Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agribonus  (Luettu 13797 kertaa)

håkan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
Agribonus
Paljonko saitte? Itselle tuli 848 euroa. Aika mukavaa ilmaista rahaa ostojen ja viljanmyyntien keskittämisestä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Agribonus
Paljonko saitte? Itselle tuli 848 euroa. Aika mukavaa ilmaista rahaa ostojen ja viljanmyyntien keskittämisestä.
Jaa että ihan ilmaista rahaa. Sillähän voisi vaikka lounastaa jossain.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Agribonus

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Agribonus
Muistakaa ilmoittaa saamanne bonukset verotuksessa, sillä tämähän on veronalaista tuloa.
Toisaalata tämä verollisuus on ihmeellinen asia, koska, miten tämä alennus voi olla veronalaista tuloa!?

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238
Vs: Agribonus
Muistakaa ilmoittaa saamanne bonukset verotuksessa, sillä tämähän on veronalaista tuloa.
Toisaalata tämä verollisuus on ihmeellinen asia, koska, miten tämä alennus voi olla veronalaista tuloa!?


Ostat 10€ vähennät 10€ verotuksessa.Saat bonusta takaisin 50 sentiä niin sehän on sitten tuloa

rookie

  • Vieras
Vs: Agribonus
Paljonko saitte? Itselle tuli 848 euroa. Aika mukavaa ilmaista rahaa ostojen ja viljanmyyntien keskittämisestä.

"There ain't no such thing as a free lunch"

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Agribonus
Nollaa näyttää tälle vuodelle, vielä on reilu 1200 euroa ostettavaa eka "portaaseen". Eiköhän tuo täyty vuoden mittaan. Edellisenä vuonna joku euro bonuksia. Mitä vähemmän niitä tulee,sitä enemmän jää omalle tilille rahaa ;D

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D
Voisinkohan minäki naamioitua ja käydä paikallises keskos pukupäällä,sais kerranki asiallisen apulantatarjouksen :o

Mies Hevosena

  • Vieras
Vs: Agribonus
20,20 €

Eipä enempää tuolta kaipaa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agribonus
475 euroa tuli mulle.

Ajattelin käyttää sen tilaamalla Yhteishyvässä mainostetun Milanon matkan.

Siitä saa taas lisää boonuksia.
Kui mää ain olen paras?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Agribonus
Bonus. 0,5 prosentin viivepalkkio siitä että jättää kassalla 10% tinkaamatta  ::)

Nämä bonukset ovat rikkaampien huvia. Pikkutilat/säästeliäät eivät pääse ikinä alimpaan portaaseenkaan asti.
Onhan se 0,7 prossaa,siitä että hinta on tinkaamatta halvin ;D ;D

Olen huomanut että rautakaupassa saa aina 25% aleenusta kun käy siellä paremmat vaatteet päällä  :D S*****järvellä yhdessä kaupassa luulevat että minulla on rakennusliike -> Järkkyjä alennuksia aina tinkaamatta  :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010031311288313_uu.shtml
http://www.youtube.com/watch?v=0Bwbkr8-GyM&feature=fvst
Olis muute Jäykänperällä framilla...
http://www.puistoblues.fi/

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Agribonus

Paljonko saitte? Itselle tuli 848 euroa. Aika mukavaa ilmaista rahaa ostojen ja viljanmyyntien keskittämisestä.
[/quote]
  Mistä näitä uskovaisia tulee?paljonko piti kantaa kassalle rahaa?
Mitä on ilmanen raha?Siinähä saa vaa pienenpienen siivun omiaan takas.
hyvä että usko on vahvaa.