,kun tiesi että tuli hiukan liikaa.
Joo, ymmärrän kyllä että tietyissä tilanteissa tehon mittaukselle on erittäin perustellut syyt.
Mutta mä olen joskus ollut tuollaista yleistä tehonmittaustilaisuutta ollut seuraamassa ja kyllä siinä vaan oli enemmän sellaista "suuren urheilujuhlan" henkeä ilmassa..
-
Kuka ohjelmantekijöistä sitte tajuaa jontikoista eniten? Findiesel, LTR ? Findieselin nettisivut on ainaki aika vakuuttavat, ja eikä kyntäjänkään kertomukset huonoa kuvaa anna.
Parempi vaihtoehto ohjelma silti taitaa olla tekijästä riippumatta kusetusboxiin verrattuna.. ::)
Mulle kävi tällä viikolla findiesel ottamassa egr:n jonnusta pois, ja voin suositella :-)
Samas hallis taes omastin egr hävitä ja sit tehot myös :P
Mut kyl kaveria jututti niin aika guru on llajissaan. Kertoneen jotain et käy englannissa asti koneita ronkaalaamassa kun muita saman tasoisia ole euroopassa. Ja kun nettisivuilta lukee niin kyl asiaan oikeesti perehtynnä ja tietää sit eikä luule vain mitä tekee. Kyntäjällä on suurempi ja pitempi aikasempi referenssi 2 koneesta ja sen toimivuudesta. Ja eihän tuo moettii osanna.
-
Kysykääs sitten siltä penkkimestarilta joko se saa EGR:n pysymään kiinni ohjelmoinnilla?
Matson nimimerkillä on käsittääkseni ainakin 6630 nykyään semmonen ohjelma että EGR on suljettu oikein...
Juu, ja nyt jo varmaan aika monella muullakin kun omaankin se tehtii jo reilu puolivuotta sitten.
-
Kysykääs sitten siltä penkkimestarilta joko se saa EGR:n pysymään kiinni ohjelmoinnilla?
Matson nimimerkillä on käsittääkseni ainakin 6630 nykyään semmonen ohjelma että EGR on suljettu oikein...
Juu, ja nyt jo varmaan aika monella muullakin kun omaankin se tehtii jo reilu puolivuotta sitten.
Samate täällä 7530 LTR toimesta egr kiinni ja vähä potkua lisää, tuli mukava peli ajella.
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Siis heti LTR penkityksen jälkeen vai enne sitä?
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Siis heti LTR penkityksen jälkeen vai enne sitä?
Jälkeen.
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Siis heti LTR penkityksen jälkeen vai enne sitä?
Jälkeen.
Jälkeejääny???? Onko lehtimäki penkitetty????
-
No nyt oli käyny toi 367 vääntäny hollanti toises penkis,ja oletus on että LTR penkki näyttäis n40hv liikaa :o Taitaa olla sellainen myyntipenkki :-\
Siis heti LTR penkityksen jälkeen vai enne sitä?
Jälkeen.
Jälkeejääny???? Onko lehtimäki penkitetty????
Vai pukitettu? By sorkkis? Vaatiiko lehtimäki rosteripukin?
-
T-170
paljon puhuttu egr, hiottu pois. Huolto kertoi laittaneensa 171:sen ohjelman, mitä eroa lienee...
pto rpm 596, 175 ps max ja pto rpm 540, 168,8 ps
maximum torque 2373, sit lopetettiin väännätys.
T: Kone on kunnossa
-
Millaisen akselin läpi otetaan yli 200hv:n teho?
Normaali 1 3/8" 6-ura ei kai kestä kun joku vajaa 100hv(540rpm)ja tiuhapoori kai sitten puolet enemmän,jos 1000rpm.Ei ole tullut uusia koneita katsottua.Aikanaan Fiatin grandimalleissa oli iso akseli,muistaakseni 45mm.
Ja niissähän sitää voimaa oli ihan työkoneeseenkin asti.
-
Tuo Ltr:n penkki on aika erilainen mitä on tottunut näkemään, ei ole sellaista kyykytyksen tuntua edes vääntöä haettaessa. Itse asiassa koko mittaus on aika lyhyt. Pyöritetään julmetun painavaa rumpua ensin tyhjäkäynnillä, sitten lappu lattiaan ja kun kierrokset on tapissa, homma on ohi. No, voi se tietty hetken kestää, että saa kehitettyä kierrokset 1000 perällä. Onko siinä jo viime päivinä ollut vapaakytkin/räikkäakseli käytössä? Mikä olisi pakollinen, jotta se kone voi itse laittaa rummun pyörimään pakkajarrullisissa koneissakin. Mikään tavallinen raktori ei kerralla saa sitä pyörimään 1000 perällä. Tai sitten on rääkkäystä.
