Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?  (Luettu 8371 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Eloxin optima pro on aikas hyvä aine. Mikromaxia on on vasta ollut hetken. 20l riittää aikas kauan.
pessimisti ei pety!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Hapanpesuaine ei oikein kalustolle ole hyväksi ;)
Joo... ei sillä voi pestä kuin rosteria ja verta  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Hapanpesuaine ei oikein kalustolle ole hyväksi ;)
Joo... ei sillä voi pestä kuin rosteria ja verta  ;D
Höpsis pöpsis... www.hapa-koneet.com :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
ite käytän tota eloxin pesuainetta ja sittenjälkivahaa ja tyytyväinen olen.   pian tarteis kait uutta tilata....

Torppari2

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Tilasin pöntön www.tuotetukku.net verkkokaupasta, niin ei tuhrautunut sen enempää aikaa etsiskelyyn. Kiitos kuitenkin vinkeistä.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Tilasin pöntön www.tuotetukku.net verkkokaupasta, niin ei tuhrautunut sen enempää aikaa etsiskelyyn. Kiitos kuitenkin vinkeistä.
Vai oliko sittenkin mainontaa?  ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;area=showposts;u=11382

Torppari2

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Väärin, se nyt vaan on niin että K-maataloudesta kun ei kaikkea saa enkä puhelinkaupoilla osta mitään. Minulle tuntematonta ainetta en lähde kokeilemaan, jos tuttuun aineeseen olen tyytyväinen.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Väärin, se nyt vaan on niin että K-maataloudesta kun ei kaikkea saa enkä puhelinkaupoilla osta mitään. Minulle tuntematonta ainetta en lähde kokeilemaan, jos tuttuun aineeseen olen tyytyväinen.
Tuotetukussa kuitenkin tuo verkkokauppalisä näyttää hinnoissa olevan...  :o

Torppari2

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Väärin, se nyt vaan on niin että K-maataloudesta kun ei kaikkea saa enkä puhelinkaupoilla osta mitään. Minulle tuntematonta ainetta en lähde kokeilemaan, jos tuttuun aineeseen olen tyytyväinen.
Tuotetukussa kuitenkin tuo verkkokauppalisä näyttää hinnoissa olevan...  :o
Kyllä, ja rahti taisi olla perille tuotuna muutaman kympin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Tilasin pöntön www.tuotetukku.net verkkokaupasta, niin ei tuhrautunut sen enempää aikaa etsiskelyyn. Kiitos kuitenkin vinkeistä.
Vai oliko sittenkin mainontaa?  ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;area=showposts;u=11382
Oli  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
optima pro ja sitten carrusta päälle niin koneet on aika helppoja pitää siistinä.                   ja kun nykyään vaahotan aineet pintaan niin aika hyvin toimivat näillä kylmäpesureillakin.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
itellä ei tuo eloxi ole soittannu kuin sen kerran vuodessa kun tarpeen aika alkaa olla käsillä.  miksi et sano suoraan sille tytölle että haluat seuraavan yhteydenoton silloin ja silloin?    itellä ei mitään harmia.   ja soittavat jos joku kampanja tarjus olemassa.    ei tuputtamista miusta.

Juuri näin. Useimpien aikuisten kanssa pärjää, kun niiden kanssa juttelee. Minäkin olen sanonut, että syys - loka kuussa kun soittaa, niin silloin voidaan tehdä kauppoja, jos on hinta kohdallaan. Lisäksi olen sanonut, että 200 litraa lasinpesunestettä riittää viisi vuotta, joten sitä ei tarvitse kaupata joka kerta. Näin on myös homma toiminut. Minusta tuolta on saanut riittävän laadukasta tavaraa riittävän huokeaan hintaan ja kotiin kannettuna.

Juu samaa ongelmaa oli minullakin. Ei mennyt millään jakeluun että minun maatalousimperiumilleni riittää 20l pytty lasinpesuainetta ja pesuainetta pidempäänkin kuin 2 kuukautta. Oli ärsyttävää kun se tyrkyttäminen ei loppunut järkipuheella vaan markkinointi muistutti lehdenmyyjien tekniikkaa.

Mut tuosta kokemuksesta on toki aikaa jo yli 5 vuotta, lie tuokin asia jo kerennyt muuttumaan paremmaksi.

Minulla on tuolta jotain pesuainetta, oisko lp-100 ollu tyyppi. Ei se minulle oikein sattunut, traktorinpesuun tuota tuli hommattua. Jättää vähän ikävän kalvon pintaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Kuumavesipesuri ja voidaan pestä muutakin kuin pintoja.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
miten muuten nuo kuumapesurit nykyään jaksaa pitempiä käyttökatkoja?   ite muistelen kaverin kärsherin kanssa aina tapelleen kun ei lähtenny pelittään parin kuun seisonnan jälkeen kuin hitonmoisella laitolla...             ja se toinen;  mikä malli ja merkki on hyvä kevyempään käyttöön?

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Mitä maksaa 200 l kalustonpesuainetta?
Kyllä meillä on kestäny hyvin vaikka on seisotettu navetassa talvi. Glykoli sisälle samoin kuin ruiskuun talven ajaksi. Voitelee tiivisteet eikä jäädy.