Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lisätienestejä autokouluille  (Luettu 2541 kertaa)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Sinällään niin ihmettelen että lainsäätäjä vasta nyt puuttuu tähän? Siihen aikaa kun oman C-korttini ajoin niin E-kortillisen ajoneuvoyhdistelmän maksimi paino oli 42 tonnia ja tehot sitä luokkaa että kovin kovaan vauhtiin niitä ei helpolla saanut. Tosin ei ollut abs-jarrujakaan.

Mutta tuumailkaas. Tollainen pikku ventti ja siihen 24 kuution lietepytty taakse niin sen paino täytenä on hyvinkin sellaisen noin 40 tonnia. Noihin aikoihin noin painavan yhdistelmän kuljettamiseen vaadittiin 21 vuoden ikä ja E-kortti, nyt 16-vuotiaat kossit saavat ajaa tuollaisia massoja.
Onko sillä massalla niin väliä? Jos on, niin varmaan ne pojankossit olisivat onnettomuus ja kuolematilastojen kärjessä
Kun kerran suuret massat ovat vaarallisia.
 Asenne on se tekijä, joka vaikuttaa eniten liikenteessä ja sitä ei voi muutaman autokoulutunnin aikana muuttaa.
Kevyen asenteellinen postaus josta paista ajatus, että maatalojen junnut on parempia kuskeja kuin muut? Kyse on pitkälti myös tasapuolisuudesta.
Kyllä ne maatilan kossit kolaroivat niillä amis corollalla tai teini bemarilla, aivan samoin kuin muutkin. Mutta se oikea asenne tulee esille silloin kun tehdään työtä. Harvemmin kaverit ovat katsomassa ja yllyttämässä, kun toinen ajaa lietepaskaa pariviikkoa säiliön ja pellon väliä.

Tasapuolisuudesta senverran. Miksi Suomalaisia rahastetaan erilaisilla korteilla että saisivat tehdä rehellistä työtä? Suurin osa ihmisistä saa tehdä kyseiset työt ilman mitään tonnin korttia, jos vaan sattuvat asumaan muualla kuin Suomessa.

Jos ihan perusfysiikkaa muistellaan, niin se on nopeus joka tekee painavasta ajoneuvosta tappavan (E=1/2mv2).
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Lisätienestejä autokouluille
tai ainankin vaikeesti hallittavan, kuten eräs kossi totes kun leitekärri oli penkalla.    täysvauhti ja kunnon kurvi!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Sinällään niin ihmettelen että lainsäätäjä vasta nyt puuttuu tähän? Siihen aikaa kun oman C-korttini ajoin niin E-kortillisen ajoneuvoyhdistelmän maksimi paino oli 42 tonnia ja tehot sitä luokkaa että kovin kovaan vauhtiin niitä ei helpolla saanut. Tosin ei ollut abs-jarrujakaan.

Mutta tuumailkaas. Tollainen pikku ventti ja siihen 24 kuution lietepytty taakse niin sen paino täytenä on hyvinkin sellaisen noin 40 tonnia. Noihin aikoihin noin painavan yhdistelmän kuljettamiseen vaadittiin 21 vuoden ikä ja E-kortti, nyt 16-vuotiaat kossit saavat ajaa tuollaisia massoja.
Onko sillä massalla niin väliä? Jos on, niin varmaan ne pojankossit olisivat onnettomuus ja kuolematilastojen kärjessä
Kun kerran suuret massat ovat vaarallisia.
 Asenne on se tekijä, joka vaikuttaa eniten liikenteessä ja sitä ei voi muutaman autokoulutunnin aikana muuttaa.
Kevyen asenteellinen postaus josta paista ajatus, että maatalojen junnut on parempia kuskeja kuin muut? Kyse on pitkälti myös tasapuolisuudesta.
Kyllä ne maatilan kossit kolaroivat niillä amis corollalla tai teini bemarilla, aivan samoin kuin muutkin. Mutta se oikea asenne tulee esille silloin kun tehdään työtä. Harvemmin kaverit ovat katsomassa ja yllyttämässä, kun toinen ajaa lietepaskaa pariviikkoa säiliön ja pellon väliä.

Tasapuolisuudesta senverran. Miksi Suomalaisia rahastetaan erilaisilla korteilla että saisivat tehdä rehellistä työtä? Suurin osa ihmisistä saa tehdä kyseiset työt ilman mitään tonnin korttia, jos vaan sattuvat asumaan muualla kuin Suomessa.