-
Tuo Ltr:n penkki on aika erilainen mitä on tottunut näkemään, ei ole sellaista kyykytyksen tuntua edes vääntöä haettaessa. Itse asiassa koko mittaus on aika lyhyt. Pyöritetään julmetun painavaa rumpua ensin tyhjäkäynnillä, sitten lappu lattiaan ja kun kierrokset on tapissa, homma on ohi. No, voi se tietty hetken kestää, että saa kehitettyä kierrokset 1000 perällä. Onko siinä jo viime päivinä ollut vapaakytkin/räikkäakseli käytössä? Mikä olisi pakollinen, jotta se kone voi itse laittaa rummun pyörimään pakkajarrullisissa koneissakin. Mikään tavallinen raktori ei kerralla saa sitä pyörimään 1000 perällä. Tai sitten on rääkkäystä.
Tyhjäkäynnillä 6920 vain hörähti kun kerralla napsautti ulosoton päälle ja hienosti lähti pyöriin 8)
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Onhan ruokintasuunnittelukin :o
Tehonmittauksella voi optimoida äkeenveturin soveltuvuuden lepakkosampon eteen.
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Onhan ruokintasuunnittelukin :o
Tehonmittauksella voi optimoida äkeenveturin soveltuvuuden lepakkosampon eteen.
Jep jep..vähennyksiin tottakai ja päiväraha viä kaupanpäälle.
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Onhan ruokintasuunnittelukin :o
Tehonmittauksella voi optimoida äkeenveturin soveltuvuuden lepakkosampon eteen.
Eikö lepakot ole jo rauhotettu?
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Yhtälailla kuin joku 1700euron hiivasäkki,jolla ei ole tuotannollista vaikutusta :'(
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Yhtälailla kuin joku 1700euron hiivasäkki,jolla ei ole tuotannollista vaikutusta :'(
XXXL kokoinen maksullinen nainen jolle pitäsi antaa canesten compia?????
-
Onkos tälläinen tehonmittausleikki oikeasti vähennyskelpoinen meno ???
Yhtälailla kuin joku 1700euron hiivasäkki,jolla ei ole tuotannollista vaikutusta :'(
XXXL kokoinen maksullinen nainen jolle pitäsi antaa canesten compia?????
;D ;D :'(
-
T-170
paljon puhuttu egr, hiottu pois. Huolto kertoi laittaneensa 171:sen ohjelman, mitä eroa lienee...
pto rpm 596, 175 ps max ja pto rpm 540, 168,8 ps
maximum torque 2373, sit lopetettiin väännätys.
T: Kone on kunnossa
Tuo vääntö...täyttä paskapuhetta,2373 NM tuollasesta lypsykoneesta...ei ikinä.
-
T-170
paljon puhuttu egr, hiottu pois. Huolto kertoi laittaneensa 171:sen ohjelman, mitä eroa lienee...
pto rpm 596, 175 ps max ja pto rpm 540, 168,8 ps
maximum torque 2373, sit lopetettiin väännätys.
T: Kone on kunnossa
Tuo vääntö...täyttä paskapuhetta,2373 NM tuollasesta lypsykoneesta...ei ikinä.
Juu..hiukka korkeelta tuntuu.... Tosta tulee kumminkin 1186nm koneeseen.... Vaatii kyl yleensä yli 200hp et saadaan tommosia vääntöjä... Ainakin jos ei ole erikseen haettu vääntöjä
-
kävin tänään pyöräyttämässä vanhalla valtra 8550:llä 314hv voimanotosta.
toinen kova kone oli versu 152 jossa oli 278hv.
päivän hienoin kone oli kuutos belarus 1221 josta tuli 122.1hv, eli suht tarkaan tyyppinumeron verran.
naapurin n121 vään si 165hv tapista. on ollutkin aika pirteän oloinen, ex omistajan aikana viritetty
-
kävin tänään pyöräyttämässä vanhalla valtra 8550:llä 314hv voimanotosta.
toinen kova kone oli versu 152 jossa oli 278hv.
päivän hienoin kone oli kuutos belarus 1221 josta tuli 122.1hv, eli suht tarkaan tyyppinumeron verran.
