Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tyhjäpää eukko  (Luettu 1769 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Kuinkas ne Forssan kuuluisat "Yksityiset" katuvalot?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Tyhjäpää eukko
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/mtk_vaatii_teurasel%C3%A4inten_kuskausrallin_lopettamista_4977879.html

Kumma juttu.
Silloin kun omaetu on vaarassa, vedotaan maalaisjärkeen.

Mutta kepulaisen maatalouspolitiikan järjettömyyttä, missä kansa siirtyy toiselle puolelle maata ja maataloutta siirretään yhä kiihtyvämmällä vauhdilla tundran taakse,kauaksi väestöstä, siinä ei nähdä mitään maalaisjärjen vastaista.

Ei nähdä kuin oma vaikkuinen haiseva napa.

Atria varmasti visioinut läntisen Suomen olevan sen osan maatamme, joka jotenkin on kuluttajille perusteltavissa ja puolustettavissa, miksi helvetin suurilla tukiaisilla pitäisi maassamme harjoittaa maataloutta.

Ainakaan maitotalouden siirtäminen c-tukialueelle, ei ole vähentänyt tukiriippuvaisuutta, itkusta ja parkumisesta päätellen, vaan päinvastoin.
Tuotannon ns. tehostaminen ollut vain ja ainoastaan tehottomuuden tehostamista.

Viimeksi muokattu: 25.11.10 - klo:06:35 kirjoittanut Eemeli

Nikujussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Tyhjäpää eukko
Elä hyvä mies itekseenkää ajattele yöllä 2.54 noin synkästi. Ajattele positiivisesti, johtomme on jo tajunnut vuosia tämän luomu-Suomen puolueista riippumatta. Myivät lannoitetehtaankin pois kun sillä vielä jotaki sai.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Tyhjäpää eukko
Jokainenhan ymmärtää s-l anttilan puheet kepulaisiksi turhan tulevaisuuden uskon luomis-vaalipropakandaksi.
Maapallon kasvavaa väestömäärää ei ruokita luomutuotantoa lisäämällä.

Puheet vai korostvat kepun oppositiopaniikkia.

Nyt ei sentään puhuta maaseudun tulotason nostosta, vielä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Elä hyvä mies itekseenkää ajattele yöllä 2.54 noin synkästi. Ajattele positiivisesti, johtomme on jo tajunnut vuosia tämän luomu-Suomen puolueista riippumatta. Myivät lannoitetehtaankin pois kun sillä vielä jotaki sai.

Synkkiä kuuluu ajatella öisin ja päivisin  >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Elä hyvä mies itekseenkää ajattele yöllä 2.54 noin synkästi. Ajattele positiivisesti, johtomme on jo tajunnut vuosia tämän luomu-Suomen puolueista riippumatta. Myivät lannoitetehtaankin pois kun sillä vielä jotaki sai.

Synkkiä kuuluu ajatella öisin ja päivisin  >:(

Villjanviljelijät eivät jouda nukkumaan  aina öisinkän, nytkin oli yksi lisäansiotyö tehtävä keskellä yötä....eikä mitään seksipalveluja. 

Viimeksi muokattu: 25.11.10 - klo:08:08 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Elä hyvä mies itekseenkää ajattele yöllä 2.54 noin synkästi. Ajattele positiivisesti, johtomme on jo tajunnut vuosia tämän luomu-Suomen puolueista riippumatta. Myivät lannoitetehtaankin pois kun sillä vielä jotaki sai.

...jos olisivatkin myyneet, mutta Mauri Pekkarisen laatimalla lahjakirjalla Kemira Growhow, Soklin kaivos ja 19% Hankkija-Maatalous OY:stä LAHJOITETTIIN norjalaisille!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Kuinkas ne Forssan kuuluisat "Yksityiset" katuvalot?


Niin ne yhteiskunnan varoilla rakennetut katuvalot....?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tyhjäpää eukko
Elä hyvä mies itekseenkää ajattele yöllä 2.54 noin synkästi. Ajattele positiivisesti, johtomme on jo tajunnut vuosia tämän luomu-Suomen puolueista riippumatta. Myivät lannoitetehtaankin pois kun sillä vielä jotaki sai.

Synkkiä kuuluu ajatella öisin ja päivisin  >:(

Villjanviljelijät eivät jouda nukkumaan  aina öisinkän, nytkin oli yksi lisäansiotyö tehtävä keskellä yötä....eikä mitään seksipalveluja. 

Pitää paikkansa

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tyhjäpää eukko


Villjanviljelijät eivät jouda nukkumaan  aina öisinkän, nytkin oli yksi lisäansiotyö tehtävä keskellä yötä....eikä mitään seksipalveluja. 
[/quote]

Pitää paikkansa
[/quote]

  Siinähän kysytäänkin miehestä mittaa..

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Tyhjäpää eukko
Ei ole Vorssan nähtävyydetkään enää ennallaan (2kpl)...Paremmin sopisivat jo vahakabinetin kauhuosastolle  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Vs: Tyhjäpää eukko
minä-itte viitannee otsikossa itseensä?