Niin juu ja se korttihan maksanee sitte ainaki 7000e jos ihan kylmiltään joutuu moisen hommaan.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Sinällään niin ihmettelen että lainsäätäjä vasta nyt puuttuu tähän? Siihen aikaa kun oman C-korttini ajoin niin E-kortillisen ajoneuvoyhdistelmän maksimi paino oli 42 tonnia ja tehot sitä luokkaa että kovin kovaan vauhtiin niitä ei helpolla saanut. Tosin ei ollut abs-jarrujakaan.

Mutta tuumailkaas. Tollainen pikku ventti ja siihen 24 kuution lietepytty taakse niin sen paino täytenä on hyvinkin sellaisen noin 40 tonnia. Noihin aikoihin noin painavan yhdistelmän kuljettamiseen vaadittiin 21 vuoden ikä ja E-kortti, nyt 16-vuotiaat kossit saavat ajaa tuollaisia massoja.
Onko sillä massalla niin väliä? Jos on, niin varmaan ne pojankossit olisivat onnettomuus ja kuolematilastojen kärjessä
Kun kerran suuret massat ovat vaarallisia.
 Asenne on se tekijä, joka vaikuttaa eniten liikenteessä ja sitä ei voi muutaman autokoulutunnin aikana muuttaa.
Kevyen asenteellinen postaus josta paista ajatus, että maatalojen junnut on parempia kuskeja kuin muut? Kyse on pitkälti myös tasapuolisuudesta.
Kyllä ne maatilan kossit kolaroivat niillä amis corollalla tai teini bemarilla, aivan samoin kuin muutkin. Mutta se oikea asenne tulee esille silloin kun tehdään työtä. Harvemmin kaverit ovat katsomassa ja yllyttämässä, kun toinen ajaa lietepaskaa pariviikkoa säiliön ja pellon väliä.

Tasapuolisuudesta senverran. Miksi Suomalaisia rahastetaan erilaisilla korteilla että saisivat tehdä rehellistä työtä? Suurin osa ihmisistä saa tehdä kyseiset työt ilman mitään tonnin korttia, jos vaan sattuvat asumaan muualla kuin Suomessa.

Jos ihan perusfysiikkaa muistellaan, niin se on nopeus joka tekee painavasta ajoneuvosta tappavan (E=1/2mv2).

amis corolla ja teini bemari ei ole millään nopeudella turvallinen.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Sinällään niin ihmettelen että lainsäätäjä vasta nyt puuttuu tähän? Siihen aikaa kun oman C-korttini ajoin niin E-kortillisen ajoneuvoyhdistelmän maksimi paino oli 42 tonnia ja tehot sitä luokkaa että kovin kovaan vauhtiin niitä ei helpolla saanut. Tosin ei ollut abs-jarrujakaan.

Mutta tuumailkaas. Tollainen pikku ventti ja siihen 24 kuution lietepytty taakse niin sen paino täytenä on hyvinkin sellaisen noin 40 tonnia. Noihin aikoihin noin painavan yhdistelmän kuljettamiseen vaadittiin 21 vuoden ikä ja E-kortti, nyt 16-vuotiaat kossit saavat ajaa tuollaisia massoja.
Onko sillä massalla niin väliä? Jos on, niin varmaan ne pojankossit olisivat onnettomuus ja kuolematilastojen kärjessä
Kun kerran suuret massat ovat vaarallisia.
 Asenne on se tekijä, joka vaikuttaa eniten liikenteessä ja sitä ei voi muutaman autokoulutunnin aikana muuttaa.
Kevyen asenteellinen postaus josta paista ajatus, että maatalojen junnut on parempia kuskeja kuin muut? Kyse on pitkälti myös tasapuolisuudesta.
Kyllä ne maatilan kossit kolaroivat niillä amis corollalla tai teini bemarilla, aivan samoin kuin muutkin. Mutta se oikea asenne tulee esille silloin kun tehdään työtä. Harvemmin kaverit ovat katsomassa ja yllyttämässä, kun toinen ajaa lietepaskaa pariviikkoa säiliön ja pellon väliä.