naapurin n121 vään si 165hv tapista. on ollutkin aika pirteän oloinen, ex omistajan aikana viritetty
;D ;D ;D ;D ;D
On se kova äijä tuo retku. ;D
-
kävin tänään pyöräyttämässä vanhalla valtra 8550:llä 314hv voimanotosta.
toinen kova kone oli versu 152 jossa oli 278hv.
päivän hienoin kone oli kuutos belarus 1221 josta tuli 122.1hv, eli suht tarkaan tyyppinumeron verran.
naapurin n121 vään si 165hv tapista. on ollutkin aika pirteän oloinen, ex omistajan aikana viritetty
;D ;D ;D ;D ;D
On se kova äijä tuo retku. ;D
Sää olet kohta piiritetty! Retku valtuineen idässä, Realisti raivioneen pohjoisessa ja Make kesälöpöineen etelässä! :o
-
Eikös tuo ole Opelmiehelläkin pian näytön paikka Syvärin konehuollossa? :P
-
T-170
paljon puhuttu egr, hiottu pois. Huolto kertoi laittaneensa 171:sen ohjelman, mitä eroa lienee...
pto rpm 596, 175 ps max ja pto rpm 540, 168,8 ps
maximum torque 2373, sit lopetettiin väännätys.
T: Kone on kunnossa
Tuo vääntö...täyttä paskapuhetta,2373 NM tuollasesta lypsykoneesta...ei ikinä.
Taitaa olla 540:llä mitattu
Tuosta jos oikaisemalla lasketaan (pitäsi vielä huomioida hävikki matkalla moottorista dynoon), niin n. 680 Nm moottorissa 540 pto-kierroksia vastaavalla moottorin nopeudella, jonka oletin olevan 1900. Jos siis dyno-mittaus oli tehty 540- pto-kierroksilla, kuten tekstistä ymmärsin. Maksimimomentti on vielä alempana eli jossakin 1500 paikkeilla. Tehohan on tunnetusti momentin ja kulmanopeuden tulo eli jos teho on vakio ja kierrokset puolitetaan (1000 pto vs moottorin 2000), niin momentti tuplaantuu ja vastaavasti 540 vajaa nelinkertaistuu.
-
Joko joensuuhun ilmottautuneita paljonkin?
-
T-170
paljon puhuttu egr, hiottu pois. Huolto kertoi laittaneensa 171:sen ohjelman, mitä eroa lienee...
pto rpm 596, 175 ps max ja pto rpm 540, 168,8 ps
maximum torque 2373, sit lopetettiin väännätys.
T: Kone on kunnossa
Tuo vääntö...täyttä paskapuhetta,2373 NM tuollasesta lypsykoneesta...ei ikinä.
Juu..hiukka korkeelta tuntuu.... Tosta tulee kumminkin 1186nm koneeseen.... Vaatii kyl yleensä yli 200hp et saadaan tommosia vääntöjä... Ainakin jos ei ole erikseen haettu vääntöjä
Aika lujulla on voimansiirto noilla väännöillä. Harmi kun kiertue ei poikennut lähi pitäjissä. Olisin tuon 705sen mielenkiinnosta kuskannut penkissä kun tuli uusia osia laitettua.
-
n121, 180hp/675Nm ulosotolta mitattuna.
-
IKH:n gynokiertue... vois saada porukkaa liikkeelle enemmän. ???
-
IKH:n gynokiertue... vois saada porukkaa liikkeelle enemmän. ???
Mistä se olis lyhenne? Ihan Kauhee Horo?
-
IKH:n gynokiertue... vois saada porukkaa liikkeelle enemmän. ???
Mistä se olis lyhenne? Ihan Kauhee Horo?
Iso-Joen joku... Courtney1 vois tietää tämänkin.
-
IKH:n gynokiertue... vois saada porukkaa liikkeelle enemmän. ???
Mistä se olis lyhenne? Ihan Kauhee Horo?
Iso-Joen joku... Courtney1 vois tietää tämänkin.
kukas tää Joe oikein on?
-
IKH:n gynokiertue... vois saada porukkaa liikkeelle enemmän. ???
Mistä se olis lyhenne? Ihan Kauhee Horo?
Iso-Joen joku... Courtney1 vois tietää tämänkin.
kukas tää Joe oikein on?
Iso-Joen Kaluhallin pomo itse? Courtney1 vois tietää tämänkin.
-
Isojoen Konehalli Oy on koko nimi ilman sitä IKH OY:tä
-
Isojoen Konehalli Oy on koko nimi ilman sitä IKH OY:tä
Nyt kyllä huijaat
-
mä kun olin jo varma että 0pelimies ja snk on perustanu oy:n nimeltä IhananKarvaisetHomot Oy. voi mikä pettymys :/ nyt on lauantai pilalla.
