Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä on skännän mieli  (Luettu 4289 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikä on skännän mieli
Aika hyvin on loimaan herran avohoito jakso onnistunut täällä,rise harhoista hän ei ole päässyt eroon ,mutta ehkä konepalstan kuvista hän saa terveyden takaisin jos nyt tuntee Volvoja erilleen. ;)

Jos nyt tuntee volvoja erilleen?

Suomentaisitko?
siis 850 ja 740  osaatko erottaa ?

Ruotsalaisia kantikkaita traktoreita joita ajavat pääasiassa sellaset joilla ei ole varaa premium-autoon ja haluavat elää 80-lukua uudelleen mulletin kera.

Täälläpäin noille sun mainitsemille kiuluille on nimityksenä kanttipaali.

Nolo auto.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Mikä on skännän mieli
Aika hyvin on loimaan herran avohoito jakso onnistunut täällä,rise harhoista hän ei ole päässyt eroon ,mutta ehkä konepalstan kuvista hän saa terveyden takaisin jos nyt tuntee Volvoja erilleen. ;)

Jos nyt tuntee volvoja erilleen?

Suomentaisitko?
siis 850 ja 740  osaatko erottaa ?

SAksalaisia hytittömän puimureita joita ajavat pääasiassa sellaset metriheikit, joilla ei ole peltolänttien vuokramaksun jälkeenvaraa uudempaan ja hytilliseen ja haluavat elää 70-lukua uudelleen mulletin kera.

Täälläpäin noille sun mainitsemille tappureille on nimityksenä Sarka-museo.

Nolo, pikkumies.

Korjattu.😅

Viimeksi muokattu: 08.07.17 - klo:00:02 kirjoittanut Puuha-Pete

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Jami2004

  • Vieras
Vs: Mikä on skännän mieli
Aika hyvin on loimaan herran avohoito jakso onnistunut täällä,rise harhoista hän ei ole päässyt eroon ,mutta ehkä konepalstan kuvista hän saa terveyden takaisin jos nyt tuntee Volvoja erilleen. ;)

Jos nyt tuntee volvoja erilleen?

Suomentaisitko?
siis 850 ja 740  osaatko erottaa ?

SAksalaisia hytittömän puimureita joita ajavat pääasiassa sellaset joilla ei ole varaa uudempaan ja hytilliseen ja haluavat elää 70-lukua uudelleen mulletin kera.

Täälläpäin noille sun mainitsemille kiuluille on nimityksenä kanttipaali.
P
Nolo auto.


Pieni mies, pienet tulot. Vähän maata, vähän tuloja. Lyhyet jalat, lyhyet tilin saldonumerot.

:DDDDD

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Aika hyvin on loimaan herran avohoito jakso onnistunut täällä,rise harhoista hän ei ole päässyt eroon ,mutta ehkä konepalstan kuvista hän saa terveyden takaisin jos nyt tuntee Volvoja erilleen. ;)
Koska sassi tekee paluun

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Mikä on skännän mieli
Se paluu on tapahduttava todella yhtä-äkkiä muuten koko palstan serveri kaatuu tulee niin kova tungos palstalle jos se etukäteen ilmoitetaan.Nyt varovaisuus voi pelastaa paljon.
Laskin tuossa että useita satoja kyselyjä ja yv :ä on tullut ja kaikkia yhdistää milloin paluu tapahtuu.

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Se paluu on tapahduttava todella yhtä-äkkiä muuten koko palstan serveri kaatuu tulee niin kova tungos palstalle jos se etukäteen ilmoitetaan.Nyt varovaisuus voi pelastaa paljon.
Laskin tuossa että useita satoja kyselyjä ja yv :ä on tullut ja kaikkia yhdistää milloin paluu tapahtuu.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Mikä on skännän mieli
Se paluu on tapahduttava todella yhtä-äkkiä muuten koko palstan serveri kaatuu tulee niin kova tungos palstalle jos se etukäteen ilmoitetaan.Nyt varovaisuus voi pelastaa paljon.
Laskin tuossa että useita satoja kyselyjä ja yv :ä on tullut ja kaikkia yhdistää milloin paluu tapahtuu.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

 Käsi ylös, kuka tunnustaa kysyneensä, minä en ainakaan...selvinpäin...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Se paluu on tapahduttava todella yhtä-äkkiä muuten koko palstan serveri kaatuu tulee niin kova tungos palstalle jos se etukäteen ilmoitetaan.Nyt varovaisuus voi pelastaa paljon.
Laskin tuossa että useita satoja kyselyjä ja yv :ä on tullut ja kaikkia yhdistää milloin paluu tapahtuu.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

 Käsi ylös, kuka tunnustaa kysyneensä, minä en ainakaan...selvinpäin...
enkä minä.....edes kännis

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Mikä on skännän mieli
Te kuitenkin kyselette päivittäin ja monet muut .Loimaan herralla ei mene päivääkään etteikö se kyselisi.Hämmästyttävää !

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Tunnetko sassin.oletteko hyviä ystäviä?minkä takia molemmat jankuttaa samoista asioista??oletteko homoja??

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Mikä on skännän mieli
Tunnetko sassin.oletteko hyviä ystäviä?minkä takia molemmat jankuttaa samoista asioista??oletteko homoja??
Taas koko ajan kyselet mikä sua vaivaa,muuta sanottavaa ei näytä olevan kuin koko ajan kyselyjä :SAS,Susikoski ym ja Rise keksi jo jotain muuta.

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Tunnetko sassin.oletteko hyviä ystäviä?minkä takia molemmat jankuttaa samoista asioista??oletteko homoja??
Taas koko ajan kyselet mikä sua vaivaa,muuta sanottavaa ei näytä olevan kuin koko ajan kyselyjä :SAS,Susikoski ym ja Rise keksi jo jotain muuta.
no vastaa ny ***** apina ku kerran kysytään.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mikä on skännän mieli
Mun äitille varmaan kohta soitetaan kun tää tein vinkuminen on mun syy 😂😂😂😂😂😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Mikä on skännän mieli
Mun äitille varmaan kohta soitetaan kun tää tein vinkuminen on mun syy 😂😂😂😂😂😂
kusikoski kantelee kohta taas ylläpidolle

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mikä on skännän mieli
Mun äitille varmaan kohta soitetaan kun tää tein vinkuminen on mun syy 😂😂😂😂😂😂
kusikoski kantelee kohta taas ylläpidolle

Kertokoon *****lle sit multa terkkuja 😂😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.