Tasapuolisuudesta senverran. Miksi Suomalaisia rahastetaan erilaisilla korteilla että saisivat tehdä rehellistä työtä? Suurin osa ihmisistä saa tehdä kyseiset työt ilman mitään tonnin korttia, jos vaan sattuvat asumaan muualla kuin Suomessa.

Jos ihan perusfysiikkaa muistellaan, niin se on nopeus joka tekee painavasta ajoneuvosta tappavan (E=1/2mv2).
Tappavuuteen riittää fillari ja sen vauhti. Ihminen on vain niin heikko ettei kestä oikein mitään törmäyksiä. Oli törmääjä painava tai kevyt.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Sinällään niin ihmettelen että lainsäätäjä vasta nyt puuttuu tähän? Siihen aikaa kun oman C-korttini ajoin niin E-kortillisen ajoneuvoyhdistelmän maksimi paino oli 42 tonnia ja tehot sitä luokkaa että kovin kovaan vauhtiin niitä ei helpolla saanut. Tosin ei ollut abs-jarrujakaan.

Mutta tuumailkaas. Tollainen pikku ventti ja siihen 24 kuution lietepytty taakse niin sen paino täytenä on hyvinkin sellaisen noin 40 tonnia. Noihin aikoihin noin painavan yhdistelmän kuljettamiseen vaadittiin 21 vuoden ikä ja E-kortti, nyt 16-vuotiaat kossit saavat ajaa tuollaisia massoja.
Onko sillä massalla niin väliä? Jos on, niin varmaan ne pojankossit olisivat onnettomuus ja kuolematilastojen kärjessä
Kun kerran suuret massat ovat vaarallisia.
 Asenne on se tekijä, joka vaikuttaa eniten liikenteessä ja sitä ei voi muutaman autokoulutunnin aikana muuttaa.
Kevyen asenteellinen postaus josta paista ajatus, että maatalojen junnut on parempia kuskeja kuin muut? Kyse on pitkälti myös tasapuolisuudesta.
Kyllä ne maatilan kossit kolaroivat niillä amis corollalla tai teini bemarilla, aivan samoin kuin muutkin. Mutta se oikea asenne tulee esille silloin kun tehdään työtä. Harvemmin kaverit ovat katsomassa ja yllyttämässä, kun toinen ajaa lietepaskaa pariviikkoa säiliön ja pellon väliä.

Tasapuolisuudesta senverran. Miksi Suomalaisia rahastetaan erilaisilla korteilla että saisivat tehdä rehellistä työtä? Suurin osa ihmisistä saa tehdä kyseiset työt ilman mitään tonnin korttia, jos vaan sattuvat asumaan muualla kuin Suomessa.

Jos ihan perusfysiikkaa muistellaan, niin se on nopeus joka tekee painavasta ajoneuvosta tappavan (E=1/2mv2).
Tappavuuteen riittää fillari ja sen vauhti. Ihminen on vain niin heikko ettei kestä oikein mitään törmäyksiä. Oli törmääjä painava tai kevyt.

Tottakai. Mutta jos sen pyöräilijän nopeus tuplataan, sillä on puuhuun törmätessään nelinkertainen liike-energia. Vaikuttaa merkittävästi siihen lähteekö henki vai ei.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Lisätienestejä autokouluille
jos se ajo on löpöllä tapahtuvaa, niin ratkolikortilla edelleen. jos se taas on verotettavalla ajettavaa, niin pitkä kortti, hygieniapassi, tieturva, todistus lontoonmurteen ymmärtämisestä, suositus paikallisen marttakerhon *****htavimmalta vosulta ja leimoja niinko venäjän transiittoliikenteessä.

Mihin unohtui läänikohtainen viehekalastuslupa ja terveystarkastajan hymynaama traktorin tuulilasista?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lisätienestejä autokouluille
Onko nuo autokoulut oikeasti valtiovallan erityissuojelussa?
http://www.iltalehti.fi/autot/2015102220547757_au.shtml
Käsitinkö väärin, että mönkijä ja puutarhatraktoreita saa ajaa B-korteilla ja yli 3500kg vaaditaan vähintään C1 kortti ja kärrylle vielä E?

Nämä uudet C- kortit ovat sitten voimassa vain 5 vuotta.

Sekavalta vaikuttaa, ainaki lehtijutun perusteela. Taitaapi olla naisvoimistelijatoimittajan väärää tulkintaa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."