Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Turvapaikanhakija raiskasi 14-vuotiaan lapsen Kempeleellä!!!  (Luettu 1598 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
"Alaikäinen turvapaikanhakija raiskasi 14-vuotiaan uhrinsa Kempeleen Asemantiellä marraskuussa 2015. "

 Kulttuurimme rikastuu, joo-o. :o

 "Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta."

 - Carl-Göran Aleksander Stubb. -

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052521619064_uu.shtml
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Varmaan rasisti tuo kunnanjohtaja kun noin sanoo...eikö vain?

"Raiskaustapaus herätti myös keskustelua siitä, pitäisikö maahantulijat palauttaa lähtömaihinsa nopeutetulla turvapaikkakäsittelyllä rikollisen käyttäytymisen takia.

Kempeleen kunta järjesti syksyllä kriisiapua kunnan asukkaille ja uhriksi joutuneen tytön koulun oppilaille.

- Kyllä yhteinen tunne varmasti on ollut järkyttynyt. Tällaista tapahtumaa ei osattu odottaa, ja nyt kun se kuitenkin tulee, niin se tulee varkain ja yllättäen, Kempeleen kunnanjohtaja Tuomas Lohi kommentoi Iltalehdelle marraskuussa. "
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
- Kyllä yhteinen tunne varmasti on ollut järkyttynyt. Tällaista tapahtumaa ei osattu odottaa, ja nyt kun se kuitenkin tulee, niin se tulee varkain ja yllättäen

ei osattu odottaa ja kuitenkin tulee  ;) :D ;D 8)


liekkö skänsän sukulaasia kun noin viisahia pudottelee 8) 8) 8) 8)

Viimeksi muokattu: 25.05.16 - klo:16:36 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Tässä jutussa minua kiinnostaa lähinnä nuo korvaukset, mitkä raiskaaja on velvoitettu maksamaan uhrille.. Kukas hemmetti ne maksaa?? Taitaa nyt vain käydä niin, että veronmaksajat  tämänkin saa kuitata.. ???

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22202
"Alaikäinen turvapaikanhakija raiskasi 14-vuotiaan uhrinsa Kempeleen Asemantiellä marraskuussa 2015. "

 Kulttuurimme rikastuu, joo-o. :o

 "Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta."

 - Carl-Göran Aleksander Stubb. -

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052521619064_uu.shtml

Pitää muistaa ,vaikka tekeekin kipeää. kepusipilän linjauksilla mennään ja lupasi alkukiimassa jopa talonsakkin käyttöön.
Kun tajusi kintuille kusevansa, alkoi peruutteleminen ja hätävalheiden levittely.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Peruuttelun tää hallitusporukka on kyl osannut. Myös stupido.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mää luin ensin että "petkeleellä"

Mut linnaan joutaa 10 vuodeksi Kempeleelläkin raiskaamisesta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Tässä jutussa minua kiinnostaa lähinnä nuo korvaukset, mitkä raiskaaja on velvoitettu maksamaan uhrille.. Kukas hemmetti ne maksaa?? Taitaa nyt vain käydä niin, että veronmaksajat  tämänkin saa kuitata.. ???

Sama taho, joka maksaa suomalaisluusereidenkin korvaukset.
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Tässä jutussa minua kiinnostaa lähinnä nuo korvaukset, mitkä raiskaaja on velvoitettu maksamaan uhrille.. Kukas hemmetti ne maksaa?? Taitaa nyt vain käydä niin, että veronmaksajat  tämänkin saa kuitata.. ???

Sama taho, joka maksaa suomalaisluusereidenkin korvaukset.
Tuo on kyllä väärin.. Pakkotyöhön ja siten kuittaamaan laskua. >:(

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Tässä jutussa minua kiinnostaa lähinnä nuo korvaukset, mitkä raiskaaja on velvoitettu maksamaan uhrille.. Kukas hemmetti ne maksaa?? Taitaa nyt vain käydä niin, että veronmaksajat  tämänkin saa kuitata.. ???

Piika on oikeassa. :(
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Tässä jutussa minua kiinnostaa lähinnä nuo korvaukset, mitkä raiskaaja on velvoitettu maksamaan uhrille.. Kukas hemmetti ne maksaa?? Taitaa nyt vain käydä niin, että veronmaksajat  tämänkin saa kuitata.. ???

Sama taho, joka maksaa suomalaisluusereidenkin korvaukset.

Siispä ei kannata ottaa lisää maahamme noita luusereita. ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
"Uhrin mukaan mies pakotti tyttöä juomaan viskiä.

Myöhemmin illalla tuomittu lähti saattamaan tyttöä kotiin. Kempeleen Asematiellä tuomittu raiskasi tytön, vaikka tyttö yritti vastustella. Uhri ei pystynyt työntämään nuorta miestä pois päältään."

----------------------------------------------------

 Monikulttuurisuus ON RIKKAUS! :o
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!