-
Isojoen Konehalli Oy on koko nimi ilman sitä IKH OY:tä
Nyt kyllä huijaat
Mä en myöskään usko! Sehän on Kauhajoella >:(
-
mä kun olin jo varma että 0pelimies ja snk on perustanu oy:n nimeltä IhananKarvaisetHomot Oy. voi mikä pettymys :/ nyt on lauantai pilalla.
Onko tää smk joku kolmas pyörä?
-
Isojoen Konehalli Oy on koko nimi ilman sitä IKH OY:tä
Nyt kyllä huijaat
Mä en myöskään usko! Sehän on kauhaJoella >:(
kenen kauha, ja kellä ***** Joella???
-
mä kun olin jo varma että 0pelimies ja snk on perustanu oy:n nimeltä IhananKarvaisetHomot Oy. voi mikä pettymys :/ nyt on lauantai pilalla.
Onko tää smk joku kolmas pyörä?
joku vaahtoava saippuan syöjä o_O
-
IKH, Ihanin Kalju Homppeli.
Kauhajoki,
Körttiläiset
Avartaa
Unissaan
Homojen
Anuksia
Ja
Onanoivat
Kotona
Itsekseen
-
IKH, Ihanin Kalju Homppeli.
Kauhajoki,
Körttiläiset
Avartaa
Unissaan
Homojen
Anuksia
Ja
Onanoivat
Kotona
Itsekseen
:P
-
IKH, Ihanin Kalju Homppeli.
Kauhajoki,
Körttiläiset
Avartaa
Unissaan
Homojen
Anuksia
Ja
Onanoivat
Kotona
Itsekseen
Aiva paskaa huumoria sulla kyllä nyt ;D
-
Isojoki niin sanotusti pakko naitettiin Kauhajokeen mikäli ny muisti ei pätkisi kun 3 tuntia yö unta tuli peräti
-
Isojoki niin sanotusti pakko naitettiin Kauhajokeen mikäli ny muisti ei pätkisi kun 3 tuntia yö unta tuli peräti
no ei kyllä oo liitetty.. olikahan ettei isojoki antanu tonttia niin muuttivat kjoelle.. no ny tuoki tontti on jo täynnä ::)
-
En päässyt koneen kanssa mittauspaikalle ja jäi mietityttämään tuo mittaus tapahtuma.
Saako noilta dynomittaajilta minkälaisen paperin käppyröistä.
Olisiko jollakulla laittaa omasta koneesta tänne sivulle mallitulostus.
Vielä kiinnostaa tuo mittaustapa:
Onko se inertiamittaus vai staattinen.
Jos inertia niin kuinka tulosteessa näkyy häviöt moottorin ja dynon välillä
Tai onko mittaajan kotisivulla mittaus tuloksia
-
Ekalla sivulla on kuva lappusesta mikä mulle annettiin. Täytyy olla kirjautuneena että kuva näkyy.
Semmosta isoo rumpua tonnin perällä pyöritettiin. Eka tyhjäkäynnillä ja merkistä talla pohjaan...kierokset tappiin ja homma ohi alle 30sekunnin. Noin 10% ku lisää ni saa konetehot.
-
PALJONKO MUUTEN PERIVÄT TEHOMITTAUKSESTA? MEILLÄ OLIS TULOSSA ERI VIRMAN DYNOMITTAUS.
-
PALJONKO MUUTEN PERIVÄT TEHOMITTAUKSESTA? MEILLÄ OLIS TULOSSA ERI VIRMAN DYNOMITTAUS.
EIKÖS SE JOKU 30-50€ YLEENSÄ OLE!!!
-
Taisi olla lähempänä konetehoa tuon dynon tulokset, aika positiivisia tuloksia antoi.
Melko järkyttävä oli se alku pyöräytys sille rullalle
-
Taisi olla lähempänä konetehoa tuon dynon tulokset, aika positiivisia tuloksia antoi.
Melko järkyttävä oli se alku pyöräytys sille rullalle
***ei mun mielestä. esim. fendt 828 pyöritti 248hv ja saksan dlg testissä vastaava pyöritti 260hv. myös vakiokoneet oli yhtä alavireisiä niin kuin muillakin penkeillä.
tossa penkissä on silti virheen mahdollisuus, esim jos tyhjäkäytikierrokset on alussa väärät niin tehot heittää varmasti.