Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe farmit.net loggausongelma  (Luettu 5609 kertaa)

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
farmit.net loggausongelma

Pääsettekö kirjautumaan farmitiin?

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: farmit.net loggausongelma

Pääsettekö kirjautumaan farmitiin?

Onko sinut bannattu?

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: farmit.net loggausongelma
Notta! Minkä ristuksen tähären sinne nyt tolokun isännän pitääsi kiriaatua?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: farmit.net loggausongelma

Pääsettekö kirjautumaan farmitiin?

Ei onnistu...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: farmit.net loggausongelma
Miksi tarttis sinne kirjautua?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: farmit.net loggausongelma
Miksi tarttis sinne kirjautua?

Jotta voisi flirttailla omamyyjälle salatussa yhteydessä joka ei jätä jälkiä  ;D

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
Vs: farmit.net loggausongelma

sääennusteen takia!

cosmic_cowboy

  • Vieras
lippu.fi problem
<---eix oo karu kasvo? Täh?!

Kun meni taas kesä jotenkin nopeasti ohi, ajattelin panostaa syksyn kulttuuritarjontaan ja ostaa lipun Ozzyn konserttiin. Rekisteröidyin lippu.fi -palveluun ja valitsin lipun, sitten se rekisteröityminen ei kelvannutkaan kun pitää olla eventim.fi -systeemiin rekisteröitynyt. Se käy samalla kun tekee ensimmäisen tilauksen. Käy siihen asti kun on tietonsa lähettänyt ja tulee ruutu:

Maksutavat

Maksu tapahtuu netgiron palvelun kautta ja on SSL suojattu ja turvallinen maksutapa.

EI mitään painikkeita tms. Takaisin päin kun menee, siellä väittää että "Käyttäjänimi on jo käytössä" vaikka olen kehitellyt sellaisia nimiä että todennäköisyys on lottovoiton luokkaa.

 :-\ Taisi olla Firefoxin syrjintää, Internet exploderilla meni läpi  ja pääsin rahoistani.  ::)

Viimeksi muokattu: 03.08.10 - klo:09:38 kirjoittanut cosmic_cowboy

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: farmit.net loggausongelma
Soon kuules paree vaan panostaa puimanajokoneen ajamiseen, meikäläisen kulttuuririennot tyssäs tänä kesänä siihen, että Deep Purplen molopäät ei jaksaneetkaan tulla Suomeen, ja lippupalvelusta hankitut liput kyllä palautettiin sääntöjen mukaan, mutta rahoja ei ole kuulunut.
Pitäiskö ottaa Tempot verkun perään ja mennä suorittamaan tyhjennys lippupalvelun pihalle?
Stnan stna. Onneks Austraaliasta asti Youngin veljekset sentään vaivautu tulemaan tänne raukoille rajoille..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: farmit.net loggausongelma
Ozzy pitäisi nähdä, vaan olisiko jo pettymys?
Deep Purplessa jo vähän sama homma.. Muistan että Gillani ei päässyt korkeisiin säveliin enää edes vuonna -92 tai joskus silloin. Blackmore oli vielä mukana.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: farmit.net loggausongelma
Millätavalla lippujen tilaaminen ns.musiikkitapahtumaan liittyy farmitin kirjautumisongelmaan? Sitäpaitsi voi kirjautua jo. >:(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: farmit.net loggausongelma
Millätavalla lippujen tilaaminen ns.musiikkitapahtumaan liittyy farmitin kirjautumisongelmaan? Sitäpaitsi voi kirjautua jo. >:(

Sillä lailla että jos varminttiin ei pääse niin sitten voi vaikka tilailla lippuja  ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: lippu.fi problem
<---eix oo karu kasvo? Täh?!

Kun meni taas kesä jotenkin nopeasti ohi, ajattelin panostaa syksyn kulttuuritarjontaan ja ostaa lipun Ozzyn konserttiin. Rekisteröidyin lippu.fi -palveluun ja valitsin lipun, sitten se rekisteröityminen ei kelvannutkaan kun pitää olla eventim.fi -systeemiin rekisteröitynyt. Se käy samalla kun tekee ensimmäisen tilauksen. Käy siihen asti kun on tietonsa lähettänyt ja tulee ruutu:

Maksutavat

Maksu tapahtuu netgiron palvelun kautta ja on SSL suojattu ja turvallinen maksutapa.

EI mitään painikkeita tms. Takaisin päin kun menee, siellä väittää että "Käyttäjänimi on jo käytössä" vaikka olen kehitellyt sellaisia nimiä että todennäköisyys on lottovoiton luokkaa.

 :-\ Taisi olla Firefoxin syrjintää, Internet exploderilla meni läpi  ja pääsin rahoistani.  ::)
Tottakai Ossi kannattaa käydä katsomassa, itse olin Ryisrökissä, joten nyt ei jaksa. Harmittaa, kun jäi Ronnie Jaames näkemättä vaik kerran oli jo liputkin keikalle takataskussa, FUCK  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: lippu.fi problem
<---eix oo karu kasvo? Täh?!

Kun meni taas kesä jotenkin nopeasti ohi, ajattelin panostaa syksyn kulttuuritarjontaan ja ostaa lipun Ozzyn konserttiin. Rekisteröidyin lippu.fi -palveluun ja valitsin lipun, sitten se rekisteröityminen ei kelvannutkaan kun pitää olla eventim.fi -systeemiin rekisteröitynyt. Se käy samalla kun tekee ensimmäisen tilauksen. Käy siihen asti kun on tietonsa lähettänyt ja tulee ruutu:

Maksutavat

Maksu tapahtuu netgiron palvelun kautta ja on SSL suojattu ja turvallinen maksutapa.

EI mitään painikkeita tms. Takaisin päin kun menee, siellä väittää että "Käyttäjänimi on jo käytössä" vaikka olen kehitellyt sellaisia nimiä että todennäköisyys on lottovoiton luokkaa.

 :-\ Taisi olla Firefoxin syrjintää, Internet exploderilla meni läpi  ja pääsin rahoistani.  ::)
Tottakai Ossi kannattaa käydä katsomassa, itse olin Ryisrökissä, joten nyt ei jaksa. Harmittaa, kun jäi Ronnie Jaames näkemättä vaik kerran oli jo liputkin keikalle takataskussa, FUCK  >:(

DIO:npa vuoksi hyvinkin ymmärsin hakeutua Ozzya näkemään, vielä kun voi. Ronni James olisi ollut enemmän MUST kuin Ossi. Pahin tikki oli muinoin SRV Porin Jazzeilla kun Mauno Koivistokin oli paikalla mutta minä en ja sittenpä se kopteri jo putosikin. Mutta niinpä vaan taas jätin John Fogertyn Haloselle.

Millätavalla lippujen tilaaminen ns.musiikkitapahtumaan liittyy farmitin kirjautumisongelmaan? Sitäpaitsi voi kirjautua jo. >:(

Sinä et siis hoksaa yhteyttä? Taitaa sitten olla aika turhaa selittää. Molemmissa on kysymys netissä rekisteröitymisestä johonkin. Minä en ole VeetiAulisEemeli joka tekee uuden ketjun sadatta kertaa viikossa samasta "asiasta". Minun mielestä on mukavampi palsta kun joka viestiketjussa on asiaa, vaikkapa kahtakin lajia. Tai no asiaa ja asiaa, kunnon törky ja tajunnanvirtakin on bueno.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: farmit.net loggausongelma
Tässähän kahta sorttia:asiaa ja törkylippujen tilaamista. ;D